AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Bare interessant å vite. Har mange folk fordommer mot blondiner som enkle, inntrykk av at brunetter er «flink pike» og rødhårede frekke? Bare som et eksempel/ forslag til fordommer. Hva med menn sin hårfarge og frisyre, bli de også «dømt»? Anonymkode: c76b0...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Vi alle sliter vel med fordommer mot andre, også når det gjelder hårsveis. Jeg kan tenke på forhånd at hun med rosa hår sikkert er politisk radikal, eller at den godt voksne damen med kort og "sprek" frisyre er myndig og streng. Som regel motbevises fordommene når man blir kjent med folk. Anonymkode: ae5d1...efc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar Ikke blond vs brunette. Farge sier ingenting om en person. Kanskje de som er sånn grå/lilla lys blonde. Det kler ingen. Dømmer ut ifra frisyre. Det gjør alle Anonymkode: 2cc10...c8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 16. februar #4 Del Skrevet 16. februar Nei 🤣 Jeg er litt pjuskete på håret, og det har blitt altfor langt pga. økonomi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar Jeg skal innrømme jeg tenker mitt når jeg ser personer med typ blått, lilla, grønt og rosa hår, men ikke utenom det. Anonymkode: 13b00...4ea 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 16. februar #6 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skal innrømme jeg tenker mitt når jeg ser personer med typ blått, lilla, grønt og rosa hår, men ikke utenom det. Anonymkode: 13b00...4ea Og hva tenker du om de? Har hatt alle regnbuens farger i håret, er bare hår og er gøyt med forandringer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #7 Del Skrevet 16. februar Jeg tenker litt over det om kvinner har veldig veldig kort hår, men ikke fordømmende. Bare lurer på om de har hatt kreft eller om de har valgt å barbere av seg håret til 12 mm liksom. Lurer på om de er feminister eller veldig maskuline som personer. Lurer kanskje på legningen. Samme med menn med veldig langt hår, altså til midt ned på ryggen. Om de er gamle rockere eller veldig spesielle og radikale. Om det en ting jeg er fordømmende til er det jo mennesker som har veldig fett og skittent hår. Og folk som har forsøkt å bleke håret og det har endt som gul/oransj med svart ettervekst langt ned til ørene. Tenker at de er mindre intellegente. Anonymkode: 82f81...db6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenker at de er mindre intellegente. Anonymkode: 82f81...db6 Du sitter i glasshus. intelligente Anonymkode: 00ef7...b2d 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. februar #9 Del Skrevet 16. februar Har mine fordommer rundt mange hårsveiser ja. Dreads. Konekort piggsveis. Rød/blå/grønn lugg eller striper. Regnbuefarget. Karen-sveis. Veldig bred pannelugg fra øre til øre. Langt, pistrete og fett hår på menn. Osv osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #10 Del Skrevet 16. februar Fru Uperfekt skrev (15 minutter siden): Og hva tenker du om de? Har hatt alle regnbuens farger i håret, er bare hår og er gøyt med forandringer Jeg tenker de er woke og ikke binære Anonymkode: 2cc10...c8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 16. februar #11 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg tenker de er woke og ikke binære Anonymkode: 2cc10...c8e Ikke særlig woke, og er hunkjønn født og oppvokst. Så beklager fordommene stemmer ikke alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #12 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare interessant å vite. Har mange folk fordommer mot blondiner som enkle, inntrykk av at brunetter er «flink pike» og rødhårede frekke? Bare som et eksempel/ forslag til fordommer. Hva med menn sin hårfarge og frisyre, bli de også «dømt»? Anonymkode: c76b0...137 Har fordommer mot blondiner som ikke er ekte blondiner, men som bleker håret for å bli blond. Har de silikon og andenebb i tillegg, blir jeg enda mer fordomsfull Anonymkode: 8f4fa...10f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 16. februar #13 Del Skrevet 16. februar Bryr meg ikke om farge og fasong/frisyre men jeg må vel ærlig nok innrømme at jeg tenker litt varierende om folk som helt åpenbart har skittent og ustelt hår. Ikke den typiske "har ikke vasket håret på et par dager" fettutseendet som mange får men rett og slett skittent og ustelt. Der lurer jeg litt på hva som er greia. Men jeg tenker det inne i meg og kommenterer det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #14 Del Skrevet 16. februar Nei, ikke egentlig, men syns det er litt rart med damer på 60+ som fortsatt har samme sveisen som da de gikk ut av ungdomsskolen, jeg trenger forandring 😅 Anonymkode: 88599...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #15 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nei, ikke egentlig, men syns det er litt rart med damer på 60+ som fortsatt har samme sveisen som da de gikk ut av ungdomsskolen, jeg trenger forandring 😅 Anonymkode: 88599...96e Er ikke 90% av de kortklipte da? 😅 Anonymkode: c76b0...137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #16 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fordommer mot blondiner som ikke er ekte blondiner, men som bleker håret for å bli blond. Har de silikon og andenebb i tillegg, blir jeg enda mer fordomsfull Anonymkode: 8f4fa...10f Allright, der har du meg. Og det morsomme er at jeg begynte å stripe håret som 39-åring. Ble blond som 40-årskrise 😅 Men ikke no andenebb eller store pupper. Anonymkode: c76b0...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #17 Del Skrevet 16. februar Dømmer ingen men synes noe er penere enn annet. Blondt hår synes ikke jeg er noe pent . Mørk brunt hår synes jeg er nydelig, samme med skikkelig rødt hår det er så fint på de som har det fra naturens side. Hårklipp legger jeg sjelden merke til, sånn bortsett fra de damene som har klippet seg ekstremt kort, da får jeg det med meg. Anonymkode: 32ad4...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #18 Del Skrevet 16. februar Jeg har jo mine fordommer mot de med unaturlige farger og rare frisyrer, dem er det alltid noe med. Ellers tenker jeg ikke over hårfarge. Anonymkode: a3919...87f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. februar #19 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fordommer mot blondiner som ikke er ekte blondiner, men som bleker håret for å bli blond. Anonymkode: 8f4fa...10f Jeg striper håret for ellers ser jeg ganske dust ut. Tenker ikke over andres frisyrer eller hårfarge. Så en eldre dame i Singapore med lilla hår, men det var nok fordi den svarte hårfargen hun hadde hatt i begynte å skli ut eller noe. Jeg er litt sånn 🤷🏼♀️blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #20 Del Skrevet 16. februar Peanut skrev (1 time siden): Jeg striper håret for ellers ser jeg ganske dust ut. Tenker ikke over andres frisyrer eller hårfarge. Så en eldre dame i Singapore med lilla hår, men det var nok fordi den svarte hårfargen hun hadde hatt i begynte å skli ut eller noe. Jeg er litt sånn 🤷🏼♀️blitt. Hvordan dust da? Er du mørkere blond naturlig, eller er fargen brunaktig? Bare nysgjerrig 😅 Anonymkode: c76b0...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå