Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finns det en god måte å spørre om dette på? Jeg kan lett forestille meg at man blir fornærmet av sånt. 

Ja, dette handler nok mye om usikkerhet på min side.  Men. Hun kan også være litt hemmelighetsfull om ting og kan finne på å erte ang andre menn, feks "du har konkurrenter". Vi har vært sammen som eksklusive kjærester et år, og jeg har egentlig vanskelig for å forestille meg at hun er typen til å være utro eller så mye som å gå på date med en annen. Hun pleier å ha klare meninger om sånt. Allikevel hadde det vært godt for meg å høre en tydelig uttalelse fra henne om dette og ikke bare fjas.  

Nå kjenner jeg litt ekstra på dette og har lyst til å ha en samtale med henne om dette. Jeg har også lyst til å ha en samtale om hvor vi begge setter grenser for kontakt med andre som har romantiske interesser enten det er chatting, kaffemøter eller hva.  Jeg for egen del er veldig nøye på sånt. 

Anonymkode: 3dcd9...155

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm du kan jo bare nevne det med at hun sa du har konkurrenter og at du lurte på hva hun egentlig mente med det, om hun mente hun møter andre. Da har du et grunnlag å gå utifra. 

Anonymkode: fef03...65b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spør «hva mener du med det?» neste gang. Herregud mann, du lar deg jo behandles som en tøffel

Anonymkode: 97063...748

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spør «hva mener du med det?» neste gang. Herregud mann, du lar deg jo behandles som en tøffel

Jeg gjorde det den gangen. Hun sa hun bare sa det på ert.. Jeg svarte henne at sånt er ikke morsomt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg gjorde det den gangen. Hun sa hun bare sa det på ert.. Jeg svarte henne at sånt er ikke morsomt. 

Da har du svaret ditt 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Finns det en god måte å spørre om dette på? Jeg kan lett forestille meg at man blir fornærmet av sånt. 

Ja, dette handler nok mye om usikkerhet på min side.  Men. Hun kan også være litt hemmelighetsfull om ting og kan finne på å erte ang andre menn, feks "du har konkurrenter". Vi har vært sammen som eksklusive kjærester et år, og jeg har egentlig vanskelig for å forestille meg at hun er typen til å være utro eller så mye som å gå på date med en annen. Hun pleier å ha klare meninger om sånt. Allikevel hadde det vært godt for meg å høre en tydelig uttalelse fra henne om dette og ikke bare fjas.  

Nå kjenner jeg litt ekstra på dette og har lyst til å ha en samtale med henne om dette. Jeg har også lyst til å ha en samtale om hvor vi begge setter grenser for kontakt med andre som har romantiske interesser enten det er chatting, kaffemøter eller hva.  Jeg for egen del er veldig nøye på sånt. 

Tenker at når hun har svart på det, er det svart på. Selvfølgelig har du "konkurrenter" i den forstand at de fleste pustende kvinner har/får en del tilbud.

Det med å ha en felles forståelse og enighet i rammer og grenser en er absolutt must, avhengig av relasjon. Så en sånn prat er ikke dumt å ta. Men dersom det viser seg at dere er veldig forskjellige på det punktet, kan det være en dealbreaker. 

Tvi tvi 😊

Anonymkode: 067c4...e74

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
mionaS skrev (21 minutter siden):

Da har du svaret ditt 🙂 

Eh nei. Det var ikke det jeg spurte om. At hun sier ting på ert er en ting.

Det jeg lurer på er om hun faktisk har truffet noen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis hun faktisk er så kynisk at hun har det uten å gjøre det slutt, så tror jeg ikke hun kommer til å innrømme det.

Hva er det du ser for deg at du får ut av denne samtalen? For jeg tror ikke du kommer til å bli fornøyd om hun nekter heller. Hvis du ikke tror hun er et pålitelig menneske så bør du ikke være sammen med henne. Og hvis hun er en skikkelig person så dytter du henne bort med anklager.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare spørr henne. Om hun ikke tåler at du spørr, så syns jeg ikke hun er rett dame for deg. Det er ikke noe alvorlig spørsmål, så noe er galt om hun blir sinnt.

Anonymkode: 96e5c...9e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare ta den samtalen. 

Du vet, jeg datet en mann i et par mnd. jeg klarte å ødelegge dette ute. Jeg husker knapt ting. Men tror jeg må ha kysset en mann. Hadde aldri gjort dette, om det ikke var usikkerheter i forholdet til han jeg datet. I dag, har jeg det virkelig så vondt. Hater livet mitt å jeg mistet det som kanskje kunne være en fremtidig mann. Dette skjedde i helgen. Og ble brått snudd opp ned. Tror ikke han kommer til å snakke med meg lenger. Så, ha kommikasjon på plass. 

Anonymkode: e959f...721

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvorfor tror du at hun har truffet noen når dere er i ett eksklusivt forhold, og hun selv sier at hun sier det på fleip det om andre konkurrenter når du spør? Om hun skal være utro så hadde hun helt sikkert holdt kjeft om det, og ikke terget deg med det. 

Dette sier hun sikkert på fleip for at du skal føle deg heldig at hun har valgt akkurat deg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det du som hadde tråden om det var ok å drikke kaffe med andre? Jeg hadde blitt rimelig paff hvis mannen min skulle nekte meg det. Hva SYNES han om meg egentlig? At eneste grunnen til at jeg ikke ligger med kolleger er at mannen min har nektet meg å drikke kaffe med de? At jeg er en utro person, og må overvåkes og kontrolleres?

Anonymkode: b0d1f...ef6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig og uenig. 
han må sette grenser, men jeg senser en veldig sjalu mann her. Og en dame som ikke er sjalu av seg og tenke det er greit å tulle med sånn. En dårlig match altså. Likevel, tror jeg at den som er mest tilbøyelig til utroskap, er den som mistenker at partner kan være det. På seg selv kjenner man andre. 
uteoskap skjer sjeldent hos den som tuller med slikt og er åpen rundt chatting med menn. Hun forventer ingen realsjon fra deg, fordi hun vet at det ikke er grunn til reaksjon 

Anonymkode: 3367e...535

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var det du som hadde tråden om det var ok å drikke kaffe med andre? Jeg hadde blitt rimelig paff hvis mannen min skulle nekte meg det. Hva SYNES han om meg egentlig? At eneste grunnen til at jeg ikke ligger med kolleger er at mannen min har nektet meg å drikke kaffe med de? At jeg er en utro person, og må overvåkes og kontrolleres?

Anonymkode: b0d1f...ef6

Nei. Jeg har ikke noen tråd om kaffedrikking. 
Jeg er heller ikke spesielt kontrollerende av meg. Savner bare en skikkelig solid uttalelse for å få ro i magen. Hun har en hobby som jeg ikke driver med. Hun har venner. Jeg stresser aldri over det. 

Ja, jeg er nok litt sjalu og usikker. Jeg tør å innrømme det. Jeg har egentlig aldri følt på samme måte med tidligere partnere. Så litt vanskelig å takle akkurat nå. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du må bare ta den samtalen. 

Du vet, jeg datet en mann i et par mnd. jeg klarte å ødelegge dette ute. Jeg husker knapt ting. Men tror jeg må ha kysset en mann. Hadde aldri gjort dette, om det ikke var usikkerheter i forholdet til han jeg datet. I dag, har jeg det virkelig så vondt. Hater livet mitt å jeg mistet det som kanskje kunne være en fremtidig mann. Dette skjedde i helgen. Og ble brått snudd opp ned. Tror ikke han kommer til å snakke med meg lenger. Så, ha kommikasjon på plass. 

Anonymkode: e959f...721

Tror du må begrense alkoholinntaket ditt 😄 Dette hadde vært en dealbreaker om min kjære hadde drevet og kysset andre menn. Skjønner godt han forlot deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Menneskelige gode og onde dager innebærer at du faktisk kan spørre rett ut til din kjæreste og beste venn. Dersom dere går rundt og ballanserer dere selv på gullvekt, så er ikke forholdet tuftet på åpenhet og gjensidig respekt. Han skal derfor ikke behandle et sånt spørsmål som opprivende  tegn på tillitsbrudd når mangelen på tillit tydeligvis allerede er der.

Anonymkode: 516d7...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...