DSA Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar Heisann, dere som har opplevd graviditet utenfor livmoren, tok det lang tid før dere ble gravide igjen?
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Skrevet 16. februar Jeg ble gravid ca. 1 mnd etter operasjonen. Og det endte i en vellykket graviditet. Anonymkode: f60da...f2d
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar 12 måneder. Var også vellykket graviditet da, med jeg begynte å bli nervøs. Var et tungt år. Anonymkode: 261ad...294
Summer00 Skrevet 16. februar #4 Skrevet 16. februar Jeg hadde svangerskap utenfor livmoren, og måtte fjerne en eggleder. Var så bekymret og redd for og ikke kunne bli gravid etterpå... MEN jeg fikk 2 barn etterpå🥰 Ble gravid veldig fort, faktisk på første forsøk med begge to! Med bare en eggleder❤️
DSA Skrevet 17. februar Forfatter #5 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg ble gravid ca. 1 mnd etter operasjonen. Og det endte i en vellykket graviditet. Anonymkode: f60da...f2d Måtte du fjerne eggleder under operasjonen ?
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Skrevet 17. februar DSA skrev (14 minutter siden): Måtte du fjerne eggleder under operasjonen ? Ja, jeg måtte fjerne venstre eggleder. Anonymkode: f60da...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå