AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar Hvilke håndklær syns dere har best kvalitet av Høie Everyday og Princess Sense? Det er så dyrt å fornye håndklær, og er så redd for å kjøpe håndklær som loer eller ikke tørker kroppen så godt. Erfaringer? Anonymkode: 33527...b12
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Skrevet 16. februar Har ikke erfaring med noen av dem. Men jeg hadde valgt fra Høie ene og alene fordi de har str 70 x 140 og ikke 70 x 130 som Princess har. Anonymkode: 678fa...f4b 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Skrevet 16. februar Det som er viktig er at du vasker håndkleene uten skyllemiddel de første gangene. Anonymkode: 678fa...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det som er viktig er at du vasker håndkleene uten skyllemiddel de første gangene. Anonymkode: 678fa...f4b Åja, dette visste jeg ikke. Jeg tromler ikke håndklærne da, har ikke tørketrommel, gjelder dette uten skyllemiddel likevel? Må legge til at jeg har hatt de samme håndklærne i 16 år (helt annet merke, Turiform) uten at de har loet, men plutselig nå i det siste har de begynt å loe noe helt forferdelig! Virkelig på tide å bytte ut. Vet du hvorfor de loer først når de har blitt gamle og veldig godt brukt? Anonymkode: 33527...b12
AnonymBruker Skrevet 16. februar #6 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ikea Anonymkode: 01428...117 Hvilke fra IKEA anbefaler du? Må evt bestille på nett😊 Anonymkode: 33527...b12
AnonymBruker Skrevet 16. februar #7 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke håndklær syns dere har best kvalitet av Høie Everyday og Princess Sense? Det er så dyrt å fornye håndklær, og er så redd for å kjøpe håndklær som loer eller ikke tørker kroppen så godt. Erfaringer? Anonymkode: 33527...b12 Har Høie håndklær? Hvor selges de? Princess er jeg ikke fornøyd med. Nora håndklær fra Jysk er gode. Anonymkode: 84ce8...d90
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åja, dette visste jeg ikke. Jeg tromler ikke håndklærne da, har ikke tørketrommel, gjelder dette uten skyllemiddel likevel? Må legge til at jeg har hatt de samme håndklærne i 16 år (helt annet merke, Turiform) uten at de har loet, men plutselig nå i det siste har de begynt å loe noe helt forferdelig! Virkelig på tide å bytte ut. Vet du hvorfor de loer først når de har blitt gamle og veldig godt brukt? Anonymkode: 33527...b12 Ja, særlig mtp tørkeevne. Etter 16 år er det nok på høy tid å bytte ut håndklærne, kan være at fibrene er så slitte at det er derfor de loer. Aner ikke. Jeg ville gått for Høie pga størrelsen, og Høie er vel grei kvalitet? Utifra anmeldelsene på siden så virker det som om folk er fornøyde, men jeg aner jo ikke hvordan de er etter noen år. Anonymkode: 678fa...f4b
AnonymBruker Skrevet 16. februar #9 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åja, dette visste jeg ikke. Jeg tromler ikke håndklærne da, har ikke tørketrommel, gjelder dette uten skyllemiddel likevel? Må legge til at jeg har hatt de samme håndklærne i 16 år (helt annet merke, Turiform) uten at de har loet, men plutselig nå i det siste har de begynt å loe noe helt forferdelig! Virkelig på tide å bytte ut. Vet du hvorfor de loer først når de har blitt gamle og veldig godt brukt? Anonymkode: 33527...b12 Står nå melding på omtrent alt du kjøper: ikke bruk skyllemiddel. Skyllemiddel er kjemi verken vi eller naturen trenger. Skyllemiddel gjør òg at håndklærne ikke trekker til seg fukt og de blir følgelig vakselig å tørke seg med. Tørketrommel er vel ok å bruke? Anonymkode: 84ce8...d90 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #10 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Står nå melding på omtrent alt du kjøper: ikke bruk skyllemiddel. Skyllemiddel er kjemi verken vi eller naturen trenger. Skyllemiddel gjør òg at håndklærne ikke trekker til seg fukt og de blir følgelig vakselig å tørke seg med. Tørketrommel er vel ok å bruke? Anonymkode: 84ce8...d90 Ja ser jo den ang miljøet. Men syns håndklærne blir så stive uten skyllemiddel. Tørketrommel hadde vært gull det, men jeg har ikke tørketrommel, så da blir det luft-tørking😊 Anonymkode: 33527...b12
AnonymBruker Skrevet 16. februar #11 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, særlig mtp tørkeevne. Etter 16 år er det nok på høy tid å bytte ut håndklærne, kan være at fibrene er så slitte at det er derfor de loer. Aner ikke. Jeg ville gått for Høie pga størrelsen, og Høie er vel grei kvalitet? Utifra anmeldelsene på siden så virker det som om folk er fornøyde, men jeg aner jo ikke hvordan de er etter noen år. Anonymkode: 678fa...f4b Jeg tror også Høie er god kvalitet. Dyre da. Blir billigere på Princess fordi de nå har 2 for 3. IKEA er enda billigere. Anonymkode: 33527...b12 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #12 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ikea Anonymkode: 01428...117 IKEA, ja! Og ikke kjøp veldig tykke/tunge håndklær, de tar stor plass i maskina og tørker sent. Anonymkode: 7269c...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #13 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har Høie håndklær? Hvor selges de? Princess er jeg ikke fornøyd med. Nora håndklær fra Jysk er gode. Anonymkode: 84ce8...d90 Jeg så tilfeldigvis en annonse fra nettsiden til Høie, så iallefall der😊 Takk for tips😊 Anonymkode: 33527...b12
AnonymBruker Skrevet 16. februar #14 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja ser jo den ang miljøet. Men syns håndklærne blir så stive uten skyllemiddel. Tørketrommel hadde vært gull det, men jeg har ikke tørketrommel, så da blir det luft-tørking😊 Anonymkode: 33527...b12 Går fint med skyllemiddel, men vask dem noen ganger uten først. Anonymkode: 678fa...f4b
AnonymBruker Skrevet 16. februar #15 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror også Høie er god kvalitet. Dyre da. Blir billigere på Princess fordi de nå har 2 for 3. IKEA er enda billigere. Anonymkode: 33527...b12 Jeg har IKEA, og skal ikke ha det neste gang. Etter noen år har flere gått opp i sømmer og er helt "herja". Å kjøpe billigst mulig er ikke alltid best på sikt. Høie sine er 10 cm lenger, dvs når du skal ta håndkleet rundt kroppen din etter dusj, så har det praktisk betydning. Jeg er slank, men jeg skal aldri kjøpe håndklær fra Princess fordi de er 10 cm kortere. Det er mye mer praktisk med 140 lengde i forhold til å ha håndkleet rundt seg å "feste det" foran over brystet. Anonymkode: 678fa...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #16 Skrevet 16. februar Anbefaler Vågsjön fra IKEA, de er ikke for tykke/stive. Spesielt viktig hvis du ikke har tørketrommel. Anonymkode: 7269c...1bd
AnonymBruker Skrevet 16. februar #17 Skrevet 16. februar Jeg har (dessverre) bambushånklærne fra Princess. De har loet noe enormt fra første dag, og blir ikke bedre, heller verre, hatt de noen få år. De tørker godt og jeg føler de er behagelige, men den loingen gjør meg gal. Bruker linser, og det å tørke hendene på disse håndklærne er jo umulig, for det er så mye støv/lo i dem. Så selv om håndklærne er fullt brukelige fremdeles, så kommer jeg til å begynne å bytte dem ut. Har lurt på å kjøpe Høie selv, for har blandet erfaring med Kid sine også. (litt eddik i skyllevannet gjør forresten håndklærne mykere) Anonymkode: 43bf9...4f3 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #18 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikea Anonymkode: 01428...117 Ja. Ikea eller H&M. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har IKEA, og skal ikke ha det neste gang. Etter noen år har flere gått opp i sømmer og er helt "herja". Å kjøpe billigst mulig er ikke alltid best på sikt. Anonymkode: 678fa...f4b Jeg vasker håndklær på 90 grader og har enda ikke opplevd at IKEA håndklær har gått opp i sømmene. Noen av de har jeg hatt i sikkert 15 år nå. Folk som kjøper dyre håndklær har problemer. Anonymkode: e4ab3...e25
AnonymBruker Skrevet 16. februar #19 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Ikea eller H&M. Jeg vasker håndklær på 90 grader og har enda ikke opplevd at IKEA håndklær har gått opp i sømmene. Noen av de har jeg hatt i sikkert 15 år nå. Folk som kjøper dyre håndklær har problemer. Anonymkode: e4ab3...e25 Jeg forklarte nettopp at jeg har hatt problemer med IKEA sine håndklær. Anonymkode: 678fa...f4b 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #20 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har (dessverre) bambushånklærne fra Princess. De har loet noe enormt fra første dag, og blir ikke bedre, heller verre, hatt de noen få år. De tørker godt og jeg føler de er behagelige, men den loingen gjør meg gal. Bruker linser, og det å tørke hendene på disse håndklærne er jo umulig, for det er så mye støv/lo i dem. Så selv om håndklærne er fullt brukelige fremdeles, så kommer jeg til å begynne å bytte dem ut. Har lurt på å kjøpe Høie selv, for har blandet erfaring med Kid sine også. (litt eddik i skyllevannet gjør forresten håndklærne mykere) Anonymkode: 43bf9...4f3 God info! Håndklær som loer er det verste! Ja kanskje det må bli Høie her også, godt poeng fra en annen her at de er 10cm lenger enn Princess sine. Men må virkelig tenke gjennom det, for 4 store, 4 små til håndtørk og 4 kluter koster over 2000kr, selv på salg.. Det er verdt det om de er gode, ikke loer og holder i mange mange år. Anonymkode: 33527...b12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå