AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Får ikke den oppmerksomheten den fortjener! Det er den beste isen man får kjøpt i butikk. Hvorfor er den så sjelden omtalt? Anonymkode: 5ef4e...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Fordi ikke så mange synes den er god? Jeg synes det høres kvalmt ut. Sånn som «kun» folk på 70+ liker Anonymkode: 2c0cd...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar Den er SYKT god, men synes den var bedre før Dog veldig enig i at den er veldig undervurdert Anonymkode: abebe...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Del Skrevet 16. februar Å ja, den er kjempe god! Anonymkode: ad12c...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar Den er digg ja. 🤩🤩 Finner den dessverre svært sjelden, men åh, nam! Er bare i 30-åra altså. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #6 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Fordi ikke så mange synes den er god? Jeg synes det høres kvalmt ut. Sånn som «kun» folk på 70+ liker Anonymkode: 2c0cd...327 Du burde smake den. Den er veldig god! jeg er bare 31 altså, og har vært veldig glad i is med bjørnebær og eggelikør siden jeg var bitteliten 😂. har ikke spist den på lenge da. Har lett etter den på butikken i det siste, men ikke funnet den 😩. Anonymkode: 1a66e...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #7 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Får ikke den oppmerksomheten den fortjener! Det er den beste isen man får kjøpt i butikk. Hvorfor er den så sjelden omtalt? Anonymkode: 5ef4e...0dd Hvilken produsent? Og hvordan så innpakningen ut? Anonymkode: 429b1...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvilken produsent? Og hvordan så innpakningen ut? Anonymkode: 429b1...5d4 Hennig Olsen, literpakning Jeg kjøper den på Kiwi. AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi ikke så mange synes den er god? Jeg synes det høres kvalmt ut. Sånn som «kun» folk på 70+ liker Anonymkode: 2c0cd...327 Da bør du smake den Utfra svarene her å dømme er det jo "yngre" folk som liker den også. Selv er jeg 27. Anonymkode: 5ef4e...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #9 Del Skrevet 16. februar Har smakt den for over 10 år siden og husker ikke om den er god 😅 Får kjøpe igjen en dag. Anonymkode: 1f0a5...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 16. februar #10 Del Skrevet 16. februar Smakte den i går, og den er ingen høydare for min del. Helt ok, men ikke noe jeg kommer til å bruke penger på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. februar #11 Del Skrevet 16. februar Jeg liker is med varme bjørnebær og jeg er veldig glad i Hennig-Olsenis, men akkurat den med egglikør og bjørnebær kan jeg styre meg for. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå