AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Jeg er i perioder i veldig dårlig form, hjertebank, utmattelse, sykdomsfølelse.. veldig ekkel følelse. Har vært hos lege flere ganger, alle prøver er fine. For noen år siden ble også hjertet sjekket grundig hos hjertespesielt, alt fint der også. Jeg vet at klarsynte ikke skal sette diagnoser, men jeg spør likevel om hjelp, ikke til å sette diagnose, men til å hjelpe meg på vei til å forstå hva dette er. Er det noen som får opp noe? Er det noe alvorlig som pågår som legene ikke har oppdaget? Eller virker det uskyldig? Det går alltid over igjen, men kommer også igjen, og igjen. Samme følelsen hver gang. Tusen hjertelig takk til den som vil prøve å lese❤️ Anonymkode: 7242c...bbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavendel0 Skrevet 17. februar #2 Del Skrevet 17. februar Det kan være legene overser noe, du kan ikke stole 100% på deres kompetanse heller. Tror nok det er noe du må undersøke grundigere her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Del Skrevet 17. februar Jeg tror det er ulovlig for klarsynte å komme med slik helseinformasjon. Du spør jo hva dette er, altså en diagnose. Anonymkode: bcc64...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Del Skrevet 17. februar lavendel0 skrev (11 timer siden): Det kan være legene overser noe, du kan ikke stole 100% på deres kompetanse heller. Tror nok det er noe du må undersøke grundigere her... Er dette noe du ser gjennom klarsyn? At du tror det er noe legene overser og som må undersøkes nærmere? Anonymkode: 7242c...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tror det er ulovlig for klarsynte å komme med slik helseinformasjon. Du spør jo hva dette er, altså en diagnose. Anonymkode: bcc64...ca6 Det stemmer. Vi klarsynte skal ikke uttale oss om helsetilstand. Anbefaler ts å oppsøke fastlegen sin Anonymkode: 2cfaa...281 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Del Skrevet 17. februar Spør om utredning for hjerterytmeforstyrrelse. Det er noe i antakelsene dine, og du bør kontakte lege. Men ingenting farlig eller dramatisk, og det vil være bedre for deg å få en forklaring på det enn å gå og undre. Denne våren blir spesielt fin for deg, og angsten vil slippe når du finner en god lege. Anbefaler å gå privat om du har et privatsykehus nært deg. Anonymkode: 83a5b...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spør om utredning for hjerterytmeforstyrrelse. Det er noe i antakelsene dine, og du bør kontakte lege. Men ingenting farlig eller dramatisk, og det vil være bedre for deg å få en forklaring på det enn å gå og undre. Denne våren blir spesielt fin for deg, og angsten vil slippe når du finner en god lege. Anbefaler å gå privat om du har et privatsykehus nært deg. Anonymkode: 83a5b...2d6 Takk for svar❤️ Det er ikke så mange år siden jeg sjekket hjertet grundig hos hjertespesialist, med 24-timers EKG og ultralyd. Det ble registrert en del ekstraslag, men ufarlige. Ekstraslagene kommer i perioder, og kjennes veldig godt. Men det er lenge siden jeg har hatt det nå, så jeg føler ikke det kan ha sammenheng med denne utmattelsen og kraftløsheten. Mener du det kan være en annen type hjerterytmeforstyrrelse der som jeg ikke merker selv? Anonymkode: 7242c...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #8 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Spør om utredning for hjerterytmeforstyrrelse. Det er noe i antakelsene dine, og du bør kontakte lege. Men ingenting farlig eller dramatisk, og det vil være bedre for deg å få en forklaring på det enn å gå og undre. Denne våren blir spesielt fin for deg, og angsten vil slippe når du finner en god lege. Anbefaler å gå privat om du har et privatsykehus nært deg. Anonymkode: 83a5b...2d6 - legger til et spørsmål, i tilfelle du får opp noe; kan symptomene skyldes overgangsalderen? Anonymkode: 7242c...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå