Gjest Epica ikke innl. Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Jeg liker rock, alt fra The Cure til metal til 70 talls. Men hva passer å spille på festen? Orker ikke radiohits...
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Jeg liker rock, alt fra The Cure til metal til 70 talls. Men hva passer å spille på festen? Orker ikke radiohits... ← hehehehee....samme her Skal ta og sende deg låtlista vår senere jeg Tror jeghar fått det greit til slik at det tilfredsstiller alle.
kitekatt Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 hehehehee....samme her Skal ta og sende deg låtlista vår senere jeg Tror jeghar fått det greit til slik at det tilfredsstiller alle. ← Det var meg over Må bare få guttungen i seng om en time så skal jeg finne en måte å sende/ legge ut lista på.
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Det var meg over Må bare få guttungen i seng om en time så skal jeg finne en måte å sende/ legge ut lista på. ← takk!
kitekatt Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Her er playlisten vår. Synes selv jeg har vært veeeeeldig rund i kantene, for jeg er heller ikke så glad i "pop-musikk" Den er litt lang, dog, så nore bør ut... Rekkefølgen er ikke ordnet enda, og er dokumentet smått, så kjør det opp på 150 % Scroll deg ned i dokumentet, ikke alle låtene synesnår du åpner det. Endret pga SKRIVELEIFER! Kan jo ikke skrive lengre...JEG...en gammel sekretær *hulk* Endret 8. mars 2006 av kitekatt
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Takk for suuupre tips, Nigo-san og Kitekatt!!!!! *nøgd*
-Tone- Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Hvordan får jeg det opp på størrelse 150% da? Får ikke til jeg...
kitekatt Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Hvordan får jeg det opp på størrelse 150% da? Får ikke til jeg... ← Åpne dokumentet. Oppi verktøylinja har du et felt det sikkert står 100% på eller noe. Bare endre det i rullgardinmenyen ved siden av prosenttegnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå