Gå til innhold

Musikk på festen

Anbefalte innlegg

Gjest Epica ikke innl.
Skrevet

Jeg liker rock, alt fra The Cure til metal til 70 talls.

Men hva passer å spille på festen?

Orker ikke radiohits... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg liker rock, alt fra The Cure til metal til 70 talls.

Men hva passer å spille på festen?

Orker ikke radiohits...  :sjenert:

hehehehee....samme her ;) Skal ta og sende deg låtlista vår senere jeg ;) Tror jeghar fått det greit til slik at det tilfredsstiller alle.

Skrevet
hehehehee....samme her ;) Skal ta og sende deg låtlista vår senere jeg ;) Tror jeghar fått det greit til slik at det tilfredsstiller alle.

Det var meg over ;) Må bare få guttungen i seng om en time så skal jeg finne en måte å sende/ legge ut lista på.

Gjest gjesta
Skrevet
Det var meg over ;) Må bare få guttungen i seng om en time så skal jeg finne en måte å sende/ legge ut lista på.

takk!

Skrevet (endret)

Her er playlisten vår. Synes selv jeg har vært veeeeeldig rund i kantene, for jeg er heller ikke så glad i "pop-musikk" ;) Den er litt lang, dog, så nore bør ut...

Rekkefølgen er ikke ordnet enda, og er dokumentet smått, så kjør det opp på 150 % ;) Scroll deg ned i dokumentet, ikke alle låtene synesnår du åpner det.

Endret pga SKRIVELEIFER! :frustrert: Kan jo ikke skrive lengre...JEG...en gammel sekretær *hulk* ;)

Endret av kitekatt
Gjest gjest1
Skrevet

Takk for suuupre tips, Nigo-san og Kitekatt!!!!!

*nøgd*

Skrevet

Hvordan får jeg det opp på størrelse 150% da? Får ikke til jeg... :sjenert:

Skrevet
Hvordan får jeg det opp på størrelse 150% da? Får ikke til jeg... :sjenert:

Åpne dokumentet. Oppi verktøylinja har du et felt det sikkert står 100% på eller noe. Bare endre det i rullgardinmenyen ved siden av prosenttegnet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...