AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:18 #1 Del Skrevet søndag kl 13:18 Mannen har et særkullsbarn og i selskap der hans barn inviterer til bursdag, dåp el likn, synes jeg det naturligvis kan bli litt klein stemning. Mannen synes selv dette, selv om han stiller opp for det voksne barnet sitt. Spesielt i store sammenkommster som dåp, med gjester i fra kun mannens eks familie. Hva synes dere andre? Og hva gjør dere andre som er såkallte stemødre, deltar dere alltid med partneren? Eller får han dra alene.. Anonymkode: 50a41...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:31 #2 Del Skrevet søndag kl 13:31 Kleint å feire mannens barn? Høres rart ut. Her har mannen to barn fra tidligere. De er voksne nå, men vi feiret deres konfirmasjoner sammen, både fra fars og mors familie, å det var ikke kleint i det hele tatt. Vi var voksne mennesker og evnet å gjøre dagene fine for barna. Nå som de er voksne og har egne familier, så inviteres fortsatt begge foreldre m/ partnere til barnebarnas dåp, bursdag osv. Ingen problem i det hele tatt og vi hygger oss sammen. Anonymkode: a66c4...2eb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet søndag kl 13:36 #3 Del Skrevet søndag kl 13:36 Jeg ser på dette som en del av det å være voksen. Er man sammen med noen som har barn fra før, så stiller man selvsagt opp på viktige begivenheter. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:02 #4 Del Skrevet søndag kl 15:02 Kålrota skrev (1 time siden): Jeg ser på dette som en del av det å være voksen. Er man sammen med noen som har barn fra før, så stiller man selvsagt opp på viktige begivenheter. Enig i dette Anonymkode: 5ef99...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:24 #5 Del Skrevet søndag kl 15:24 Det kommer vel litt an på hvorfor det ble slutt. Jeg kan skjønne at han synes det er kleint om han gikk fra barnemor fordi han hadde møtt stemor... Men ellers er det helt normalt at man går videre og finner seg ny partner en stund rtter samlivsbrudd, og at den nye partneren blir en del av familien til barnet... Anonymkode: 9fb9a...2c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet søndag kl 20:51 #6 Del Skrevet søndag kl 20:51 Kålrota skrev (7 timer siden): Jeg ser på dette som en del av det å være voksen. Er man sammen med noen som har barn fra før, så stiller man selvsagt opp på viktige begivenheter. Enig. Kan ikke se hva som er kleint med det. Jeg har ikke stebarn, men jeg har en steniese og en stenevø og vi behandler dem likt som de andre nevøene og niesene og stiller selvsagt opp på det de inviterer til. Det er aldri feil å inkludere noen og vise at man bryr seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:58 #7 Del Skrevet søndag kl 20:58 Selvsagt tar man på seg voksenbuksa og stiller med et smil. Både på små og store tilstelninger. Anonymkode: 7507c...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 03:50 #8 Del Skrevet mandag kl 03:50 Vel, jeg ser at mange er rause, kanskje uten selv å ha stått i situasjonen. Hvis virkeligheten er sånn at stemor ble sammen med barnas far som følge av utroskap, så har jeg faktisk stor forståelse for at denne dama holder seg utenfor familieselskapene, og lar biologisk mor og biologisk far delta sammen med familien/slekten. Det er ikke mye trivelig for barnas mor å feire sammen med elskerinnen som ødela familien. At far er med får de bare godta, men man trenger altså ikke å presse seg på som stemor i dette. Blir bare utrivelig stemning. Anonymkode: 2c07e...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå