Gå til innhold

Litt vel rett på sak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver FB-dating. Menn skriver tre setninger om hunden deres og været, før de forteller at de er glad i sex, og sender bilde av en naken, hvit og vassen overkropp. De er i 50-70 årene. Jeg er ikke direkte aseksuell, men får nesten lyst til å bli det når de kun har snurrebasssen sin å fare med. Hva i all verden svarer jeg?  Jeg har ikke lyst å sexchatte med 40 menn samtidig, uten å vite om de har personlighet som gir meg lyst til å bli kjent med dem. Er ikke ute etter tilfeldige opplegg med aldrende sjarmører, og gir inntrykk av at jeg vil ha noe fast. 

Anonymkode: db0c3...0ef

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden skal du med en gubbe på 50+ spør nå jeg. De har tvilsom personlig hygiene, nesten alle er vimsete rotekopper uten estetisk sans og de færreste har evne til å sette sammen et godt måltid eller en romantisk date. Jeg er i midten av 50-årene selv, jeg har levd alene i snart 10 år og stortrives med å bruke fritiden på hobbyer, venninner og trening, ikke på å tilrettelegge for eller å rydde opp etter en rotegubbe 😇

Anonymkode: 886bb...ebf

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du svarer: nei takk.

Også går du videre. Om de ikke gir seg, så blokkerer du.

Anonymkode: 8c584...8b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Prøver FB-dating. Menn skriver tre setninger om hunden deres og været, før de forteller at de er glad i sex, og sender bilde av en naken, hvit og vassen overkropp. De er i 50-70 årene. Jeg er ikke direkte aseksuell, men får nesten lyst til å bli det når de kun har snurrebasssen sin å fare med. Hva i all verden svarer jeg?  Jeg har ikke lyst å sexchatte med 40 menn samtidig, uten å vite om de har personlighet som gir meg lyst til å bli kjent med dem. Er ikke ute etter tilfeldige opplegg med aldrende sjarmører, og gir inntrykk av at jeg vil ha noe fast. 

:ler: 

Du blokkerer og beveger deg videre. Og, du? At mennesker som ikke er noe å samle på avslører det så tidlig som tenkelig mulig er noe du ønsker. Tidlig avklaring sparer masse bortkasta tid. Tenk om du måtte date og kanskje ligge med det her bunnskrapet av noen eksemplarer før du oppdaget at du har bedre selskap i ditt eget kjøleskap? Det ville vært forferdelig.

Lag en profil som er spesifikk. Vær klar på hva du vil ha, og luk nådeløst ut røkla. (Og ikke finn på å grunngi, argumentere etc med dem. Blokker og neste)

Anonymkode: 5f2c0...5fb

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du svarer: nei takk.

Også går du videre. Om de ikke gir seg, så blokkerer du.

Anonymkode: 8c584...8b7

Så høflig er det ingen grunn til å være. Hva som får disse mennene til å oppføre seg sånn er en gåte, men ikke vits i å bruke tid på å finne ut av. Jeg har en mistanke om at de har et underliggende kvinnehat mange av dem, men gidder ikke bruke energi på å finne ut av det. Blokker tvert eller si ifra hva du synes om det før du blokkerer.

Uansett, ikke la de drittsekkene få deg til å stille deg spørsmål ved din egen verdi. Det er dem det er et problem med.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva i all verden skal du med en gubbe på 50+ spør nå jeg. De har tvilsom personlig hygiene, nesten alle er vimsete rotekopper uten estetisk sans og de færreste har evne til å sette sammen et godt måltid eller en romantisk date.

Muligens har du et par dårlige erfaringer (men jeg lurer på hvorfor, for hvis det er så ille som du sier, burde det vært enkelt å styre unna), men egentlig har du ikke peiling. Menn på 50+ kan ofte være trente, delikate, dannet og utdannet, og med både estetiske, kulturelle og kulinariske kvaliteter. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i all verden skal du med en gubbe på 50+ spør nå jeg. De har tvilsom personlig hygiene, nesten alle er vimsete rotekopper uten estetisk sans og de færreste har evne til å sette sammen et godt måltid eller en romantisk date. Jeg er i midten av 50-årene selv, jeg har levd alene i snart 10 år og stortrives med å bruke fritiden på hobbyer, venninner og trening, ikke på å tilrettelegge for eller å rydde opp etter en rotegubbe 😇

Reflektert og nyansert mening. Gratulerer

Anonymkode: be19f...151

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe trist over det. De vil du skal like dem, som de er tennt på deg 😔

Forstår deg godt. Føler det er så trist, forstår ikke det sosiale så godt opplegg. Er sikkert begeistret når de sender det. : ( Huff, menn.

Anonymkode: df2ae...b4a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må innrømme at det ikke blir tyngre å være singel når jeg skjønner hva jeg går glipp av. Takk for dagens morsomste kommentar :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er noe trist over det. De vil du skal like dem, som de er tennt på deg 😔

Forstår deg godt. Føler det er så trist, forstår ikke det sosiale så godt opplegg. Er sikkert begeistret når de sender det. : ( Huff, menn.

Anonymkode: df2ae...b4a

Ja, det er sikkert "godt ment". Hadde vært bedre om de bød på (resten av) seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Bare å blokkere dem. Når de begynner sånn så er det bare over og ut. Ned i søppelkassa med dem. 

Anonymkode: 4fe01...496

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...