AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:30 #1 Del Skrevet søndag kl 12:30 Noen ganger diskuteres det om eldre har sex. Vanlig definisjon (FN) på "eldre" er 65 til 74 år, mens 75+ er "gamle". Rart? I så fall må resten bli slik, kanskje: 13-19: Ungdommer 20-34: Unge voksne 35-49: Voksne 50-64: Middelaldrende 65-74: Eldre 75 og videre: Gamle Rart? Anonymkode: a7ac7...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 13:15 #2 Del Skrevet søndag kl 13:15 (endret) AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Noen ganger diskuteres det om eldre har sex. Vanlig definisjon (FN) på "eldre" er 65 til 74 år, mens 75+ er "gamle". Rart? I så fall må resten bli slik, kanskje: 13-19: Ungdommer 20-34: Unge voksne 35-49: Voksne 50-64: Middelaldrende 65-74: Eldre 75 og videre: Gamle Rart? Anonymkode: a7ac7...528 Jeg er i femtiårene og blir nok av mange sett på som Eldre. Det lever jeg godt med. Jeg har ikke behov for å bli sett på som ung, jeg har jo barn som er unge voksne som jeg har en voksenrolle overfor. Jeg tiltrekkes også av folk som er i min aldersgruppe. Endret søndag kl 13:16 av Snok1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:57 #3 Del Skrevet søndag kl 14:57 I følge den definisjonen er jeg middelaldrende kvinne. Har stort behov for sex, og ligger med både betydelig yngre og med folk på min alder. No shame. Anonymkode: f6f5a...816 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:08 #4 Del Skrevet søndag kl 15:08 Om hva er rart? Gamle mennesker har sex. De på gamlehjem har sex Anonymkode: 36315...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet søndag kl 18:54 #5 Del Skrevet søndag kl 18:54 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om hva er rart? Gamle mennesker har sex. De på gamlehjem har sex Anonymkode: 36315...d90 Ja, dette! Mener å ha lest ei avis for noen år siden (dette var veldig vagt) at det var en klamydiabølge på sykehjem. Så besta og bestefar gjør mer enn strikking og tv- titting.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet mandag kl 09:00 #6 Del Skrevet mandag kl 09:00 Dette er ikke rart i det hele tatt. Det rare er å se folk - blant annet i dette forumet - omtale folk over 40 som eldre. Snakk om å leve i lala-land. Ellers ville jeg delt opp 13-19 i ung og eldre ungdom. Voldsomt stor forskjell på 13 og 19. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:08 #7 Del Skrevet mandag kl 09:08 Jeg skjønner ikke hva du mener er rart. Anonymkode: c2a6e...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:11 #8 Del Skrevet mandag kl 09:11 Banken anså meg som ung voksen frem til fylte 34 🙂 Fikk kinobilletter som ung voksen-kunde og følte meg ganske gammel i salen 😄 Anonymkode: 94c92...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:22 #9 Del Skrevet mandag kl 09:22 Jeg synes det er rart at det diskuteres OM eldre har sex, som om eldre er noen mytiske, merkelige vesener som gjør ting helt likt. Det er ikke rart at voksne, samtykkende, oppegående mennesker har sex, uansett om de er 20 eller 70. Ellers synes jeg det er rart å omtale seg selv eller andre som "gamle" så snart de bikker 35 eller 40 for den del. Da er du voksen, men ikke gammel. I mitt hode er ikke folk "gamle" før de er 80. Når jeg tenker "eldre" som har sex, så tenker jeg minimum 60+. Anonymkode: 85604...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet mandag kl 16:03 #10 Del Skrevet mandag kl 16:03 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg