AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar For en del år siden fikk jeg meg kjæreste. Med på lasset har jeg 2 barn. Vi var kjærester i en god del år, før han flyttet inn i sommer, da han sa at han vil tilbringe mer tid sammen med oss som familie, å hjelpe til mer i hverdagen. (Her har ikke barna kontakt med barnefar). Jeg var sikker på at det var rett avgjørelse, men nå er jeg i tvil… Jeg har sagt hele veien at det er stor forskjell på å være kjæreste med noen som har barn, kontra det å bo sammen med barna. Men han har stått på sitt, å sagt at dette livet her er det han har drømt om. I høst har han også sagt at det er meg han har valgt, å hele pakken. Å hadde han villet hadde han flyttet ut for lenge siden. Nå etter jul er det konstant sutring. Han har ikke tid til noe, han har ikke tid til seg selv, å får aldri gjort noe for seg selv, å vi gjør aldri noe sammen. Men så når jeg kommer med forslag, da orker han ikke uansett.. Jeg har også sagt til han at jeg har full forståelse for om han stikker, for det er ikke helt lett å komme inn i en slik familie. Men han sier bare at når han har valgt meg, må han ta hele «pakken» å stå i det… Frister mest å bare avslutte hele forholdet… Hva hadde dere gjort? Anonymkode: f56f1...d48 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Skrevet 16. februar Men da må han ta et valg. Fortsette denne sutringen fungerer ikke. Du kan ikke kvitte deg med ungene. Men at han prioriterer litt mer alenetid burde kanskje gå bra? Du kan jo foreslå det? Hvor mye deltar han i familielivet, av plikter til ungene osv? Anonymkode: 2262f...d82 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar Han høres umoden ut.. Anonymkode: a5321...8ce 3
Nymerïa Skrevet 16. februar #4 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også sagt til han at jeg har full forståelse for om han stikker, for det er ikke helt lett å komme inn i en slik familie. Men han sier bare at når han har valgt meg, må han ta hele «pakken» å stå i det… Da synes jeg du skal følge opp med å si at det ikke er greit for deg eller barna å leve med noen som er misfornøyd. Han har faktisk ikke valgt deg hvis han mener at det er greit å belemre deg med at han har gitt opp for mye. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Men han sier bare at når han har valgt meg, må han ta hele «pakken» å stå i det… Frister mest å bare avslutte hele forholdet… Hva hadde dere gjort? Anonymkode: f56f1...d48 Hva sutrer han for da? Jeg hadde avslutta det. Å høre på en mann med gjentagende sutring over sine valg er noe av det dummest jeg hører. Anonymkode: 88896...77a
AnonymBruker Skrevet 16. februar #6 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva sutrer han for da? Jeg hadde avslutta det. Å høre på en mann med gjentagende sutring over sine valg er noe av det dummest jeg hører. Anonymkode: 88896...77a For ordens skyld la meg legge til: Å høre noen, mann eller kvinne, stadig sutre over egne avgjørelser uten å gjøre noe med det, er noe av det dummeste jeg hører. Er man misfornøyd med tingenes tilstand, gjør endring. Han har massevis av muligheter. Han er ikke bundet til huset, ungene eller deg på noen som helst måte. Han kan gjøre som han vil. Men han velger å sutre over å være i hus med dere og ikke gjøre noe som helst med det. Han sutrer kun for å sutre. Anonymkode: 88896...77a 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #7 Skrevet 16. februar Hvis det bare er nå i vinter, det er ikke bare vinterdepresjon da? Alt er jævlig tungt for noen om vinteren. Men uansett, om han bare sutrer konstant og ikke vil mer, dump den fjotten. Anonymkode: 14d3b...52e
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han høres umoden ut.. Anonymkode: a5321...8ce Fin generalisering. Anonymkode: 33aae...1e9
AnonymBruker Skrevet 16. februar #9 Skrevet 16. februar Dette høres ut som noe han kan ha sagt i et svakt/slitent/irritert øyeblikk. Det er helt naturlig å si dumme ting i blant. Det virker som grunnholdningen faktisk er at han vil ha "hele pakka". Anonymkode: 2814b...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå