AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Leter etter gode snowboard-klær til sønnen min på 11. Ser at det er andre 11-åringer som bruker klær fra Dope Snow i bakken, men finner ikke noen str. som passer. Noen som har erfaringer med dette merket til barn? Er de varme nok? God kvalitet? Og hvor har dere kjøpt jakken? Anonymkode: d5571...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Tror de har mest til voksne. Merket «EQPE» er bra, og de har snowboardklær til barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar Barna bruker voksen str i dope klærne. De starter på str xxs som nok tilsvarer str 152/158. Jeg har en 13-åring, ca 165cm høy og litt kraftig (ikke tjukk, men ikke syltynn), han har str medium i dope skiklær. Skulle jeg kjøpt til han for 2år siden så ville jeg kjøpt str XS eller small. Dope har gode veiledninger på str, man legger inn høyde osv og så foreslås det str. Det er også lett å returnere varer kjøpt der om man bommer på str. Anonymkode: ebb9c...e81 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Del Skrevet 16. februar Klærne er varme, vindtette og god kvalitet. Jakken kjennes tynn, men den er varm (må ha ullgenser under). Anonymkode: ebb9c...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar Takk for alle svar! Da skal jeg prøve å bestille str. XS -TS Anonymkode: d5571...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Del Skrevet 17. februar Min 12-åring har Dope størrelse S. Den er helt passe. Anonymkode: cddac...b64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min 12-åring har Dope størrelse S. Den er helt passe. Anonymkode: cddac...b64 Da skal jeg sjekke ut str. XS. Leste bare at de var store i str på siden deres, så jeg tenkte at det må jo bli altfor stort -TS Anonymkode: d5571...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #8 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da skal jeg sjekke ut str. XS. Leste bare at de var store i str på siden deres, så jeg tenkte at det må jo bli altfor stort -TS Anonymkode: d5571...1c4 De er lange og smale. Min 16-åring har str S. Bruker M i andre bukser (herrestr) Anonymkode: bc265...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. februar #9 Del Skrevet 17. februar Min 12-åring som er 1,65 høy har medium dame i jakke og den passer perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå