AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Hei! Jeg har snart bursdag og bursdagsmailer har begynt å komme inn. Jeg er medlem av en del steder, så vet nok om mange. Noen steder får en gratis, og andre steder får en rabatter. Jeg er veldig selektiv på hva jeg faktisk tar i bruk. Hjelper ikke med 10% om jeg faktisk ikke trenger noe. Lister opp de jeg vet om, eller som i hvert fall har vært tidligere (som jeg kommer på) så andre kan dra nytte av det: Gratis gave: Gratis sjokolade på Sunkost Gratis iskake eller boks med is på Meny Gratis noe spiselig, konfekt, te eller kaffe på Kitchn Gratis bukett med blomster på Rema (Noe på Jordbærpikene, er ikke medlem, men mener det er et kakestykke) Rabatter: (både prosenter og pengebeløp av) Cubus Eurosko Skechers Vita H&M Kremmerhuset Urban (nå annet navn jeg ikke husker) Tights Zalando Bonprix Power Kid Enklere liv (finnes vel ikke nå?) Vitusapoteket (50kr kupong) Jeg henter normalt det som er gratis, og hender jeg bruker noe av det andre, men det er gjerne bedre tilbud ellers. Tenker å kjøpe meg sko på Skechers, for det trenger jeg, og kupongen på Vitus blir brukt, siden jeg handler en del der. Noe annet jeg bør få med meg? Bursdagen er en vanskelig dag, men gratis is, og litt rabatter er i hvert fall noe oppi det. Jeg får flere bursdagshilsener av kundeklubber enn jeg får av folk jeg kjenner, så håper på en vennlig tone her. Takk for hjelpen! Anonymkode: 1c480...f6f 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Godt Brød og Mester Grønn gir gave. Anonymkode: ca506...aab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar Gratis bolle på neste oda bestilling (gyldig 14dager) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Del Skrevet 16. februar Pleier få et gavekort hos Bokkilden, 100 kroner. Men som regel ender det med at jeg må kjøpe noe dyrere enn det for å få brukt gavekortet, og finner jeg en bok til kr 100 så kommer frakt i tillegg. Anonymkode: f37c2...a41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar Tusen takk, jeg må melde meg inn i Mestergrønn, for der handler jeg faktisk. Godt brød har vi ikke her, og handler ikke på Oda eller Bokkilden, men flott å ta med, så takk til dere også 💙 Anonymkode: 1c480...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 16. februar #6 Del Skrevet 16. februar Sjekk ut denne siden: https://gjerrigknark.com/Gratis-ting-og-vareprover Der er det også listet opp gaver man kan få på bursdagen. Her er noen jeg får gave fra: - Tilbords: Samme som hos Kitch'n, dvs. som regel sjokolade e.l. - Jernia: En pose kaffe. - McDonalds: Softis e.l. - Musti: Bursdagsgave til kjæledyr. Tidligere fikk jeg en bukett roser fra Plantasjen, men det tror jeg de har sluttet med.🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #7 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Godt Brød og Mester Grønn gir gave. Anonymkode: ca506...aab På Mestergrønn fikk jeg faktisk melding om at jeg fikk en bukett med blomster som velkomstgave En billigbukett med verdi 60kr jeg kan hente i løpet av en måned. Det var jo veldig koselig 🥰💐 Sånn for tips til andre også. Anonymkode: 1c480...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Del Skrevet 16. februar Hanne67 skrev (2 minutter siden): Sjekk ut denne siden: https://gjerrigknark.com/Gratis-ting-og-vareprover Der er det også listet opp gaver man kan få på bursdagen. Her er noen jeg får gave fra: - Tilbords: Samme som hos Kitch'n, dvs. som regel sjokolade e.l. - Jernia: En pose kaffe. - McDonalds: Softis e.l. - Musti: Bursdagsgave til kjæledyr. Tidligere fikk jeg en bukett roser fra Plantasjen, men det tror jeg de har sluttet med.🤔 Supert! Tusen takk! Skal sjekke både Gjerrigknarken, hadde glemt den siden helt ut, og vurdere par av de du nevnte. Har ikke dyr og går ikke på McD, men fint for andre å høre om 🥰 Anonymkode: 1c480...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #9 Del Skrevet 17. februar Tror både tilbords og Kitchn kun har 20 prosent avslag på en vare. Mulig Kitchn har en pose sjokolader i tillegg, er usikker. Virker som at mange bare kommer med noen prosent i avslag, og det er det. Anonymkode: 1d890...bfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 17. februar #10 Del Skrevet 17. februar Hvis du har lagt inn tilbakemelding hos Døgnvill Burger tidligere, får du en gratis burger i bursdagsmåneden din (drikke og tilbehør må betales). Før fikk man gratis frokost på IKEA på navnedagen sin, men mulig de har sluttet med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #11 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror både tilbords og Kitchn kun har 20 prosent avslag på en vare. Mulig Kitchn har en pose sjokolader i tillegg, er usikker. Virker som at mange bare kommer med noen prosent i avslag, og det er det. Anonymkode: 1d890...bfb Kitchn og Tilbords har en eske med lakrisdjokolade Anonymkode: 820a3...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #12 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kitchn og Tilbords har en eske med lakrisdjokolade Anonymkode: 820a3...dd2 Kitch'n bytter ut bursdagsgaven i løpet av året, var visst så mange som ikke liker lakris. Zizzi gir rabatt den uka du har bursdag, og jeg lurer på om ikke også nettbutikken til Body Shop gjør det. Anonymkode: 82573...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #13 Del Skrevet 17. februar Jeg fikk et stort duftlys gratis fra Rituals på bursdagen min 🙂 Anonymkode: 66095...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #14 Del Skrevet 17. februar Jeg får ekstra data fra Talkmore på bursdagen min, men husker ikke hvor mye da jeg som regel bruker wifi. Anonymkode: 1f526...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #15 Del Skrevet 17. februar Vita har gave Anonymkode: 419ef...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #16 Del Skrevet 17. februar Tusen takk, dere! 💚 Ikke alt er relevant, men det kan være relevant for andre, så takk for tips! Kichn har gitt en lakrissjokolade i flere år nå, men før det har de gitt både kaffe, te og krydder. Håper de går tilbake til en av de heller. Anonymkode: 1c480...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #17 Del Skrevet 28. mars Espresso House appen gir deg en kupong på en valgfri drikke som faktisk varer i 365 dager (veldig praktisk med en bursdagsbonus som varer så lenge). Googlet for å sjekke at denne fremdeles gjelder, og man må visst ha registrert minst et kjøp før etc for å få bursdagskupongen. Meny appen tror jeg også baserer seg på hvor mye du handler på Meny, har hatt appen i flere år, og fikk gratis iskrem i fjor og i 2022, men ikke in 2023, muligens fordi jeg ikke hadde handlet nok på Meny det året? Anonymkode: 56e56...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #18 Del Skrevet 28. mars Plantasjen gir bort en blomsterbukett, gjorde iallefall det før. Anonymkode: 0e850...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #19 Del Skrevet 28. mars Bursdagssjekk på 50 kroner hos Vitusapotek. Anonymkode: 71807...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Del Skrevet 28. mars Feel 100kr i avslag, Princess 50kr i avslag. Plantehallen én bukket med roser. Change gir en gratis truse. Lindex 50kr i avslag. Europris en pakke med pastiller. Elon, variert tror jeg, men jeg fikk en sminkefjerner. Hageland 50kr i avslag Anonymkode: 1f0d0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå