AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar Jeg merker med menn at dess nærmere du er deres liv og "sfære/krets" dess mer ordentlige blir de. Finner jeg en date på nærstedet jeg bor eller på jobb eller blandt felles bekjente er de som regel ordentlige. Møter jeg noen fra utenfor dette er det med en gang dickpics og sexprat, enkel dumping, utroskap, hvem bryr seg om hva en fremmed sier og mener. Det virker som menn trenger å holde på en viss image og utenfor dette gjør de alt mulig dritt. Man må være streng med menn. Jeg orker ikke måtte være streng med et voksent menneske. Så holder meg unna menn. Menn ser på meg ofte som en easy target har jeg skjønt, fordi jeg ikke har særlig nettverk og er snill og har blitt med på en flørt. Jeg er sårbar og noen menn liker det, i kort tid iallefall. En ex kjæreste av meg ble skikkelig seksuelt tent av at jeg var sårbar og sa det ut høyt i senga. At han likte meg i en sårbar posisjon. Så for å beskytte seg selv, tror jeg ikke på noe menn sier lenger. Menn har gitt meg dette inntrykk ...de oppfører seg bra mot deg bare hvis de må, ellers liker de at du er sårbar. De må ha en grunn for å bære ordentlige mot deg, som image, hva syns mamma pappa og sjefen. Kanskje de som tror på Gud oppfører seg bra overalt fordi Gud ser alt, men å være god og snill bare fordi det er det rette, ikke altfor mye av det. Dette gjelder sikkert ikke alle menn, men dette er dessverre min erfaring og hjertesukk. Anonymkode: 07977...952 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Skrevet 16. februar Spis eller bli spist sier jeg bare. Så ja behandle menn dritt så de ikke gjør det mot deg er min greie og det funker bra✊🏽 Anonymkode: cea42...66e 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spis eller bli spist sier jeg bare. Så ja behandle menn dritt så de ikke gjør det mot deg er min greie og det funker bra✊🏽 Anonymkode: cea42...66e Du høres jo skikkelig moden ut 😅 Behandler du menn som dritt, så kan du ikke forvente annet tilbake. Og møter en kun dårlige menn eller kvinner, så er fellesnevneren en selv, og bør derfor se seg selv i speilet og få litt selvinnsikt, for flertallet av mennesker behandler ikke andre som dritt Anonymkode: 2971a...93a 4 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Skrevet 16. februar Det finnes drittmenn og det finnes jaggu dritt kvinner også. Dessverre Anonymkode: 9d20c...d06 9 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes drittmenn og det finnes jaggu dritt kvinner også. Dessverre Anonymkode: 9d20c...d06 Absolutt, slik er desverre verden. Men hvis man nesten utelukkende møter dårlige menn eller kvinner, så er sjansen stor for at en selv er en stor del av problemet, og bør derfor reflektere litt over egne valg Anonymkode: 2971a...93a 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar #6 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så holder meg unna menn. Anonymkode: 07977...952 Du er en kvinne som ikke har kontakt med menn, også lager du denne tråden hvor du skjærer alle menn over en kam. Det virker mer som om du er her for å rettferdiggjøre dine egne trangsynte holdninger. Det er deg de da er noe galt med, ikke menn. Anonymkode: a518e...11c 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar #7 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Du er en kvinne som ikke har kontakt med menn, også lager du denne tråden hvor du skjærer alle menn over en kam. Det virker mer som om du er her for å rettferdiggjøre dine egne trangsynte holdninger. Det er deg de da er noe galt med, ikke menn. Anonymkode: a518e...11c Har jo hatt kontakt med menn tidligere jeg. Slik har jeg opplevd dem. Vis meg en gruppe bra menn så endrer jeg synspunkt. Anonymkode: 07977...952
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har jo hatt kontakt med menn tidligere jeg. Slik har jeg opplevd dem. Vis meg en gruppe bra menn så endrer jeg synspunkt. Anonymkode: 07977...952 Tror ikke det er i noens interesse å få deg til å endre synspunkt. Alle, inkludert deg er nok tjent med at du har meldt deg ut. Det er tankesettet ditt du selv må fikse. Måten du reflekterer på og kommer frem til slike bastante generaliserende konklusjoner på tilhører et sinn som fortsatt har en lang vei å gå før hun/han er klar for et sunt og godt forhold, og dating generelt. Lykke til Anonymkode: ed927...63b 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #9 Skrevet 16. februar Har hørt denne teorien nevnes før og jeg tror det er en viss sannhet i den. Men klarer ikke se for meg alle jeg kjenner være utrygge når ingen ser på. Handler vel fortsatt om hvilke egenskaper de har som person. Om du møter dem fra ulike steder, utenfor deres/din nærmere krets, så er det verre. Møter du dem aktivt på steder som går igjen, som på byen, på tinder, et annet miljø, så kan det hende at det miljøet er et som tiltrekker seg en viss type person. Men jeg vet ikke. Anonymkode: 55bfe...7a1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #10 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Absolutt, slik er desverre verden. Men hvis man nesten utelukkende møter dårlige menn eller kvinner, så er sjansen stor for at en selv er en stor del av problemet, og bør derfor reflektere litt over egne valg Anonymkode: 2971a...93a Denne er ikke helt rettferdig synes jeg. Her legger du skam på andre i forhold til at de har klart å velge feil partner, noe som faktisk er stor sannsynlighet for at kan skje i løpet av et langt liv. Om partneren har vært utro feks. Det er ikke den andres feil at en partner oppfører seg dårlig mot dem. Selvfølgelig er det lurt å reflektere over egne valg. Det er jeg enig i. Hilsen ei som var naiv, ung og dum. Anonymkode: 80a5b...239
AnonymBruker Skrevet 17. februar #11 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne er ikke helt rettferdig synes jeg. Her legger du skam på andre i forhold til at de har klart å velge feil partner, noe som faktisk er stor sannsynlighet for at kan skje i løpet av et langt liv. Om partneren har vært utro feks. Det er ikke den andres feil at en partner oppfører seg dårlig mot dem. Selvfølgelig er det lurt å reflektere over egne valg. Det er jeg enig i. Hilsen ei som var naiv, ung og dum. Anonymkode: 80a5b...239 Enig om det er snakk om en eller to ganger. Men er 80% av de man møter drittsekker, så er det noe annet, da har man tatt dårlige valg og bør lære av det, siden langt ifra så stor andel av befolkningen er drittsekker. Anonymkode: 2971a...93a 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #12 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig om det er snakk om en eller to ganger. Men er 80% av de man møter drittsekker, så er det noe annet, da har man tatt dårlige valg og bør lære av det, siden langt ifra så stor andel av befolkningen er drittsekker. Anonymkode: 2971a...93a Jeg forstår ikke at det er fortsatt fullt ut lovlig å være drittsekk. Anonymkode: 07977...952 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #13 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg forstår ikke at det er fortsatt fullt ut lovlig å være drittsekk. Anonymkode: 07977...952 Skal man forby å være drittsekk? 😅 Anonymkode: 2971a...93a 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #14 Skrevet 17. februar Den dagen du slutter å presantere deg som target og sårbar får du nok tak i skikkelige menn. Du beskriver en kvinne ordentlige menn ikke orker å fixe eller overbevise. Du har lite å tilby virker det dom og fangsten din matcher det. Menn og kvinner med ting på stell finner hverandre. Sutrekopper finner også hverandre og så klager de på markedet. Anonymkode: 64629...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #15 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg forstår ikke at det er fortsatt fullt ut lovlig å være drittsekk. Anonymkode: 07977...952 Hvordan skulle det ha vært ulovelig? Slutt med offermentaliteten. Den kler ingen. Anonymkode: 64629...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #16 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan skulle det ha vært ulovelig? Slutt med offermentaliteten. Den kler ingen. Anonymkode: 64629...ad4 Fordi det skader andre mennesker. Hørt om kardemomme loven? Anonymkode: 07977...952
AnonymBruker Skrevet 17. februar #17 Skrevet 17. februar Du beskriver deg selv som sårbar og snill og sukker over av at du tiltrekker deg menn som tiltrekkes av det. Da begynner ting å bli vanskelig. Og du har aldri vært en drittsekk selv? Anonymkode: 061f4...b57 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #18 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Den dagen du slutter å presantere deg som target og sårbar får du nok tak i skikkelige menn. Du beskriver en kvinne ordentlige menn ikke orker å fixe eller overbevise. Du har lite å tilby virker det dom og fangsten din matcher det. Menn og kvinner med ting på stell finner hverandre. Sutrekopper finner også hverandre og så klager de på markedet. Anonymkode: 64629...ad4 Du kjenner meg ikke og har ikke grunnlag til å si at jeg har lite å tilby. Men sårbar er jeg nok i å med at det er mulig å såre meg.. Anonymkode: 07977...952
AnonymBruker Skrevet 17. februar #19 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har jo hatt kontakt med menn tidligere jeg. Slik har jeg opplevd dem. Vis meg en gruppe bra menn så endrer jeg synspunkt. Anonymkode: 07977...952 Jeg har også opplevd både positivt og negativt selv om jeg ikke kan bevise det. Siden det dessverre ikke går an å bevise grupper, så lar ikke personer med holdninger som dine seg motbevise av noe uansett så lenge dere ikke vil. Men det er noe dere gjør mot dere selv, og beskriver ingen andre enn dere selv heller. Anonymkode: 265eb...e6f
AnonymBruker Skrevet 17. februar #20 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har også opplevd både positivt og negativt selv om jeg ikke kan bevise det. Siden det dessverre ikke går an å bevise grupper, så lar ikke personer med holdninger som dine seg motbevise av noe uansett så lenge dere ikke vil. Men det er noe dere gjør mot dere selv, og beskriver ingen andre enn dere selv heller. Anonymkode: 265eb...e6f Nå tror jeg det ble avsporing gitt. Anonymkode: 07977...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå