AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Dubai sjokoladen i Bergen? 😎 Anonymkode: 71db3...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Den selges i Normal butikker, og Normal er i Bergen og? Er det mer kalorier i den enn annen sjokolade? Hva inneholder pistasjfyllet? Anonymkode: e9262...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den selges i Normal butikker, og Normal er i Bergen og? Er det mer kalorier i den enn annen sjokolade? Hva inneholder pistasjfyllet? Anonymkode: e9262...5ce Selges på Normal. Tror ikke jeg ville tenkt på kalorier her da en spiser en rute og det er nok. Ikke en sjokolade en storspiser av. Anonymkode: c8bbe...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar Noen som vet om Dubaisjokoladen inneholder hvetemel og smør? Tåler ingen av delene. Anonymkode: a13a5...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Noen som vet om Dubaisjokoladen inneholder hvetemel og smør? Tåler ingen av delene. Anonymkode: a13a5...d50 Ja, det er jeg ganske sikker på at den gjør. Om du søker så får du opp innholdsfortegnelse 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar Brunhilde skrev (4 minutter siden): Ja, det er jeg ganske sikker på at den gjør. Om du søker så får du opp innholdsfortegnelse 😉 Har gjort det, men får opp mye forskjellig. Tenkte mest på den fra normal, det glemte jeg å nevne. Den fant jeg ikke noe sted. Anonymkode: a13a5...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har gjort det, men får opp mye forskjellig. Tenkte mest på den fra normal, det glemte jeg å nevne. Den fant jeg ikke noe sted. Anonymkode: a13a5...d50 Greia med Dubaisjokolade er at den inneholder kunafa/kataifi som lages av blant annet hvetemel. Dette skal stekes i smør før det blandes med pistasjkrem og tahine. Innholdet i sjokoladen på Normal er sannsynligvis ganske likt innholdet i de sjokoladene du finner på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar Brunhilde skrev (3 timer siden): Greia med Dubaisjokolade er at den inneholder kunafa/kataifi som lages av blant annet hvetemel. Dette skal stekes i smør før det blandes med pistasjkrem og tahine. Innholdet i sjokoladen på Normal er sannsynligvis ganske likt innholdet i de sjokoladene du finner på nett. Å ja. Da kan jeg ikke slenge meg på hypen. Tenkte om det fantes glutenfri og smørfri varianter. Men da gjør det sikkert ikke det. Har du smakt den? Syns du den er god? Høres både spennende og litt for kraftig/mektig ut på en gang. Men selvfølgelig, er vel ikke en sjokolade man spiser hele på en gang. Anonymkode: a13a5...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar Jeg har smakt og jeg syns den minner om denne twisten: Absolutt ikke vond, men heller ingen høydare. Kommer ikke til å kjøpe, men vil sikkert forsøke å lage den en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå