Gå til innhold

Dubai sjokolade i Bergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Dubai sjokoladen i Bergen?

😎

Anonymkode: 71db3...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den selges i Normal butikker, og Normal er i Bergen og? Er det mer kalorier i den enn annen sjokolade? Hva inneholder pistasjfyllet? 

Anonymkode: e9262...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den selges i Normal butikker, og Normal er i Bergen og? Er det mer kalorier i den enn annen sjokolade? Hva inneholder pistasjfyllet? 

Anonymkode: e9262...5ce

Selges på Normal. Tror ikke jeg ville tenkt på kalorier her da en spiser en rute og det er nok. Ikke en sjokolade en storspiser av. 

Anonymkode: c8bbe...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet om Dubaisjokoladen inneholder hvetemel og smør? Tåler ingen av delene.

Anonymkode: a13a5...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Noen som vet om Dubaisjokoladen inneholder hvetemel og smør? Tåler ingen av delene.

Ja, det er jeg ganske sikker på at den gjør. 

Om du søker så får du opp innholdsfortegnelse 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brunhilde skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jeg ganske sikker på at den gjør. 

Om du søker så får du opp innholdsfortegnelse 😉

Har gjort det, men får opp mye forskjellig. Tenkte mest på den fra normal, det glemte jeg å nevne. Den fant jeg ikke noe sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har gjort det, men får opp mye forskjellig. Tenkte mest på den fra normal, det glemte jeg å nevne. Den fant jeg ikke noe sted. 

Greia med Dubaisjokolade er at den inneholder kunafa/kataifi som lages av blant annet hvetemel. Dette skal stekes i smør før det blandes med pistasjkrem og tahine.

Innholdet i sjokoladen på Normal er sannsynligvis ganske likt innholdet i de sjokoladene du finner på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brunhilde skrev (3 timer siden):

Greia med Dubaisjokolade er at den inneholder kunafa/kataifi som lages av blant annet hvetemel. Dette skal stekes i smør før det blandes med pistasjkrem og tahine.

Innholdet i sjokoladen på Normal er sannsynligvis ganske likt innholdet i de sjokoladene du finner på nett. 

Å ja. Da kan jeg ikke slenge meg på hypen. Tenkte om det fantes glutenfri og smørfri varianter. Men da gjør det sikkert ikke det. Har du smakt den? Syns du den er god? Høres både spennende og litt for kraftig/mektig ut på en gang. Men selvfølgelig, er vel ikke en sjokolade man spiser hele på en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt og jeg syns den minner om denne twisten:

image.thumb.jpeg.9c31650ebce5c51908e581d45edcd61a.jpeg

Absolutt ikke vond, men heller ingen høydare. Kommer ikke til å kjøpe, men vil sikkert forsøke å lage den en gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...