My Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Ja, nettopp, hvordan fjerner jeg "tele 2" fra displayet mitt på mobilen? Koster den noe?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Du må sende mld til en logotjeneste som tilbyr blank logo, søk litt, så finner du en tråd om det her, det var det jeg gjorde
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Så, sånn hvis du ikke har fått det med deg NÅÅÅÅÅ... Herregud, KG er treigt i dag
Majka Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Det kommer vel litt an på hvilken telefon du har. Jeg har en Samsung, og der kunne jeg lett fjerne logoen fra en av menyene på telefonen. Endret 8. mars 2006 av Majka
Amanlis Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Det kommer vel litt an på hvilken telefon du har. Jeg har en Samsung, og der kunne jeg lett fjerne logoen fra en av menyene på telefonen. ← Det kan jeg på min NOKIA også
agbre Skrevet 10. mars 2006 #6 Skrevet 10. mars 2006 Ja, nettopp, hvordan fjerner jeg "tele 2" fra displayet mitt på mobilen? Koster den noe? ← Sorry, den får du ikke fjernet Leste det et sted en gang. Har også prøvd ørten ganger uten hell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå