AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:08 #1 Del Skrevet søndag kl 09:08 Hva er best å starte med for best mulig effektivitet? Starte med mølla (jogge ca 45 min) og deretter styrkeøkt.. eller omvendt? Anonymkode: d0485...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:26 #2 Del Skrevet søndag kl 09:26 Det spørs litt hva du vil ha mest ut av. Hvis du skal jogge sakte er det ikke så nøye hvilken rekkefølge du kjører. Hvis du skal ta deg ut på jogginga kjører du den først, også styrketreninga. Det er mest ideelt for restitusjonen, samt. at da får du brukt blodsukkeret på det som er mest høyintensivt først. Men hvis du skal ha en skikkelig styrkeøkt hvor du tar deg ordentlig ut, og tenker veldig rolig jogg - så hadde jeg kjørt styrketreninga først også rolig jogg. Er bra for restitusjonen å gå/bevege seg i lav/moderat intensitet etter en styrkeøkt. Anonymkode: a0e24...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:28 #3 Del Skrevet søndag kl 09:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det spørs litt hva du vil ha mest ut av. Hvis du skal jogge sakte er det ikke så nøye hvilken rekkefølge du kjører. Hvis du skal ta deg ut på jogginga kjører du den først, også styrketreninga. Det er mest ideelt for restitusjonen, samt. at da får du brukt blodsukkeret på det som er mest høyintensivt først. Men hvis du skal ha en skikkelig styrkeøkt hvor du tar deg ordentlig ut, og tenker veldig rolig jogg - så hadde jeg kjørt styrketreninga først også rolig jogg. Er bra for restitusjonen å gå/bevege seg i lav/moderat intensitet etter en styrkeøkt. Anonymkode: a0e24...f84 Ideelt for restitusjonen og ikke kjøre HØYintensivt rett etter styrkeøkt*. Glemte poengtere. Motsa meg selv litt i det svaret😅 Anonymkode: a0e24...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:54 #4 Del Skrevet mandag kl 12:54 Kommer an på hva målet med økten din er. Ønsker du en bra styrkeøkt med god trøkk, så styrke først. Er det løping og fremgang her du ønsker, så løping først. Anonymkode: 83c9d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:57 #5 Del Skrevet mandag kl 12:57 Styrke først Anonymkode: e0258...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:16 #6 Del Skrevet i går, 18:16 Jeg trener styrke først, cardio etterpå. Mest fordi jeg blir så svett av cardio og gidder ikke gå rundt som ei drukna katt på senteret, da vil jeg rett hjem i dusjen. Anonymkode: c80c2...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Alltid styrke først uansett hva målet ditt er. Anonymkode: 9b7eb...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå