AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:56 #1 Del Skrevet søndag kl 08:56 Jeg og mannen har diskutert navn til babien. Han vil velge Elias og jeg vil oppkalle etter bestefar Emil. Vi forsøkte dobbeltnavn, men synes ikke det funker. Vi ble utrolig nok enige (med en litt original twist) om Emelias. Da får han et unikt navn samtidig som han blir oppkalt. Hva tror dere? 😇 Anonymkode: 4173d...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:41 #2 Del Skrevet søndag kl 09:41 Ikke det verste hjemmelagede navnet jeg har hørt. Anonymkode: e7714...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet søndag kl 09:45 #3 Del Skrevet søndag kl 09:45 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:46 #4 Del Skrevet søndag kl 09:46 Emelias var litt kult, men jeg liker Elias Emil bedre 😊 Emil Elias er litt tyngre, men fungerer det også. Fine navn dere har bestemt dere for. Anonymkode: 74928...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:12 #5 Del Skrevet søndag kl 10:12 Emil Elias ! Anonymkode: a3785...cf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:17 #6 Del Skrevet søndag kl 10:17 Nei, nei, nei. Det er utrolig harry med hjemmesnekrede navn. Velg et ordentlig navn heller. Anonymkode: 2bc98...9ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:21 #7 Del Skrevet søndag kl 10:21 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Emelias var litt kult, men jeg liker Elias Emil bedre 😊 Emil Elias er litt tyngre, men fungerer det også. Fine navn dere har bestemt dere for. Anonymkode: 74928...310 Nei! Elias Emil er super umusikalsk og tungt! Generelt høres det aldri bra ut med et lengre navn før et kort! Emil Elias klinger ganske fint, ikke spesielt tungt. Anonymkode: 840f6...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:23 #8 Del Skrevet søndag kl 10:23 Gå for Elias i denne runden så kan baby nr2 hete Emil eller Emilie. Anonymkode: e6a0e...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:27 #9 Del Skrevet søndag kl 10:27 Jeg tror dere er 19 år og har ungdomsskolen som høyeste fullførte utdanning. Hvorfor ikke Prixander eller Nille-Bombastianus når dere først er i gang. Anonymkode: 6b953...e2f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 10:29 #10 Del Skrevet søndag kl 10:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og mannen har diskutert navn til babien. Han vil velge Elias og jeg vil oppkalle etter bestefar Emil. Vi forsøkte dobbeltnavn, men synes ikke det funker. Vi ble utrolig nok enige (med en litt original twist) om Emelias. Da får han et unikt navn samtidig som han blir oppkalt. Hva tror dere? 😇 Anonymkode: 4173d...73c Elias kan også regnes som oppkalling etter bestefar på forbokstav, og det er veldig mengde Emil-er nå om dagen (jfr navnetoppen), så jeg hadde nok valgt Elias over Emil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:29 #11 Del Skrevet søndag kl 10:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror dere er 19 år og har ungdomsskolen som høyeste fullførte utdanning. Hvorfor ikke Prixander eller Nille-Bombastianus når dere først er i gang. Anonymkode: 6b953...e2f Hahaha😂 eller Åmaygad Edetmule Anonymkode: c7284...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 10:32 #12 Del Skrevet søndag kl 10:32 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Emelias var litt kult, men jeg liker Elias Emil bedre 😊 Emil Elias er litt tyngre, men fungerer det også. Fine navn dere har bestemt dere for. Anonymkode: 74928...310 Hæ? Elias Emil er jo mye tyngre enn omvendt! Elias Emil fungerer bare på papiret. Det blir for tungt og i umusikalsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:39 #13 Del Skrevet søndag kl 10:39 Nei. Det var skikkelig hjemmesnekret og harrynavn. Anonymkode: 66cfd...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:33 #14 Del Skrevet mandag kl 08:33 Nei, det var grusomt. Og høres veldig "unge mødre" ut. Emil Elias er litt tungt hvis dere planlegger å bruke begge navna til vanlig, men veldig mye bedre enn "emelias". Hvis dere bare planlegger å bruke ett navn til vanlig, er det jo null problem å hete Emil Elias (eller Elias Emil). Anonymkode: 79d2b...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cezanne Skrevet mandag kl 08:38 #15 Del Skrevet mandag kl 08:38 nei, kall barnet Emil og få lillebror Elias senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:37 #16 Del Skrevet mandag kl 13:37 AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 11.17): Nei, nei, nei. Det er utrolig harry med hjemmesnekrede navn. Velg et ordentlig navn heller. Anonymkode: 2bc98...9ac Alltid like morsomt når folk sier dette. Alle navn er jo hjemmesnekra. Anonymkode: c833c...8b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:19 #17 Del Skrevet i går, 00:19 Hva med Bartolomeus? Anonymkode: e01b9...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:29 #18 Del Skrevet i går, 00:29 Det var stygt og harry, sorry. Anonymkode: 5c351...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå