AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:30 #1 Del Skrevet søndag kl 08:30 Jeg har vært på div datingapper i noen mnd, fått match og skrevet med flere, og nesten uten unntak har de bilder av seg selv som er mellom 5 og 10 år gamle. Hvorfor? Eier de ikke selvtillit? Dette gjelder menn som er rundt 50 år. I går fikk jeg match med en som virket høflig og grei. Vi skrev litt frem og tilbake, og han ga meg sitt fulle navn. Jeg skjønte fort at vi hadde for forskjellige interessefelt, og da jeg skrev det så ble han ufin. Helt uforståelig oppførsel av en voksen mann. Jeg gikk inn på fbprofilen hans, og fikk sjokk over hvordan han faktisk så ut. Han brukte 6 år gamle bilder, de nye bildene på fb viste en mann i fullt forfall, veldig overvektig. Siden han ble ufin mot meg, skrev jeg tilbake at han burde bruke oppdaterte bilder på datingappene, ellers ville han skuffe de kvinnene som møtte opp til en date. Blokkerte han etter han leste meldingen. Kommer aldri til å gå på en date nr 2 hvis vedkommende har brukt gamle bilder og ikke en gang er lik seg selv. Anonymkode: 73f49...99f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:36 #2 Del Skrevet søndag kl 08:36 Ingen anelse hvorfor de gjør det men antar at det er de bildene de synes er fine. Tror du kvinner ikke viser bilder fra "gamledager"? Og hvorfor finner du nesten ikke bilder av kvinner uten bruk av filter? Anonymkode: 3c211...862 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:39 #3 Del Skrevet søndag kl 08:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen anelse hvorfor de gjør det men antar at det er de bildene de synes er fine. Tror du kvinner ikke viser bilder fra "gamledager"? Og hvorfor finner du nesten ikke bilder av kvinner uten bruk av filter? Anonymkode: 3c211...862 Ja vet mange kvinner bruker filter, og sikkert gamle bilder, det er bare så patetisk og flaut. Anonymkode: 73f49...99f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 08:44 #4 Del Skrevet søndag kl 08:44 Jeg kjenner ikke så mange kvinner som bruker filter... De er derimot uten filter 😂 Det er bare gøy 🥳🥳🥳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:45 #5 Del Skrevet søndag kl 08:45 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har vært på div datingapper i noen mnd, fått match og skrevet med flere, og nesten uten unntak har de bilder av seg selv som er mellom 5 og 10 år gamle. Hvorfor? Eier de ikke selvtillit? Dette gjelder menn som er rundt 50 år. I går fikk jeg match med en som virket høflig og grei. Vi skrev litt frem og tilbake, og han ga meg sitt fulle navn. Jeg skjønte fort at vi hadde for forskjellige interessefelt, og da jeg skrev det så ble han ufin. Helt uforståelig oppførsel av en voksen mann. Jeg gikk inn på fbprofilen hans, og fikk sjokk over hvordan han faktisk så ut. Han brukte 6 år gamle bilder, de nye bildene på fb viste en mann i fullt forfall, veldig overvektig. Siden han ble ufin mot meg, skrev jeg tilbake at han burde bruke oppdaterte bilder på datingappene, ellers ville han skuffe de kvinnene som møtte opp til en date. Blokkerte han etter han leste meldingen. Kommer aldri til å gå på en date nr 2 hvis vedkommende har brukt gamle bilder og ikke en gang er lik seg selv. Anonymkode: 73f49...99f Hvorfor gjør kvinner det? Rekorden jeg så på Tinder var 13 år gamle bilder. Anonymkode: 77444...ad0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:47 #6 Del Skrevet søndag kl 08:47 Kvinner gjør det samme Anonymkode: ab20c...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:59 #7 Del Skrevet søndag kl 08:59 De tror de ser sånn ut fortsatt bare blitt litt tjukkere men «det er det ingen som ser» Anonymkode: c76d5...37d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mionaS Skrevet søndag kl 09:05 #8 Del Skrevet søndag kl 09:05 Mange menn er vel ikke typen til å ta så mye bilder av seg selv, så mulig de bruker gamle bilder som andre har tatt av dem og tror selv at de ikke har forandret seg med årene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:43 #9 Del Skrevet søndag kl 09:43 Jeg var på date med en mann som absolutt ikke så ut som på bildene. De må ha vært minst 10-15 år gamle. I tillegg var han ti cm lavere enn han hadde oppgitt i profilen. Jeg skulle bare snudd i døra og gått! Angrer på at jeg kastet bort en time av livet mitt på han. Jeg synes det er skikkelig ufint å lure folk! Det handler ikke om at han ikke var kjekk nok. Men at han bevisst prøver å lure damer. Det har jeg null toleranse for! Anonymkode: 8cc37...23f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:38 #10 Del Skrevet søndag kl 15:38 Kan være de ikke er klare nok over at de har endret seg og ikke ser sånn ut lengre. Eller jo, han hadde jo valgt sine nye Facebook bilder om han trodde han så lik ut. Men det er sikkert den samme tankefeilen som når jeg som yngre redigerte nesen min på profilbilder 😅 Tenkte ikke at den synes når vi møtes, tenkte ikke at de verdenene kolliderer. Ville bare skåne megselv fra å vise det jeg var usikker på lol. Kan også være for å prøve å finne seg flere matcher. Men ja det er jo flaut. Hater at vi eldes. Anonymkode: 9a16b...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:04 #11 Del Skrevet søndag kl 16:04 Jeg kom i kontakt med en mann som virket veldig ok på kontakt over nettet. Hadde ett bilde av seg selv, litt ute av fokus og noe ved det fikk meg til å stusse. Men han ga en tilsynelatende god forklaring på hvorfor det var slik. Han snakket også mye om hvor viktig sunn livsstil var, at han trente mye osv. (som det ene bildet kunne tyde på var sant). Vi avtalte å møtes, og når jeg kom til avtalt møtested så stod det en mann der som ikke lignet noe på det bildet. Han var var en ganske overvektig mann med mage som så alt annet enn trent ut, han så minst 20 år eldre ut enn bildet han hadde hatt på profilen sin. Da han kom og hilste på meg (han kjente igjen meg fra mine oppdaterte, ikke redigerte eller filtrerte bilder, selvfølgelig), så så jeg meg faktisk rundt for å se om dette var tull. Men neida, det var visst ham. Det han ikke hadde fortalt var at han ikke hadde ønsket å legge ut bilder av seg selv slik han så ut nå, for han "følte" ikke at han var slik, han følte seg innvendig slik han var på det bildet han hadde lagt ut, så han ønsket å vise damer hvilket potensiale han hadde. Vi gikk en liten tur, der var det en kort svak oppoverbakke, og han pustet og peste som om han hadde alvorlig kols (noe han visstnok ikke hadde), samtidig som han skrøt av at han trente mye. Viste seg at treningen han gjorde egentlig heller ikke eksisterte, han syklet visst fem minutter på vei til jobb et par ganger i uken. Og så hadde han glemt å fortelle meg at mellom det over 20 år gamle bildet og da vi møttes så hadde han også hatt ekstrem fedme og omtrent ikke beveget seg på årevis, og mente at nå var han slank og godt trent. Jeg møtte ikke ham igjen. Fortalte ham at en mann som ikke står for den han er, men forsøker å lure kvinner på den måten han gjorde, det er en mann som jeg personlig ikke kan stole på. Jeg fortalte at hadde han vært ærlig i utgangspunktet, med bilder og informasjon ellers, så hadde han vært langt mer aktuell. Jeg oppfordret ham til å være ærlig i sine datingprofiler i fremtiden og ønsket ham lykke til videre. Det tålte han ikke, ble ordentlig ufin og rakk å sende to-tre ubehagelige meldinger før jeg fikk blokkert ham, mente jeg var overfladisk og en del andre stygge ting. Han forstod ikke at han på den måten bare bekreftet at han var helt uaktuell som partner, at det var helt riktig valg å aldri ha mer med ham å gjøre! Anonymkode: 512f5...665 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:10 #12 Del Skrevet søndag kl 17:10 Jeg har et 16 år gammelt profilbilde på Facebook, men det er mest for at jeg ikke har giddet å endre det. Er uansett ikke så mye der. Likevel er det jo noe helt annet på datingapper. De bør være helt nye så folk ikke blir lurt. Jeg er forøvrig ikke på en slik app. Anonymkode: 69a33...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:28 #13 Del Skrevet søndag kl 18:28 Jeg gikk så langt som å legge til en på Snapchat, en som så ganske midt på treet ut fra bildene men tenkte at intelligens og felles interesser veier opp osv. ja… Fikk delvis sjokk da åpna selfie av han på Snapchat, jeg rygga bakover. Bildene var tydeligvis 10-20 år gamle. Ansiktet var ugjenkjennbart. Og han ser mye mye eldre ut. Ikke bare litt. Han skriver også veldig lite generelt så jeg lar ting bare fare. Men de kaster vekk andres tid og forventninger. Anonymkode: ce5fb...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:52 #14 Del Skrevet søndag kl 18:52 Ja, enig, mange menn bruker for gamle bilder. Men svært mange damer bruker bilder med filter, evt bilder med veldig dårlig oppløsning eller bilder i dårlig belysning. Må være like skuffende å møte disse live. Anonymkode: 18128...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:55 #15 Del Skrevet søndag kl 18:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kom i kontakt med en mann som virket veldig ok på kontakt over nettet. Hadde ett bilde av seg selv, litt ute av fokus og noe ved det fikk meg til å stusse. Men han ga en tilsynelatende god forklaring på hvorfor det var slik. Han snakket også mye om hvor viktig sunn livsstil var, at han trente mye osv. (som det ene bildet kunne tyde på var sant). Vi avtalte å møtes, og når jeg kom til avtalt møtested så stod det en mann der som ikke lignet noe på det bildet. Han var var en ganske overvektig mann med mage som så alt annet enn trent ut, han så minst 20 år eldre ut enn bildet han hadde hatt på profilen sin. Da han kom og hilste på meg (han kjente igjen meg fra mine oppdaterte, ikke redigerte eller filtrerte bilder, selvfølgelig), så så jeg meg faktisk rundt for å se om dette var tull. Men neida, det var visst ham. Det han ikke hadde fortalt var at han ikke hadde ønsket å legge ut bilder av seg selv slik han så ut nå, for han "følte" ikke at han var slik, han følte seg innvendig slik han var på det bildet han hadde lagt ut, så han ønsket å vise damer hvilket potensiale han hadde. Vi gikk en liten tur, der var det en kort svak oppoverbakke, og han pustet og peste som om han hadde alvorlig kols (noe han visstnok ikke hadde), samtidig som han skrøt av at han trente mye. Viste seg at treningen han gjorde egentlig heller ikke eksisterte, han syklet visst fem minutter på vei til jobb et par ganger i uken. Og så hadde han glemt å fortelle meg at mellom det over 20 år gamle bildet og da vi møttes så hadde han også hatt ekstrem fedme og omtrent ikke beveget seg på årevis, og mente at nå var han slank og godt trent. Jeg møtte ikke ham igjen. Fortalte ham at en mann som ikke står for den han er, men forsøker å lure kvinner på den måten han gjorde, det er en mann som jeg personlig ikke kan stole på. Jeg fortalte at hadde han vært ærlig i utgangspunktet, med bilder og informasjon ellers, så hadde han vært langt mer aktuell. Jeg oppfordret ham til å være ærlig i sine datingprofiler i fremtiden og ønsket ham lykke til videre. Det tålte han ikke, ble ordentlig ufin og rakk å sende to-tre ubehagelige meldinger før jeg fikk blokkert ham, mente jeg var overfladisk og en del andre stygge ting. Han forstod ikke at han på den måten bare bekreftet at han var helt uaktuell som partner, at det var helt riktig valg å aldri ha mer med ham å gjøre! Anonymkode: 512f5...665 Du vet vel at det er det indre som teller?? 🤣 Nei, fy fa*n, viktig å være så ærlig som mulig med en gang og bruk oppdaterte og ikke-filtrerte bilder. Anonymkode: 18128...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:19 #16 Del Skrevet søndag kl 19:19 Fordi de var kjekkere som yngre Anonymkode: eba8d...7ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:23 #17 Del Skrevet mandag kl 09:23 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du vet vel at det er det indre som teller?? 🤣 Nei, fy fa*n, viktig å være så ærlig som mulig med en gang og bruk oppdaterte og ikke-filtrerte bilder. Anonymkode: 18128...434 Det er jo det indre som teller. Var jo nettopp det han viste 😉 Anonymkode: 6d384...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet mandag kl 09:27 #18 Del Skrevet mandag kl 09:27 Kanskje de bruker de bildene de har? Singel mann her, vurderte tinder, men har ikke et eneste bilde av meg selv. Kanskje det er slik for flere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet mandag kl 09:31 #19 Del Skrevet mandag kl 09:31 Kvinner er jo ikke noe bedre på dette med bilder som lyver, særlig mtp filterbruk. Så nylig et bilde av ei som så veldig pen ut, kanskje ti år yngre enn hennes virkelige alder, så bladde jeg videre i bildene og fant ut at hun er ganske rynkete og under middels pen. Forstå det den som kan. Heldigvis hadde man tilgang på både filterbildet og det rynkete bildet, så man kan sortere bort på grunnlag av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet mandag kl 09:33 #20 Del Skrevet mandag kl 09:33 Ubulu skrev (3 minutter siden): Kanskje de bruker de bildene de har? Singel mann her, vurderte tinder, men har ikke et eneste bilde av meg selv. Kanskje det er slik for flere? Du kan/bør jo ta nye bilder. Jeg har ikke nye bilder selv, men jeg har bilder som er sanne, det er mer eller mindre slik jeg ser ut. Tror ikke at noen ville stusset på det om jeg sa at bildene er fra i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå