miss Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Har noen barnebursdager i fremtiden. Hva er det dere serverer og baker eller lager? Hvor mye må man ha? Synes alltids det er masse igjen som bare blir kastet!
jordbær Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Søstra har alltid servert pølser i brød/lompe, sjokoladekake + gelè (i engangsplastglass.. en til hver), noe potetgullsnacks + godtepose. Og da har alle mann vært så glade atte. Drikke: Brus og saft. Selv har jeg vært inne på tanken om å gjøre en bursdag litt mer sunn, med f.eks. masse frukt! Selvfølgelig i spennende varianter... Endret 8. mars 2006 av jordbær
MammaSarius Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Husker en klassevenninne av meg alltid hadde sopp-eng. Det var kjempestas fordi det var annerledes alt det andre vi pleide å få. Hvis jeg husker det riktig så var det grønn gele i tynt lag og soppen besto av banan som var kuttet i ca tre cm lange stykker med en halv aprikos liggende over...
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Søstra har alltid servert pølser i brød/lompe, sjokoladekake + gelè (i engangsplastglass.. en til hver), noe potetgullsnacks + godtepose. Og da har alle mann vært så glade atte. Drikke: Brus og saft. Selv har jeg vært inne på tanken om å gjøre en bursdag litt mer sunn, med f.eks. masse frukt! Selvfølgelig i spennende varianter... ← noe sånt mamma har kjørt i barenbursdagene til søstrene mine også
Gjest Emera Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Skal vi se, hva var det jeg hadde sist..? Jeg kjøpte masse smågodt som jeg kastet tilfeldig utover langbordet. Så hadde jeg noen skåler med saltsnacks. Så en langpannekake, blanding av sjokolade/ hvit kake, med lys på. Brus å drikke. De var ca. 20 stykker, og dette holdt i massevis.
MammaSarius Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Kattekake er gøy! Endret 8. mars 2006 av MammaSarius
miss Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Husker en klassevenninne av meg alltid hadde sopp-eng. Det var kjempestas fordi det var annerledes alt det andre vi pleide å få. Hvis jeg husker det riktig så var det grønn gele i tynt lag og soppen besto av banan som var kuttet i ca tre cm lange stykker med en halv aprikos liggende over... ← Dette var en go`ide..."morrsommt!!!tror jeg ville brukt rosa og hvit gotteri sopper!!!isteden.... Her blir det pølser og brød/lompe,brus. Så blir det gele,muffins og sjokolade kake som er laget som en skatte kiste med sølv papir og gullpenger(m sjokolade) inni!!!(håper den faller i smak) og en kule med is i muffinsform og kremmerhus til hatt,nonstop øyne og ører! Tilslutt blir det gotte poser til barne tv...kanskje visst tiden er med oss. Endret 9. mars 2006 av miss
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 http://www.eezplanit.com/Cakes/Birthday/elephant.htm Denne elefantkaken på siden til mammasaerius, var jo bare helt skjønn. Den skal jeg lage til min bursdag om en måned og jeg blir 32...
:-) anna Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Dette var en go`ide..."morrsommt!!!tror jeg ville brukt rosa og hvit gotteri sopper!!!isteden.... Her blir det pølser og brød/lompe,brus. Så blir det gele,muffins og sjokolade kake som er laget som en skatte kiste med sølv papir og gullpenger(m sjokolade) inni!!!(håper den faller i smak) og en kule med is i muffinsform og kremmerhus til hatt,nonstop øyne og ører! Tilslutt blir det gotte poser til barne tv...kanskje visst tiden er med oss. ← Den sjokoladekaken hørtes jo fantastisk fin ut. Hvordan lager du den egentlig? (Her skal det feires femårsbursdag om to uker)
prinsessa Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 Jeg lagde "spyd" med jordbær, ananas, kokosboller og marsmallows, dette var veldig populært bla. hos de barna som var litt større enn sønnen min. Han ble jo bare 1 år og skjønte vel ikke så mye av det. Tenkte til neste bursdag at jeg skulle lage piroger og ikke ha pølser og brød. Tar da vanlig rundstykkedeig og fyller med ost, skinke og ketsjup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå