Gå til innhold

Hvorfor har suksessfulle menn alltid så deilige damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enten de er filmstjerner, idrettstjerner, milliardærer osv. Suksessfulle menn har nesten uten unntak alltid deilig dame. Er det bare tilfeldig at damene til disse mennene er deilige? Mens damene til vanlige menn varierer mellom himmel og jord.

Anonymkode: ce106...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Transaksjon. Men er de damene så deilige i menns øyne? Synes det er store variasjoner der også.

Anonymkode: 82051...de9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min passer inn alle de teite boksene det må er fokus på, og jeg er tykk😂 de rundt oss ser ikke ut som Hollywood (deilig med plastikk fantastisk??), s det handler nok om at de som må/vil eksponere seg i media ikke tør å skille seg ut. 

Han har forsåvidt èn kompis som lever jetsetlivet i media med "trofedamer" på armen. Han kompisen har flere ganger fortalt at han savner ekte kjærlighet, nærhet og felles mål utover det overfladiske. Ingenting å misunne mao...

Anonymkode: 1f1dd...a5c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lurer jeg også på….. Kan nesten vedde på at når du ser en idrettsstjerne, filmstjerne, finans fyr osv så dukker det opp en syltynn blondine med fillers og botox….. Er det en slik dame alle menn vil ha, egentlig?

Anonymkode: 0c7c5...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de «mindre vakker» koner er mindre opptatt av å fremme seg selv i PR. Vi ser dem altså ikke. Det er mange kjendiser sine koner som jeg knapt ser eller aldri har sett. Ta f.eks. gjengen i Ringenes Herre - jeg har ingen anelse hvordan deres koner ser ut.

Vi ser bare konene som er opptatte av PR, er nettopp opptatte av å gjøre seg vakre (og kanskje enda vakre med kirurgiske grep).

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 8.15):

Det lurer jeg også på….. Kan nesten vedde på at når du ser en idrettsstjerne, filmstjerne, finans fyr osv så dukker det opp en syltynn blondine med fillers og botox….. Er det en slik dame alle menn vil ha, egentlig?

Anonymkode: 0c7c5...7e5

En ung, slank dame med pene trekk og kvinnelige former er nok høyt på listen til mange menn.

Botox og fillers er nok litt mer kontroversielt, jeg foretrekker naturlig.

Anonymkode: a6ec1...f00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 7.54):

Enten de er filmstjerner, idrettstjerner, milliardærer osv. Suksessfulle menn har nesten uten unntak alltid deilig dame. Er det bare tilfeldig at damene til disse mennene er deilige? Mens damene til vanlige menn varierer mellom himmel og jord.

Pierce Brosnan har blitt kjent for å beholde kona etter at hun ble gammel og tykk. Men hun var flott som ung. Hun har visstnok blitt tynnere nå (Danske legemidler?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormsen skrev (På 16.2.2025 den 8.01):

Man bytter ungdom/fertilitet og reproduktiv helse (attraktivitet), med resurser og trygghet. 

Beklager men tror ikke det er mye trygghet å spore der...Det er ikke mitt inntrykk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 7.54):

De som oppriktig lurer på dette kan umulig ha vært ute av hjemmekontoret.

Menn er opptatt av utseende (mer, relativt sett, enn kvinner). Kvinner er opptatt av menns sosioøkonomiske status. Så rike berømte menn finner seg smellvakre kvinner. Fordi de kan. Og smellvakre kvinner finner seg rike berømte menn. Fordi de kan.

Vi andre som hverken er rik, berømt eller smellvakker opererer i en annen liga.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordi de vil ha en trofé og kvinnene vil ha en sugardaddy

Anonymkode: 7a847...fba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn er opptatt av utseende (mer, relativt sett, enn kvinner). Kvinner er opptatt av menns sosioøkonomiske status. Så rike berømte menn finner seg smellvakre kvinner. Fordi de kan. Og smellvakre kvinner finner seg rike berømte menn. Fordi de kan.

Og finner da heldigvis ekte kjærlighet mye oftere

Anonymkode: 7a847...fba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uinteressant og kjedelig problemstilling. Som heller ikke er sann, siden mange av dem er gift og sammen med jevnaldrende, vanlige damer. Det er bare at du ikke ser dem, fordi de glir forbi øynene og sinnet ditt uten tydelig kontrast.

Anonymkode: 9319f...088

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Menn med suksess og penger tiltrekker seg personer av begge kjønn. Alle menn vil gjerne være venn, bekjent, kompis med en mann som er rik og vellykket. Damer tiltrekkes av det samme hos menn. Men da kanskje pga et biologisk grunnleggende behov for å føle seg beskyttet og forsørget, slik urkvinner og steinalderkvinnene trengte da de hadde småbarn de forsøkte å få til å leve opp. 

Anonymkode: e493c...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åpenbart ikke. Hvis dette er hierarkiet du foretrekker så opererer du med håp, drømmer innefor det du tenker er samme liga som dem.

Mange av oss som verken er rik, berømte eller smellvakre pleier å finne oss en partner vi er forelsket i og vil tilbringe livet med, uten så mange statusmarkører. Hvis man drømmer om et annet liv og synes at man i sitt liv har tatt "til takke" med, vil jeg si man opererer i sin egen merkelige liga, siden dette ikke er et syn som preger normalbefolkningen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange av oss som verken er rik, berømte eller smellvakre pleier å finne oss en partner vi er forelsket i og vil tilbringe livet med, uten så mange statusmarkører.

Min erfaring er at de fleste ønsker seg en partner som er en eller flere av vakker, morsom, rik, berømt, respektert… Grunnen til at det er statusmarkører er nettopp fordi mange ønsker seg det.

Etter den initielle attraksjonen og sorteringen av mennesker så er heldigvis mange av oss innrettet slik at vi kan elske den vi er sammen med også når vi blir gammel og grå.

Jeg tror ikke rike, berømte eller vakre mennesker generelt er dårligere utrustet til å elske. Men kanskje noe med livssituasjonen gir ekstra utfordringer (fristelser/muligheter, kroppsfokus på jobb…)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er dette for et fjortis spørsmål? Hvorfor dater Holywoordstjerner andre Holywoodstjerner?

Og så gidder de ikke date sånne vanlige (Ola Dunk) 

mye man skal gruble på gitt

Anonymkode: 6b7e3...69d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...