AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:11 #1 Del Skrevet søndag kl 06:11 Jeg så at en annen hadde lignende innlegg, men ikke helt som jeg var ute etter. Beklager det! igår kveld når jeg la meg i senga så kom det mensmurringer med 3-4 minutters mellomrom. De var ganske så kraftige, og hadde disse «toppene» jeg kjenner igjen fra tidligere fødsel. Smerten satt nederst i magen og korsryggen. Starta liksom i midten, og bredde seg utover i sidene og som ett belte. Jeg tok ikke tid, og prøvde å sove. Sovnet etterhvert og fikk massasje. Våknet nå og har litt murringer men ikke på samme måte. Er i uke 34+4 til info Men har dette noe for seg tro? Og de toppene med smerte var så lik forrige fødsel. Anonymkode: 6112e...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:12 #2 Del Skrevet søndag kl 06:12 …glemte å nevne at magen ble hard under disse smertene Anonymkode: 6112e...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:42 #3 Del Skrevet søndag kl 06:42 Merker fortsatt at det murrer, men er mer konstant og svakt Anonymkode: 6112e...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:41 #4 Del Skrevet søndag kl 07:41 Det beste er kanskje å ringe fødeavdelingen og høre, siden du er i uke 34 Anonymkode: 8036e...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:44 #5 Del Skrevet søndag kl 07:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det beste er kanskje å ringe fødeavdelingen og høre, siden du er i uke 34 Anonymkode: 8036e...5f8 Hadde gjort det om det hadde vedvart 😊 Men det ga seg jo, så ser ikke helt at de bryr seg med det😅 Anonymkode: 6112e...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:58 #6 Del Skrevet søndag kl 07:58 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde gjort det om det hadde vedvart 😊 Men det ga seg jo, så ser ikke helt at de bryr seg med det😅 Anonymkode: 6112e...1c4 Ikke sikkert de vil ha deg inn på noen sjekk nei, tenkte bare at de kanskje kan gi deg litt bedre svar enn at vi som er her synser i vei 😅 Anonymkode: 8036e...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå