AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:27 #1 Del Skrevet lørdag kl 23:27 Jepp 😊 Anonymkode: eddd8...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:03 #2 Del Skrevet søndag kl 00:03 Ser du på legelisten.no så ser du at noen kan elske og forgude en fastlege, mens andre kan hate og ikke fordra den samme fastlegen. Dette er smak og behag, kjemi med andre mennesker, og noe folk kan være uenige om. Trenger du en fastlege, så se først på hvem som er ledige, passer ingen av de ledige for deg, se på hvem som har kortest ventetid. Er du heller ikke fornøyd med det valget, gå for den du tror er best til,å hjelpe deg. Anonymkode: ee160...81a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:07 #3 Del Skrevet søndag kl 07:07 Det er vel ikke akkurat velg og vrak blant fastleger i Trondheim… Støtter tipset om å sjekke legelisten opp mot faktisk ledige fastleger/fastleger med kort venteliste. Også kan en jo tenke seg at det er større naturlig utskiftning og flere åpninger for nye pasienter hos leger med mange på listen sin. Anonymkode: c616e...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:44 #4 Del Skrevet søndag kl 07:44 Legelisten.no Anonymkode: c2021...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:17 #5 Del Skrevet søndag kl 15:17 Det er vell fulle lister hos de aller fleste leger. Så hadde nok i første omgang funnet en som har kort venteliste (om ingen har ledig plass), som er nærmest hjemme. Også gitt det en sjanse. Også eventuelt byttet om nødvendig. Er selv Lite fornøyd med telefondamene på legesenteret mitt. Men legen er kjempeflink, og de på labben er litt både-og. Det er på medisyd. Vært til flere flinke leger der 👍 Anonymkode: 18cd7...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:46 #6 Del Skrevet søndag kl 15:46 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er vell fulle lister hos de aller fleste leger. Så hadde nok i første omgang funnet en som har kort venteliste (om ingen har ledig plass), som er nærmest hjemme. Også gitt det en sjanse. Også eventuelt byttet om nødvendig. Er selv Lite fornøyd med telefondamene på legesenteret mitt. Men legen er kjempeflink, og de på labben er litt både-og. Det er på medisyd. Vært til flere flinke leger der 👍 Anonymkode: 18cd7...7e5 Jeg hadde faktisk ekstremt mye flaks for noen uker siden. Fulgte med på Helsenorge over ledige fastleger nesten daglig. Så var det en ny lege som begynte med veldig lite pasienter på listen som åpnet opp og utvidet listen sin. Dermed fikk jeg og barna plass der. En liten time senere var listen full. Da har vi vært uten fastlege i over ett år i egen kommune. Men om denne fastlegen er så bra som hen fremstilles på legelisten og andre steder gjenstår å se. Så det lønner seg å følge med. Anonymkode: ee160...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:49 #7 Del Skrevet søndag kl 15:49 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er vell fulle lister hos de aller fleste leger. Så hadde nok i første omgang funnet en som har kort venteliste (om ingen har ledig plass), som er nærmest hjemme. Også gitt det en sjanse. Også eventuelt byttet om nødvendig. Er selv Lite fornøyd med telefondamene på legesenteret mitt. Men legen er kjempeflink, og de på labben er litt både-og. Det er på medisyd. Vært til flere flinke leger der 👍 Anonymkode: 18cd7...7e5 Telefondamene som du kaller dem er de samme som er på lab 🤣 Anonymkode: d7d86...c9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:54 #8 Del Skrevet søndag kl 15:54 Brukte midtbyen legesenter fordi det var nærmest hvor jeg bodde. Hadde bestandig ulike leger og vet ikke egentlig om jeg møtte hun/han som var fastlegen min. Usikker på om det er sånn ellers i Trondheim. Hadde ikke noen alvorlige medisinske saker, så det gikk fint. Men den plassen ser jeg har dårlige tilbakemeldinger, og tror du bør lytte til det. Anonymkode: e159f...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:53 #9 Del Skrevet søndag kl 16:53 Jeg går til Nesheim på Ila legesenter. Fantastisk lege! Ser hele mennesket og tar seg tid. "Telefondamene" som noen kaller de er også flinke og effektive. Vet ikke om legen har lang venteliste. Jeg er iallfall kjempefornøyd. Anonymkode: dccb7...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:01 #10 Del Skrevet søndag kl 17:01 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg går til Nesheim på Ila legesenter. Fantastisk lege! Ser hele mennesket og tar seg tid. "Telefondamene" som noen kaller de er også flinke og effektive. Vet ikke om legen har lang venteliste. Jeg er iallfall kjempefornøyd. Anonymkode: dccb7...3af Hun hadde jeg også da jeg bodde i Trondheim. Kjempeflink Anonymkode: 82fc3...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå