Gå til innhold

Mine barn ligner KUN på far, andre som har det sånn også?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her ser det ut til at jeg har laget barnet helt selv. Lite trekk fra far. Kort fortalt det var aldri noe forbytting på operasjonsrommet. 

Anonymkode: 016d1...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En gutt som ligner på begge. En datter som lignet mest på «seg selv», men har etterhvert fått flere trekk fra oss begge. 

Anonymkode: 941b4...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eldste er kliss lik faren. Spent på hvordan neste blir! Mine nieser ligner mye mer på meg enn eget barn gjør😂

Anonymkode: 9535a...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det en av hver. Datter klin lik far i både utseende og personlighet, sønn klin lik mor i både utseende og personlighet😂

Anonymkode: 71ff6...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her så er jenta skremmende lik meg, både utseende og personlighet. Sønnen er mest lik sin farfar, både personlighet og utseende.

Anonymkode: 9f424...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når han ble født så han helt ut som pappaen, nå er han 4 og er som snytt ut av nesa på meg. Så vi har fått hver vår tid, spent på hvor det bærer:)

Anonymkode: 19e43...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår datter (5 år) er så lik meg i utseende og personlighet at det nesten er skummelt. Føles ut som å se seg selv vokse opp. Hun klarer ikke selv å forskjell på meg eller seg selv på barnebilder, noe som har ført til mye latter. 😅

Utrolig morsomt med en liten "meg" men også utfordrene, da jeg møter meg selv i "døra" stadig vekk. Kan vel trygt si at det sikkert hadde vært mer harmonisk om hun hadde arvet sin fars temperament, men mest av alt er det gøy og fasinerende. Jeg skjønner hva hun tenker før hun hun gjør det selv. 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 23.34):

Alle mine tre barn ligner kun på far utseendemessig, ikke noe som helst fra meg noen av dem. To av dem er snart myndige nå, så det forblir nok slik. De har arvet veldig mye fra fars personlighet også, er mine gener litt svake kanskje? 🤷‍♀️🤣 Ikke at det gjør noe, for vakre og flotte er dem alle. Men jeg lurer, er det andre her som har barn som kun ligner far? 

Anonymkode: 0f54c...359

Ja begge her ligner på far og far sin side 😂

Anonymkode: 17e28...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp. Hun er prikk lik sin far. Heldigvis mer lik meg i personlighet 

Anonymkode: c0bac...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har to som ligner veldig på hver sin far, og en som er en blanding/ligner mest på meg. Sistemann ligner strengt mer på halvsøster enn helsøster, bortsett fra når han sover, så da er det vel mest meg i ham da 😆 ellers har jeg tenkt at jeg er så generisk menneske at mine trekk forsvinner blant mennenes 😂

Anonymkode: 4b021...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her ligner ene sønnen på meg og andre sønnen på far i ansiktet. Ellers er de like høy og har samme kroppsfasong som far…. Datter har han har fra før er helt lik ham, mens stesønn er lik moren sin. 

Anonymkode: 7cf58...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har én som er en god blanding og én som ikke ligner på noen av oss. Han ligner mest på farmora si :P 

Selv ligner jeg mest på en tante (søster av min mor).

Tror det er veldig tilfeldig hvem man ender opp med å ligne på.

Anonymkode: 0f3fa...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...