Gå til innhold

Mine barn ligner KUN på far, andre som har det sånn også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine tre barn ligner kun på far utseendemessig, ikke noe som helst fra meg noen av dem. To av dem er snart myndige nå, så det forblir nok slik. De har arvet veldig mye fra fars personlighet også, er mine gener litt svake kanskje? 🤷‍♀️🤣 Ikke at det gjør noe, for vakre og flotte er dem alle. Men jeg lurer, er det andre her som har barn som kun ligner far? 

Anonymkode: 0f54c...359

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ei jente som kun ligner på far utseendemessig. Personlighet fra meg. En sønn som er en god blanding utseendemessig, men mest lik far i personlighet. Og eldste jenta ligner meg noe helt sykt, både utseende og personlighet. 

Anonymkode: e21f0...596

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gutt som bare ligner på far. Det var til og med det aller første jeg tenkte da jeg fikk se ham på operasjonsbordet: OJ, han ligner på pappaen. 🤣 Og det gjør han fremdeles. Tror ikke han har noen av mine gener. 

Anonymkode: 82ffe...63c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en blanding av alt😅 Eldste sønnen min ligner faren sin i utseende, datteren min ligner meg. Folk ser det og kommenterer det. Personlighetsmessig er de en god blanding. Minstemann er ikke utpreget lik noen av oss utseendemessig, mens han er en blanding av søsknene sine personlighetsmessig. 

Anonymkode: 49ecc...750

Skrevet

Ja jeg fikk bare være rugekasse liksom. 😂 Alle mine tre ligner sin far. 

Jeg har hatt stor påvirkning på oppførsel, holdninger og verdier da. Det viktigste. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lignet kun min fars familie til jeg var godt voksen. For noen få år siden, i 40-åra, så begynte plutselig den ene etter den andre å si at jeg lignet min mor. Så ting kan tydeligvis endre seg ;)

Anonymkode: d08e9...be7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lik min far, være slik fra jeg ble født og mitt barn har alltid vært prikk lik meg. Eneste han fikk fra faren var øynene, ellers så ser det ut som om jeg har laget han selv, :D  Rart hvordan gener fungerer, Har en venninne som er svart som er sammen med den blondeste hviteste mannen hun fant og de fikk barn og hun er helt lik far, vi tenkte hun kom til å bli mørkere med årene men hun er tenåring nå og fortsatt lik far, har hår som ligner mor da men det er det eneste.

Anonymkode: 38a59...194

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått «en hver» 🤭

Anonymkode: f566b...9c0

Skrevet

Jeg liker mannens utseende og elsker at barna  likner på ham.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

3 jenter, alle ligner på farssiden. 😈😅 

Anonymkode: 4408b...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Min datter har sin fars ansiktstrekk. Hele slekta hans er klin like, så det er dominante gener ute og går. Hun har derimot arvet mine brune øyne og mitt mørke hår, han er blond og har blå øyne. Hun er 16, så null sjans for at det endrer seg😅 Hun har derimot veldig mye av min personlighet og mine fakter - på godt og vondt😅

Anonymkode: 8df9f...67a

AnonymBruker
Skrevet

Har tre som ligner meg. Men eldste har fars personlighet og mellomste hans farger.

Anonymkode: 16ad5...59f

Skrevet

Jeg har vært inkubator for klonene til mannen også 😊 har to gutter.  Men synes det er stas å se at jeg var klona mannen jeg elsker 😄

AnonymBruker
Skrevet

Syns begge mine ligner mest på meg og min familie egentlig, men mannens familie prøver desperat å overbevise alle om at de ikke ligner på meg i det hele tatt. 

Anonymkode: cc3cf...a8f

AnonymBruker
Skrevet

De to eldste mine ligner kun på sin far, i både utseende og personlighet. Heldigvis, igrunnen :D

Yngste er mer 50/50 men har fått IQen vår kombinert omtrent, så det gjør opp for at han har mitt utseende. Jeg har aldri vært pen.

Anonymkode: ed93f...39f

AnonymBruker
Skrevet

Datteren på 2,5 er en feminin versjon av pappaen sin. Veldig koselig men blir skrullete av at svigermor må gnåle om det minst seks ganger hver gang vi sees (som er flere ganger i uken) håper nesten nr 2 er litt mer lik meg så hun holder mer kjeft. 

Anonymkode: 1f25e...132

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått en hver her. Gutt som er helt lik far og jente som er helt lik mor.

Anonymkode: 91e5c...853

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en som er prikk lik meg som mamma, og så har vi en som ikke ligner på noen av oss

Anonymkode: 23c91...585

AnonymBruker
Skrevet

Her ser det ut til at jeg har laget barnet helt selv. Lite trekk fra far. Kort fortalt det var aldri noe forbytting på operasjonsrommet. 

Anonymkode: 016d1...4e8

AnonymBruker
Skrevet

En gutt som ligner på begge. En datter som lignet mest på «seg selv», men har etterhvert fått flere trekk fra oss begge. 

Anonymkode: 941b4...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...