AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:44 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:44 Hei. Jeg fikk denne prøven her 5 dager etter mens. Helt fysisk umulig å være gravid... Noen andre opplevd dette? Ble skremt av resultatet.... Anonymkode: 5f81c...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet lørdag kl 21:48 #2 Del Skrevet lørdag kl 21:48 Ta en til, så får du svaret😊 Ikke opplevd falsk positiv før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:50 #3 Del Skrevet lørdag kl 21:50 Spontan eggløsning kan skje når som helst. Hvorfor tok du test? Anonymkode: 67cfa...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #4 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Ville tatt en til, av et annet merke (i tilfelle det er noe feil med akkurat den typen). Og om den også slår ut og du er helt sikker på at du ikke kan være gravid, ta en tur til legen. Falsk positiv er sjelden men ikke umulig. Men enig med bruker over, om det er fysisk umulig at du er gravid, og du akkurat hatt har mens, hvorfor tester du? Anonymkode: ab027...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Hvorfor tar du en graviditetstest hvis det er fysisk umulig at du er gravid? Og var den positiv innen tidsfristen? Anonymkode: c1451...e00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:54 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spontan eggløsning kan skje når som helst. Hvorfor tok du test? Anonymkode: 67cfa...8e5 Tok testen fordi det jeg hadde 1 igjen og vi skal ikke ha flere barn. Så rett og slett for gøy. Anonymkode: 5f81c...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:55 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor tar du en graviditetstest hvis det er fysisk umulig at du er gravid? Og var den positiv innen tidsfristen? Anonymkode: c1451...e00 Tok den bare for gøy. Hadde 1 liggende etter forrige prøving. Anonymkode: 5f81c...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:55 #8 Del Skrevet lørdag kl 21:55 Wilma89 skrev (6 minutter siden): Ta en til, så får du svaret😊 Ikke opplevd falsk positiv før. Må nok sjekke det igjen.. Har heller aldri opplevd det Anonymkode: 5f81c...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:59 #9 Del Skrevet lørdag kl 21:59 Men har du hatt sex? Da er det alltids en mulighet. Hvis ikke ville jeg tatt en test til. Hvis den også er positiv må du snakke med lege da det kan bety andre ting Anonymkode: 44f30...ec7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:00 #10 Del Skrevet lørdag kl 22:00 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tok den bare for gøy. Hadde 1 liggende etter forrige prøving. Anonymkode: 5f81c...a22 Den hadde ikke gått ut på dato? Her er det vitus apotek skriver: Om graviditetstesten er positiv, er det svært usannsynlig at man ikke er gravid. Ved testing fra dagen for forventet menstruasjon gir de fleste graviditetstester 99 % sikkert resultat. Det kan dog i veldig sjeldne tilfeller være at man får positiv graviditetstest uten at man er gravid, såkalt falsk positiv graviditetstest. Mulige årsaker til falsk positiv graviditetstest: Graviditet utenfor livmor. Eggstokkcyster. Menopause (opphørt menstruasjon). Man har nettopp vært gravid. Medisinbruk (for eksempel noen typer fertilitetslegemidler). Anonymkode: c1451...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:07 #11 Del Skrevet lørdag kl 22:07 Hvis det er en graviditetstest, så er du - eller har vært - gravid. Du kan ha vært gravid og spontanabortert eller du kan ha menstruasjonslignende blødning til tross for graviditet. Falsk positiv er så sjeldent at det knapt forekommer. Det finnes noen svært, svært sjeldne medisinske tilstander som kan gi hcg-produksjon uten graviditet. Det vil slå ut på en test. Anonymkode: cb007...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet lørdag kl 22:21 #12 Del Skrevet lørdag kl 22:21 Har du hat sex? Hvor er det umulig at du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:22 #13 Del Skrevet lørdag kl 22:22 mommyaka skrev (Akkurat nå): Har du hat sex? Hvor er det umulig at du er gravid? Har forsåvidt ikke hatt sex på veldig lang tid, i tillegg hadde jeg en vanlig menstruasjon for 5 dager siden... Anonymkode: 5f81c...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet lørdag kl 22:23 #14 Del Skrevet lørdag kl 22:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har forsåvidt ikke hatt sex på veldig lang tid, i tillegg hadde jeg en vanlig menstruasjon for 5 dager siden... Anonymkode: 5f81c...a22 Når hadde du sist sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #15 Del Skrevet lørdag kl 22:32 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har forsåvidt ikke hatt sex på veldig lang tid, i tillegg hadde jeg en vanlig menstruasjon for 5 dager siden... Anonymkode: 5f81c...a22 Og jeg hadde menstruasjon frem til uke 25 i begge mine graviditeter. Så menstruasjon er ikke ensbetydende med å ikke være gravid. Anonymkode: 67cfa...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:38 #16 Del Skrevet lørdag kl 22:38 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har forsåvidt ikke hatt sex på veldig lang tid, i tillegg hadde jeg en vanlig menstruasjon for 5 dager siden... Anonymkode: 5f81c...a22 Når hadde du sex sist? Anonymkode: 269d0...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:40 #17 Del Skrevet lørdag kl 22:40 Hvor er streken? Ser bare kontrollstreken jeg Anonymkode: 4f9fb...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:49 #18 Del Skrevet lørdag kl 22:49 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor er streken? Ser bare kontrollstreken jeg Anonymkode: 4f9fb...d54 Hvis du ikke ser streken, burde du ta turen til en optiker. Anonymkode: da5b4...06e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:54 #19 Del Skrevet lørdag kl 22:54 Hvis du sist hadde sex for mindre enn ni måneder siden, så kan du være gravid. Anonymkode: 58048...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:03 #20 Del Skrevet lørdag kl 23:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok testen fordi det jeg hadde 1 igjen og vi skal ikke ha flere barn. Så rett og slett for gøy. Anonymkode: 5f81c...a22 Hva er gøy med å ta en graviditetstest? 🤔 Anonymkode: 4251c...635 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå