Gå til innhold

Vektanbefaling for vektdyne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg for et par uker siden en vektdyne (Cura) på 7 kilo, cirka 14 prosent av kroppsvekten min. Jeg hadde aldri prøvd vektdyne før og synes dessverre at denne ble altfor lett. Er det noen som har noeon formening om hvorvidt jeg burde øke til 9 kilo eller kanskje gå rett opp til 11? 11 blir nesten 22 prosent av kroppsvekten min.

Jeg har ikke noen spesiell angstproblematikk eller noe, men elsker å kjenne vekt på meg og føler at vektdyne virkelig kan være veien å gå for roligere og bedre netter.

Anonymkode: c417f...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg kjøpte meg for et par uker siden en vektdyne (Cura) på 7 kilo, cirka 14 prosent av kroppsvekten min. Jeg hadde aldri prøvd vektdyne før og synes dessverre at denne ble altfor lett. Er det noen som har noeon formening om hvorvidt jeg burde øke til 9 kilo eller kanskje gå rett opp til 11? 11 blir nesten 22 prosent av kroppsvekten min.

Jeg har ikke noen spesiell angstproblematikk eller noe, men elsker å kjenne vekt på meg og føler at vektdyne virkelig kan være veien å gå for roligere og bedre netter.

Anonymkode: c417f...96a

Jeg har kuledyne på 7 kg og veier under 40 og det går helt fint så det burde ikke være noe problem for deg å gå opp til 11😊

Anonymkode: 0d355...e84

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...