AnonymBruker Skrevet 16. februar #21 Del Skrevet 16. februar Rød fløyel er varmt og tungt, personlig hadde jeg droppet kjolen pga materialet, men om du liker fløyel veldig godt kan du sikkert bruke den i mars, den skriker ikke jul nødvendigvis (men skriker Ikke VÅR heller og mars er strengt talt en vårmåned, så jeg personlig hadde valgt annet stoff/farge). Føler du deg vel i den er det det eneste som betyr noe. Jeg hadde ikke sett på deg og tenkt "jul" men jeg hadde tenkt "huff, fløyel". Hilsen hjelpsom 🤪 Anonymkode: 97a12...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #22 Del Skrevet 16. februar Denne hadde jeg droppet. Anonymkode: 5ba75...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #23 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Rød fløyel er varmt og tungt, personlig hadde jeg droppet kjolen pga materialet, men om du liker fløyel veldig godt kan du sikkert bruke den i mars, den skriker ikke jul nødvendigvis (men skriker Ikke VÅR heller og mars er strengt talt en vårmåned, så jeg personlig hadde valgt annet stoff/farge). Føler du deg vel i den er det det eneste som betyr noe. Jeg hadde ikke sett på deg og tenkt "jul" men jeg hadde tenkt "huff, fløyel". Hilsen hjelpsom 🤪 Anonymkode: 97a12...780 Har opplevd både snø, kulde og vinter i mars, spørs litt hvor hun bor da. Men helt innafor i Mars synes jeg. Anonymkode: 33a20...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #24 Del Skrevet 17. februar Kjerring- og julekjole. Ikke fin, verken til jul eller ellers. Anonymkode: 1eeae...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #25 Del Skrevet 17. februar Hva er en julekjole? Med mindre den har julekule-mønster eller reinsdyrprint kan jo en kjole som brukes til jul like gjerne brukes ellers om vinteren også? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2f50f...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #26 Del Skrevet 18. februar Nå er vi bare 10 dager unna Mars, og fremdeles er det nesten minus 20 her jeg bor, derfor blir denne fløyelskjolen neppe for varm om et par uker heller. Kan til og med hende du må ha tykk strømpebukse.. Anonymkode: 33a20...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå