erok Skrevet onsdag kl 12:36 #101 Del Skrevet onsdag kl 12:36 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 14.44): Å føre penis inn i munnen, la leppene gli opp og ned, langt og og lenge. For og så kjenne strømningene langs skaftet og at munnen blir fylt med deilig smakende sæd er bare helt fantastisk. Det faller meg helt naturlig å svelge, og slikke opp hver dråpe. Og jeg gleder meg allerede til neste utløsning i min munn Anonymkode: 845d9...77e Partneren din er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:42 #102 Del Skrevet onsdag kl 22:42 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 12.18): Ja, og da er det en bonus at man slipper å bekymre seg for å bli gravid. Anonymkode: 1ed08...ac4 Eh, jeg tror ikke du skjønte hvilket hull jeg mente var det rette, men du har rett at jeg ikke trenger å bekymre meg for å bli gravid. Anonymkode: f8c29...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl 00:28 #103 Del Skrevet torsdag kl 00:28 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 22.12): Dette er helt sjokkerende å lese. Er dere klar over hvor mange muser den typen dere suger har vært borti før, også får dere restene fra eks damer ned i svelger 😡 Ikke faen at et kjønnsorgan er nært min munn Anonymkode: 8fc87...e45 Noe å tenke på neste gang du slikker av spiseskjea på restaurant, tenk hvor mange som har tatt den i munnen🤭 Endret torsdag kl 00:39 av Bamseklemmer 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:25 #104 Del Skrevet lørdag kl 18:25 Ja skulle ønske jeg hadde en kvinne som ville suge meg. Eller la meg slikke henne Anonymkode: 12320...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:05 #105 Del Skrevet lørdag kl 23:05 Har aldri sugd, så da svelger jeg naturligvis heller ikke 😂 Mannen og jeg er ikke interesserte i å prøve munnsex. Anonymkode: 5c31b...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå