AnonymBruker Skrevet 18. februar #61 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Selvfølgelig er det psykologi, hvorfor tillegger du meg andre meninger? Men litt utdypning hadde jo gjort seg. Anonymkode: c329a...17e Hvis du anerkjenner at psykologi spiller inn, så klarer du vel også å sette deg inn i at noen kan tenne på kroppssafter og kroppssaftenes bruk i sexakten? Dette selv om det ikke tenner deg selv. Det kan vel ikke være særlig vanskelig? Jeg er selv ganske vanilje når det gjelder sex, men jeg kan rent intellektuelt forstå at det går an å tenne på bdsm. Anonymkode: f1134...409 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Pikenes Skrevet 19. februar #62 Del Skrevet 19. februar Alle kvinner jeg har vørt sammen med, med unntak av en, har sugd meg. Bare en svelget sæd og det er den mest intense opplevelsen jeg har vært med på seksuelt. Jeg skulle ønske hun jeg nå er sammen med ville gjort det samme, men kan selvsagt ikke kreve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #63 Del Skrevet 19. februar Ja jeg svelger min kamerat sin sæd hver gang han får orgasme i munnen min og det skjer 2-3 gr pr dag🫶 Anonymkode: a04e0...8e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraham Skrevet 20. februar #64 Del Skrevet 20. februar Dama mi elsker å sluke alt, hun blir kåt av det. Og det er gjensidig, jeg slurper og slikker mellom bena hennes også, og der kan det komme MYE. Jeg har hatt kjærester av ymse slag tidligere, og for min del har det vært sånn at de damene som vil jeg skal sprute i munnen, gjør oralsex på en mye mer intens måte enn de som er avventende og mest redd for å få ladningen i munnen. Og i de tilfellene så er egentlig greit at man bare lar være i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20. februar #65 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja jeg svelger min kamerat sin sæd hver gang han får orgasme i munnen min og det skjer 2-3 gr pr dag🫶 Anonymkode: a04e0...8e1 That’s what friends are for! 🔥💦🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #66 Del Skrevet 20. februar Suger og svelger, nesten hver gang med mindre det blir piv innen han kommer. Anonymkode: 5549a...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #67 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 21.57): Ta her. Takk for mange svar. Ifølge denne tråden ser det ut til at et stort flertall av damer svelger. Jeg ble litt overrasket. Årsaken til at jeg undret meg i utgangspunktet var at jeg svelget for første gang da jeg sugde kjæresten for et par uker siden. Han ble så positivt overrasket og hadde aldri opplevd det av noen dame før. Til info er vi i førtiåra. Anonymkode: 72806...3b4 Neida, de fleste svelger ikke vil jeg tro.. Har en ganske åpen venninnegjeng, og det er under halvparten som suger til utløsning og ikke alle av dem som svelger. Jeg gjør førstnevnte, men ikke siste😊 Anonymkode: 29b4c...31c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #68 Del Skrevet 5. april Folk som ikke suger og svelger bør seriøst vokse opp Anonymkode: 845d9...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #69 Del Skrevet 5. april Bare hvis han har på kondom, så det har vel bare skjedd en gang. Anonymkode: cb55c...759 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #70 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare hvis han har på kondom, så det har vel bare skjedd en gang. Anonymkode: cb55c...759 Trådtittel: Damer som suger og svelger Svelger du kondomen også? Anonymkode: 9b7ec...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #71 Del Skrevet 5. april Til dere damer som ikke svelger, hvor gjør dere av spermen? Spytter ut i papir? Anonymkode: 275e7...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #72 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Til dere damer som ikke svelger, hvor gjør dere av spermen? Spytter ut i papir? Anonymkode: 275e7...6d8 Det vanligste er vel å stoppe sugingen rett før orgasme/utløsning og fullføre med hånda. Eller gå over til samleie. Anonymkode: 9b7ec...448 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #73 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 0.53): Nei, jeg svelger ikke. Og dessuten foretrekker han å komme i det riktige hullet 👌 Anonymkode: f8c29...477 Ja, og da er det en bonus at man slipper å bekymre seg for å bli gravid. Anonymkode: 1ed08...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #74 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Folk som ikke suger og svelger bør seriøst vokse opp Anonymkode: 845d9...77e Motsatt for min del. Det var da jeg vokste opp jeg sluttet å gjøre ting jeg ikke liker, bare for å please andre. Så jeg sluttet å suge peniser da jeg «vokste opp». Anonymkode: b5fd1...38c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 5. april #75 Del Skrevet 5. april Dette er jo noe bare damer kan bestemme. Dei som liker å suge/ suge svelge gjør vel det tenker eg. Dei som ikke liker det ene eller andre er jo like velkommen. Eg personlig syntes hele mannlige orgasmen er noe griseri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #76 Del Skrevet 5. april Jeg suger og svelger, men liker å bli spurt før loaden kommer. "Tar du imot?" U bet! Anonymkode: 3c6ed...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #77 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Motsatt for min del. Det var da jeg vokste opp jeg sluttet å gjøre ting jeg ikke liker, bare for å please andre. Så jeg sluttet å suge peniser da jeg «vokste opp». Anonymkode: b5fd1...38c Det er ikke en big deal å suge noen. Du er den med issues Anonymkode: 845d9...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #78 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Motsatt for min del. Det var da jeg vokste opp jeg sluttet å gjøre ting jeg ikke liker, bare for å please andre. Så jeg sluttet å suge peniser da jeg «vokste opp». Anonymkode: b5fd1...38c Ja dette er jo helt riktig tenker jeg. Og nå er jeg forsåvidt dame som liker å svelge, men det kan vel umulig være stas for mannen å komme i munnen på noen som synes det er ekkelt Anonymkode: 275e7...6d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #79 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Til dere damer som ikke svelger, hvor gjør dere av spermen? Spytter ut i papir? Anonymkode: 275e7...6d8 Om jeg ikke svelger så lar jeg det renne ut eller så kommer han på meg dersom han ønsker det. Han liker at det er skikkelig "sloppy" så det er mye spytt og blir for mye å svelge. Anonymkode: e96c5...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #80 Del Skrevet 5. april Elsker å suge og svelger alltid, tenner så på det. En veldig naturlig del av mitt sexliv, alltid vært. K 52 Anonymkode: f12df...13a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå