AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Del Skrevet 15. februar Hvor mange av dere damer svelger og til dere menn; svelger dama deres? Anonymkode: 72806...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 15. februar #2 Del Skrevet 15. februar Ja, jeg svelger. Sånn, kos deg med den informasjonen. 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3 Del Skrevet 15. februar Nei, det gjør jeg ikke. Anonymkode: ae954...f16 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Del Skrevet 15. februar Samboer sluttet å svelge for 10-12 år siden. Har heldigvis ei elskerinne som finner det veldig opphissende så jeg er fornøyd. Anonymkode: 8706e...16c 5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Del Skrevet 15. februar Svelger ikke. Naturlig nok da jeg ikke suger. Anonymkode: b5fd1...38c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Del Skrevet 15. februar Nei Anonymkode: 05424...5f6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Del Skrevet 15. februar Sjeldent Anonymkode: 092b3...7da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Del Skrevet 15. februar Ja men kanskje ikke hele batchen☺️ Anonymkode: 5e236...f96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Del Skrevet 15. februar Ja 😊 Ikke hver gang men han er fornøyd Anonymkode: b5387...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armedelius Skrevet 15. februar #10 Del Skrevet 15. februar Kona mi suger meg ikke en gang om hun slipper og få happy ending i munnen, fml 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #11 Del Skrevet 15. februar Suger men svelger ikke. Men nå er det STOR forskjell på smaken mellom kvinnekjønn og den salte ekle smaken av sæd. De som liker oliven slik er kanskje sædsmaken, men jeg synes det er helt forferdelig. Anonymkode: 35a5a...7a9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Del Skrevet 15. februar Kvinne. Suger og svelger, så ofte som mulig 😉 Anonymkode: 2e66c...b01 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 15. februar #13 Del Skrevet 15. februar Det er ca 50/50. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #14 Del Skrevet 15. februar Jeg suger og svelger, har alltid gjort det. Bare innbilt meg at det er det man gjør. Nå er det mest for å slippe søl 😄 Anonymkode: c53e7...aa6 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #15 Del Skrevet 15. februar Suger, svelger, elsker å kjenne mannen komme i munnen min. Anonymkode: 5f75b...4ed 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #16 Del Skrevet 15. februar Ja, men tar det langt bak så jeg slipper smaken 😄 Anonymkode: f2fb4...7ae 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #17 Del Skrevet 15. februar Kona svelger hver eneste dag. Anonymkode: a9be5...ad1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #18 Del Skrevet 15. februar Samboeren suger og svelger. Ikke et must at hun svelger da. Men må innrømme at det blir ekstra deilig og opphissende når hun stimulere helt til jeg kommer. Anonymkode: f4b57...784 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #19 Del Skrevet 15. februar Jeg elsker å svelge, har aldri gjort det med noen før, tanken på å få spruten til menn jeg ikke skikkelig elsket var bare ekkel før. Nå er jeg med mannen jeg håper jeg dør med. Elsker han og pikken hans, og elsker å suge han tom, og hvor overrasket og deilig han synes det er når jeg tar spruten i munnen! Har dessverre ikke tall på hvor vanlig det er, men jeg tror flere kvinner er opptatt av det med emosjonell bonding for å like sæden hans. Anonymkode: 0e540...f2c 7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 15. februar #20 Del Skrevet 15. februar sug og svelg, nu er det helg😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå