Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Hei Jeg er fra oslo og gifter meg 12 august iår. Gleder meg helt enormt. Har i tillegg til norske gjester en del gjester som kommer fra utlandet. Er veldig usikker på hva jeg skal finne på for gjestene mellom vigelsen og middag/festen når jeg og mannen er på fotografering. (spesielt med tanke på at mange av gjestene er fra utlandet..). Er det noen som har noen gode tips å dele med meg ? Jeg leker f.eks litt med tanken på å leie en buss og ha en times sightseeing for de som vil - men jeg klarer ikke å bli enig med meg selv - på den ene siden er det sikkert gøy for de utenlanske gjestene, men ikke noe gøy for de som kommer fra eller bor i Oslo.... er veldig takknemelig for alle tips
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Eller en båttur på oslofjorden... Begge deler er vel durt. Eller hva med å bare la folk gå til festlokalet, ha framme frukt og drikke og a folk mingle og kose seg!!!
Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 hva du bør gjøre avhenger jo litt av hvor lang tid det er i mellom vielsen og middagen... Er det bare et par timer så tror jeg fint det holder at alle gjestene får komme seg fra a til b og på b mingle litt med litt og drikke og noe snacks og så vente på at dere kommer. Rundtur i Oslo ville jeg eventuelt heller gjort tidlig på dagen, lenge før vielsen, eller dagen etterpå.
Kara W Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Sitter i samma situasjon selv. Ettersom vi tenker å gifte oss på Akershus Festning tenkte jeg at vi ihvertfall skulle tilby guided tur rundt der, på engelsk. Er det sight-seeing lit utenom det vanlige tror jeg at også Oslo borgere setter pris på det. Kommer ikke på noen steder akkurat nå, da. Snakk med et sightseeing byrå (eller hva det nå heter), de har sikkert noen forslag. Unngå Frogneparkern og Holmenkollbakken, liksom. Antar at gjestene dine kommer til å være i Oslo et par dager og dermed kan de se de tingene selv. Si ifra hvis du får noen bra tips, så kanskje jeg kan bruke dem selv, også.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Kan du ikke be noen om å ta styringen og ta med gjestene på en hyggelig uteservering feks? Hvis væet er fint? Ellers synes jeg båtturen hørtes hyggelig ut Jeg skal ihvertfall be en kamerat av meg som også er kaffegjest om å ta litt kontroll over kaffegjestene etter vielsen. Feks foreslå at de skal gå et hyggelig sted sammen og ta en matbit og et par glass. For de som har lyst, sånn helt uformelt. Så blir ingen stående og har ingenting å gjøe liksom
kitekatt Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Kan du ikke be noen om å ta styringen og ta med gjestene på en hyggelig uteservering feks? Hvis væet er fint? Ellers synes jeg båtturen hørtes hyggelig ut Jeg skal ihvertfall be en kamerat av meg som også er kaffegjest om å ta litt kontroll over kaffegjestene etter vielsen. Feks foreslå at de skal gå et hyggelig sted sammen og ta en matbit og et par glass. For de som har lyst, sånn helt uformelt. Så blir ingen stående og har ingenting å gjøe liksom ← Var meg som ikek hadde logget inn
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 Skal dokke ikkje ha mottaking på festlokalet, kitekatt?
kitekatt Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Skal dokke ikkje ha mottaking på festlokalet, kitekatt? ← Jo, men der er jo ikke kaffegjestene med...tenkte liksom på de jeg, hva de skal gjøre i mellomtiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå