AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:36 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:36 Ser dere om kandidaten har søkt flere ganger på samme stilling eller andre stillinger i samme firma? Blir dette i så fall sett på som positivt eller negativt? Anonymkode: b711e...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:41 #2 Del Skrevet søndag kl 07:41 Ja, hos oss ser vi det. Om man søker flere ganger på en type stilling man tidligere har fått tilbakemelding om at man ikke er kvalifisert til f.eks, så fremstår jo det som litt rart. Men om man søker fordi man ikke nådde helt opp de andre gangene trenger det ikke bety noe. Men jeg ville nok bedt om en tilbakemelding hvis du har søkt flere ganger på samme stilling uten å bli kalt inn på intervju dersom du er kvalifisert. Noen ganger kommer man ikke videre fordi søknaden er mangelfull eller at man generelt faller gjennom sammenlignet med resterende kandidater. Anonymkode: 1614e...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:40 #3 Del Skrevet søndag kl 08:40 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ja, hos oss ser vi det. Om man søker flere ganger på en type stilling man tidligere har fått tilbakemelding om at man ikke er kvalifisert til f.eks, så fremstår jo det som litt rart. Men om man søker fordi man ikke nådde helt opp de andre gangene trenger det ikke bety noe. Men jeg ville nok bedt om en tilbakemelding hvis du har søkt flere ganger på samme stilling uten å bli kalt inn på intervju dersom du er kvalifisert. Noen ganger kommer man ikke videre fordi søknaden er mangelfull eller at man generelt faller gjennom sammenlignet med resterende kandidater. Anonymkode: 1614e...666 Takk for svar. Jeg søkte på en stilling med 1000 søkere, fikk ta tester, men gjorde det ikke bra nok på de. Ønsker å prøve meg igjen neste år, da stillingen kun utlyses en gang i året. Ser da rekruttererne på forrige søknad og hvorfor man ikke gikk videre sist? I søknaden måtte man forresten fylle ut om man hadde søkt på stillingen tidligere. Anonymkode: b711e...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå