AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:30 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:30 Har alltid sett for meg tre barn. Da nummer to kom hadde jeg planlagt såpass at tredje skulle «produseres» året hun fylte to, men nå er hun tre å jeg klarer ikke å bestemme meg. Det er noe med at vi er ovenpå, har økonomisk frihet, passe stort hus for 4 osv.. et ganske behagelig liv der barna begynner å vokse til! Det sitter så langt inne å starte på ny, i tillegg til at vi må kjøpe ny bil, pusse opp huset, ny runde med bleier og våkenetter, barn med totalt forskjellig døgnrytme, levering i barnehage, skole og alle kanter, dyrere ferier, mindre tid til hverandre. vi har to på 5 og 3år. Jeg tror vi hadde fått det til nå, men så skal de på fritidsaktiviteter, barnebursdager, foreldresamtaler, lekser… får man tid til alt med 3? Men, så er vi fire søsken selv som jeg aldri ville vært foruten, jeg tror jeg alltid kommer til å angre om jeg ikke får sistemann 💛 en dag blir vi gamle, da er de flere som kan dele på «ansvaret», jeg og pappaen har det fantastisk fint i lag, å tror ikke et barn til kunne ha ødelagt det. Jeg blir rett og slett dårlig av å se en nyfødt, blir så verpesyk at jeg nesten sprekker 🥹 Ønsker svært gjerne å høre fra dere sol var svært i tvil med nummer 3, samt hva som gjorde dere i tvil. også hvordan det gikk, ble det 2 eller 3? er 3 barn å ta seg vann over hodet? Anonymkode: b2cc0...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:58 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:58 I ditt tilfelle hadde jeg fått det tredje barnet. Synes du snakker såpass positivt om hvordan dere har det i parforholdet og i familielivet. Verre med de som lufter liknende tanker, men forteller om søvnproblemer hos barn eller dårlig parforhold. Dere tåler nummer tre! Anonymkode: bb5a0...d48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:08 #3 Del Skrevet lørdag kl 20:08 Ingenting i veien for å få nummer 3 eller 5 hvis dere er ressurssterke og begge foreldrene ønsker det. Anonymkode: bac07...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet søndag kl 04:40 #4 Del Skrevet søndag kl 04:40 Jeg ventet til minsten fylte 5 og syns det er en fin aldersforskjell. Det virket for kaotisk med tre tette barn. Så kanskje vent et par år til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:57 #5 Del Skrevet søndag kl 06:57 Vi har 3. to tette og fått en til 4 og 5 år etter de andre. Angrer ikke på å ha fått barnet, men angrer på så stor avstand. Vi opplevde det mye lettere med tette barn. Nå gleder vi oss til mini blir større, og litt av den friheten du snakker om kommer tilbake Anonymkode: 35f3f...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå