AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Hei, jeg flyttet inn i en ny leilighet i høst og har gjennom vinteren oppdaget en veldig ubehagelig lukt 2-3 ganger. Det lukter svidd elektronikk helt ut av det blå, noe som bekymrer meg. Har prøvd å finne ut årsaken til lukten, men klarer ikke kjenne om det er lampa eller panelovnen. Noen som har opplevd noe lignende? Lampa bruker også noen sekunder fra du slår den på til den lyser om det er relevant Anonymkode: 24567...f07
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Hva med å få en gjennomgang av el-anlegget? Anonymkode: d6fdc...d55 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar Hos meg var det motoren til avtrekkeren til badet som hadde gått , tok meg noen dager før jeg skjønte det (og den var «inni veggen»). Kan det være noe sånt? Anonymkode: 158ff...72b
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Skrevet 16. februar Kan også komme fra stikkontakter. Ville fått tatt en el-sjekk rimelig kjapt! Anonymkode: 7c301...463 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Skrevet 16. februar Opplevd dette. Fant ut at det var støpselet til en lyslenke. Den gikk i søpla Anonymkode: a6d88...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå