badevakta Skrevet lørdag kl 19:28 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:28 For en smånevrotisk type så er media for tiden et stort mareritt. Jeg vurderer å logge av "verden" noen år for å slippe mer Putin, krig, trump, Nato, Musk og fandens oldemor. Kan man på noen måte selektere nyheter i det minste? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollis Skrevet søndag kl 12:14 #2 Del Skrevet søndag kl 12:14 Samme her. Orker ikke mer. Har slått av push varsler, og leser ikke noe særlig nettaviser. Jeg blir helt ødelagt av alt det grusomme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet søndag kl 12:18 #3 Del Skrevet søndag kl 12:18 Dere er sikkert bare vant til å få nyheter fra Schibsted og dets avleggere. det er klart de sliter med å konstruere mye positivt om dagen. Selv må jeg si at det har aldri vært artigere å se hva som skjer. tror nesten jeg skal se litt i VG igjen for å få en dose fryd. Får virkelig håpe Trump fortsetter å kjøre på. Det er mye rart som kommer, men endringen som nå skjer er perfekt for å skape en ny tid. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 12:21 #4 Del Skrevet søndag kl 12:21 En venn av meg hadde som nyttårsforsett å ikke følge med på utenriksnyheter, men bare ha fokus på de nære ting. Det er ikke helt min strategi, men jeg ser hvorfor det tiltrekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet søndag kl 12:23 #5 Del Skrevet søndag kl 12:23 (endret) AdonisFFM skrev (5 minutter siden): Dere er sikkert bare vant til å få nyheter fra Schibsted og dets avleggere. det er klart de sliter med å konstruere mye positivt om dagen. Selv må jeg si at det har aldri vært artigere å se hva som skjer. tror nesten jeg skal se litt i VG igjen for å få en dose fryd. Får virkelig håpe Trump fortsetter å kjøre på. Det er mye rart som kommer, men endringen som nå skjer er perfekt for å skape en ny tid. Det er jo bare å se på køene til psykiatrien i Norge nå - Schibsted&Co har skremt livskiten utav mainstream folket de siste årene- usikker på hva som er løsningen for dette - Schibsted burde kanskje ansvarliggjøres i større grad - erstatningsansvar?🫣🫥😏 Jeg gnukoser meg med nyhetene om dagen...går ikke en time uten at jeg bare mååå sjekke siste "underholdningen" 😅 Endret søndag kl 12:25 av Sportydame 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet søndag kl 12:25 #6 Del Skrevet søndag kl 12:25 Ja, nå er det litt i meste laget. Jeg hopper glatt over alt av nyheter om dagen. Verden går sin gang uansett om vi leser aviser eller ikke. badevakta skrev (16 timer siden): Kan man på noen måte selektere nyheter i det minste? Trenger du virkelig nyheter akkurat nå, da? Jeg kan garantere deg at du kommer til å føle deg myyyyye bedre hvis du ignorerer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet søndag kl 12:26 #7 Del Skrevet søndag kl 12:26 AdonisFFM skrev (7 minutter siden): Får virkelig håpe Trump fortsetter å kjøre på. Det er mye rart som kommer, men endringen som nå skjer er perfekt for å skape en ny tid. Sportydame skrev (2 minutter siden): Det er jo bare å se på køene til psykiatrien i Norge nå - Apropos køer og psykiatri. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet søndag kl 12:30 #8 Del Skrevet søndag kl 12:30 Sportydame skrev (5 minutter siden): Det er jo bare å se på køene til psykiatrien i Norge nå - Schibsted&Co har skremt livskiten utav mainstream folket de siste årene- usikker på hva som er løsningen for dette - Schibsted burde kanskje ansvarliggjøres i større grad - erstatningsansvar?🫣🫥😏 Jeg gnukoser meg med nyhetene om dagen...går ikke en time uten at jeg bare mååå sjekke siste "underholdningen" 😅 HAHAHA, må si det samme. Må jo gjøre litt for føden, trene og ta vare på andre ting, men nyhetene gir mye dopmin for tida ja. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet søndag kl 12:34 #9 Del Skrevet søndag kl 12:34 (endret) Jeg kommer også til et punkt på dagen der jeg er metta. Da slenger jeg gjerne innom lokalavisa. Det er forfriskende, beroligende og nydelig på en gang å lese om manglende dusjhoder i idrettshallen, krangling i kommunestyret om plassering av ladestasjoner og at gutter 13 har vunnet bronse i en eller annen cup. Det minner meg om at selv om det er skumle og helt ville ting som skjer ellers i verden, så er livet også her jeg er, og det er langt mindre dramatisk. Endret søndag kl 12:35 av AuroraB Stavefeil 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet søndag kl 12:38 #10 Del Skrevet søndag kl 12:38 https://www.nrk.no/spesial/lyspunkt/k/gladnyheter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet søndag kl 12:38 #11 Del Skrevet søndag kl 12:38 AdonisFFM skrev (3 minutter siden): HAHAHA, må si det samme. Må jo gjøre litt for føden, trene og ta vare på andre ting, men nyhetene gir mye dopmin for tida ja. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Og det som er det mest fantastiske med det er at det bare skjer helt av seg selv nå....endelig ser det ut til at mitt ønske om en verden der også fritenkere får lov å eksistere blir oppfylt..... Frihet for meg er å leve i samsvar med sin egen intuisjon uten å bry seg om hva naboen måtte mene om en...Nordmenn har en vei å gå der..... 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyann Skrevet søndag kl 12:50 #12 Del Skrevet søndag kl 12:50 Jeg skjermer meg for utenriks. Leser bare lokale nyheter og innenriks. Jeg får det jo med meg om det skjer noe stort, både her på KG og andre nettsteder jeg er innom. Anbefales! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet søndag kl 13:09 #13 Del Skrevet søndag kl 13:09 Er jo ikke akkurat så veldig hyggelige nyheter innenriks heller denne helgen, stakkars lille gutten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortidsminister Skrevet mandag kl 00:22 #14 Del Skrevet mandag kl 00:22 Å lukke øynene for ubehagelige og bekymringsfulle ting får ikke problemet til å bli borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet mandag kl 06:30 #15 Del Skrevet mandag kl 06:30 Fortidsminister skrev (6 timer siden): Å lukke øynene for ubehagelige og bekymringsfulle ting får ikke problemet til å bli borte. Nei, men det kan føre til at folk kanskje ikke får angst og div. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet mandag kl 13:47 #16 Del Skrevet mandag kl 13:47 Fortidsminister skrev (13 timer siden): Å lukke øynene for ubehagelige og bekymringsfulle ting får ikke problemet til å bli borte. Men en kan argumentere for at bekymringene det skaper er unødvendige all den tid oss vanlige folk i gata ikke kan påvirke de store hendelsene. Bortsett fra det faktum at det er valg i år. (Jeg klarer ikke å slutte og se på nyhetene, og anser det som min plikt å holde meg oppdatert selv om verden har blitt vesentlig mørkere den siste tiden.) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet mandag kl 15:02 #17 Del Skrevet mandag kl 15:02 Sportydame skrev (På 16.2.2025 den 13.38): Og det som er det mest fantastiske med det er at det bare skjer helt av seg selv nå....endelig ser det ut til at mitt ønske om en verden der også fritenkere får lov å eksistere blir oppfylt..... Frihet for meg er å leve i samsvar med sin egen intuisjon uten å bry seg om hva naboen måtte mene om en...Nordmenn har en vei å gå der..... Det er utrolig sexy ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet mandag kl 20:28 #18 Del Skrevet mandag kl 20:28 Sportydame skrev (På 16.2.2025 den 13.38): Og det som er det mest fantastiske med det er at det bare skjer helt av seg selv nå....endelig ser det ut til at mitt ønske om en verden der også fritenkere får lov å eksistere blir oppfylt..... Frihet for meg er å leve i samsvar med sin egen intuisjon uten å bry seg om hva naboen måtte mene om en...Nordmenn har en vei å gå der..... Naboen bryr seg nok ikke utover det at man ikke gidder å forholde seg til konspirasjonsteorikere. Jeg tror vi alle skal være glade for at vi fremdeles lever i et åpent og liberalt samfunn, mest av alt "fritenkerne". I et eventuelt scenario der Norge havner i krig vil det ikke være rom for det, og alle må dra i samme retning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet mandag kl 20:37 #19 Del Skrevet mandag kl 20:37 Ignorance is bliss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet mandag kl 20:39 #20 Del Skrevet mandag kl 20:39 Example skrev (8 minutter siden): ....I et eventuelt scenario der Norge havner i krig vil det ikke være rom for det, og alle må dra i samme retning. Ingen i min familie vil risikere liv&lemmer for BlackRock, Guri Melbye eller den "liberale" wokeorden. Det sakl en nok klare å unngå uten å være så naiv at en toner flagg. ' Det er jo da bra at vi har folk som deg til å trekke lasset. Det holder vel fortsatt å nekte militær på samvittighetsgrunnlag? Vi lever jo tross alt i et "liberalt" samfunn, ikke sant? 👌😊😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå