Supernaut Skrevet lørdag kl 19:20 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:20 https://www.nettavisen.no/okonomi/prisen-pa-kaffe-til-himmels-den-perfekte-storm/s/5-95-2286627 50% økning i kaffeprisene siden desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 19:32 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:32 Drikker svært lite kaffe og kun pulverkaffe. Så nei, blir ikke ruinert på det gitt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:39 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:39 Bruker kaffe for det meste som "rusmiddel" til å våkne av. Drikker en del på jobben. Hjemme går det stort sett to-tre store kopper Brasero pulverkaffe første to timer av dagen i helgen og når jeg har hjemmekontor. Drikker sjelden kaffe etter 12. Men fortsår at det blir mye for de som drikker mye kaffe av god kvalitet. Braseroen har nær doblet seg i pris, men er fortsatt under femtilappen, og det går ikke mer enn maks to glass i måneden. Anonymkode: e56e2...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:41 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:41 Jeg kjøper kaffe og drikker tre kopper trippel espresso hver dag. Kjøper og mixer forskjellige sorter på Meny, der har de 3 for 2. Anonymkode: 61f77...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:44 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:44 Kjøper fortsatt kaffe, men bare på tilbud og da kjøper jeg inn så jeg har til neste tilbud. Anonymkode: 94937...e7d 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:44 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:44 Ja, det går bra. Jeg skal ha den ene koppen på morgenen, og kanskje en til. Det jeg derimot ikke kjøper er ta-med kaffe, det er jo fort 70-72 spenn for en med melk. Jeg har et sted vi har rabatt fra jobb, og der er det halv pris vel, betaler 36 for en dobbel mocca til å ta med, det går fint! Anonymkode: a7c95...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merlin Skrevet lørdag kl 19:51 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:51 Kjøper en kartong Friele når det er tilbud. De mest gjerrige koker flere ganger på gruten med en ekstra skei oppi. Så fattig er jeg ikke. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet lørdag kl 19:57 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:57 Det er mye jeg hadde kutta ut før jeg droppa kaffen 🙈 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:08 #9 Del Skrevet lørdag kl 21:08 Kaffe kommer jeg aldri til å droppe,dropper ikke livskvalitet. Anonymkode: f5649...80c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:15 #10 Del Skrevet lørdag kl 21:15 Har fortsatt råd til å trakte hjemme. Kjøper på tilbud og studentkaffe. Anonymkode: b1b12...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:46 #11 Del Skrevet lørdag kl 21:46 Supernaut skrev (2 timer siden): https://www.nettavisen.no/okonomi/prisen-pa-kaffe-til-himmels-den-perfekte-storm/s/5-95-2286627 50% økning i kaffeprisene siden desember. Drikker ikke kaffe, og sparer både penger og å bekymre meg om denne typen problemstillinger. Anonymkode: d0046...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet lørdag kl 21:49 #12 Del Skrevet lørdag kl 21:49 Jeg driter i hva det koster jeg skal ha kaffe 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:53 #13 Del Skrevet lørdag kl 21:53 Kjøper hele bønner og kverner. Smaker bedre. Anonymkode: 23315...593 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:50 #14 Del Skrevet lørdag kl 23:50 Jeg drikker heller mindre kaffe enn å ty til de tinga flere her i tråden nevner i samme åndedrag som kaffe. Pulver, friele og kaffe kjøpt i bulk er uaktuelt. Kaffe er den ene tingen jeg snobber på. Jeg kjøper nesten utelukkende Fuglen eller bønner brent lokalt og vet det er dyre dråper som skal nytes med andektighet. Anonymkode: 95a61...13d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:42 #15 Del Skrevet søndag kl 06:42 C8H10N4O2 skrev (10 timer siden): Det er mye jeg hadde kutta ut før jeg droppa kaffen 🙈 Enig! Anonymkode: 71195...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:51 #16 Del Skrevet søndag kl 06:51 Jepp, kjøpte på Coops tilbud denne uka 👌 tilbud om to mnd igjen og da blir det ny hamstring. Er ikke så kjip at jeg kjøper alle på et sted, men de tar heldigvis inn mye. Anonymkode: b0a83...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:56 #17 Del Skrevet søndag kl 06:56 Drikker betraktelig mindre, men kaffi må en ha. Men har droppet alt av snop og snacks og det en absolutt ikke trenger å spise, så sparer inn igjen en god del der. Anonymkode: 7f6f0...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:29 #18 Del Skrevet søndag kl 07:29 130 kroner for 1 kg er jo ingenting. Anonymkode: 0bc41...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet søndag kl 07:46 #19 Del Skrevet søndag kl 07:46 Ja, det vil neppe velte budsjettet her… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:54 #20 Del Skrevet søndag kl 07:54 Selvfølgelig!! Kjøper også sjokolade hvis jeg vil det Anonymkode: da9d8...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå