Gå til innhold

Egoistisk å få barn med potensiell fare for storkrig?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du har ikke fått med deg hva Danmarks etteretning har advart mot? 

"Eksperten" er godt utdannede folk som er gode på å analyserere, antagelig bedre enn en synser på kg.

Anonymkode: 053fd...ace

Anførselstegnet skyldtes overskriften bruk av ordet misileksperten. Ved nærmere lesning av denne og flere artikler ser jeg at jeg har vært noe raus med anførselstegnene. Imidlertid ender både synseren og eksperten på samme konklusjon bli å kjemp eller flykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en liten baby nå. Bor på landet og vi skal nok klare oss fint med mindre vi blir bomba (noe som er lite sannsynlig uansett siden vi ikke bor i en by) og vi kan anskaffe oss mat selv så vi overlever. Jeg har jegerprøve og våpen og en hel haug med ammunisjon. Er mer bekymret for alle som bor i en leilighet i en storby og ikke engang har vedovn. 

Anonymkode: b3f70...cf0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har en liten baby nå. Bor på landet og vi skal nok klare oss fint med mindre vi blir bomba (noe som er lite sannsynlig uansett siden vi ikke bor i en by) og vi kan anskaffe oss mat selv så vi overlever. Jeg har jegerprøve og våpen og en hel haug med ammunisjon. Er mer bekymret for alle som bor i en leilighet i en storby og ikke engang har vedovn. 

Anonymkode: b3f70...cf0

Tyskerne bombet over alt i Norge under 2. verdenskrig. I bygder, på landet osv. 

Anonymkode: 90207...159

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krig har det alltid vært her i verden, folk har fått unger likevel. Det er ikke noe mer krig/krigsfare i verden i dag enn for 50 eller 100 eller 200 osv. år siden, det er bare at vi hører så mye mer om det.

Synes klimaendringer er en mye mer vektig grunn til å la være å få unger, om man vil ha en slik "samfunns-grunn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 0.17):

Dette er skummelt og ikke noe jeg liker å tenke på. Men googler ofte hvor i landet det er tryggest å bo, eller hvilket land som er tryggest å flykte til. Tenker ofte på hva slags liv barna mine vil få, det er sårt. De er unge og man vil beskytte dem mot alt. Jeg ønsker flere barn, men avstår fra dette pga. den geopolitiske situasjonen i verden. 

Anonymkode: 6e39a...f39

Hvor i landet er det tryggest å bo?

Anonymkode: 55723...a95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden ligger denne tråden HER, og ikke under aktuelt eller noe (der alle andre skremselspropagandatråder er)??

Trådene under graviditet og småbarnstid frekventeres vel først og fremst av gravide, prøvere eller mennesker med babyer/små barn - folk i en sårbar livsfase som sikkert har mer enn nok å tenke på fra før, også kommer denne skremselspropagandaen i tillegg…

Anonymkode: bf4e0...cf9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 20.03):

Flere og flere eksperter tror nå det går mot storkrig i Europa med Russland. Det virker veldig sannsynlig at det blir krig mellom NATO og Russland i løpet av veldig kort tid.

Er det ikke da veldig egoisisk og føde barn midt inn i en slik tid? Jeg tenker i allefall å fraråde mine barn med å bli gravide inntil vi får met stabilt Europa.

Anonymkode: 62c69...940

Da er du i overkant pessimist 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 4.40):

Eh... her er du virkelig på bærtur. Det vi ser i Norge nå er en kraftig motreaksjon på all elendigheten feminisme og wokeisme har ført med seg. På tide å våkne opp kanskje. Det skjer over hele verden, det MÅ da være mulig å bruke noen minutter på å reflektere over hvorfor dette skjer.

Anonymkode: f4c4b...9f1

Det vi ser i Norge nå er en reaksjon fra menn som ikke respekterer kvinner, og som ikke liker å måtte behandle de som likeverdige. De har vokst opp i en verden hvor det var underforstått at menn skulle kontrollere kvinner. Med feminisme og "wokeisme" (incel-ord) har dette endret seg, og det liker de ikke for de er jo livredde kvinner. For tenk om kvinner begynner å behandle menn, slik menn har behandlet kvinner....

Kan du ikke i det minste være ærlig nok til å si det som det er da? At du synes hvite menn er viktigere og mer verdt enn andre?
Ikke bare er du svak i den forstand at du er pissredd kvinner og innvandrere, men du er dobbelt svak fordi du ikke engang tør å være ærlig om det. For da får du jo all den (velfortjente) kritikken du åpenbart er livredd for.

Patetiske gutt... kvinner er bare i startgropen, bare vent. Når de idiotiske gamle wannabe-Hitlerne du tilber har utryddet seg selv kommer kvinner til å ta over mer og mer, og verden kommer til å bli mer fredfull og vakrere enn den har vært på mange hundre år. :)

Anonymkode: f1f29...0bf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...