AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:14 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:14 Er det greit å ta en lang tur på to tre timer og å slippe hunden ut i hagen flere andre ganger hver dag for å gå på do? Anonymkode: 555e0...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet lørdag kl 19:28 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:28 Ja. Jeg gjør det, mine får en lengre tur om dagen og doturer i hagen resten av dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:34 Ja. Min fikk en langtur om dagen. Ellers så gikk jeg en runde i borettslaget. For han tømte seg ikke med en gang. Så han måtte gå litt for å tømme seg. Anonymkode: dfc65...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:34 Det tror jeg er veldig vanlig ja! Min hund får to til tre småturer og en hovedtur hver dag. Hun vil ikke tisse i hagen 😂 Anonymkode: 53c01...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:55 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:55 Det er helt innafor. Må bare passe på den mentale stimulien også hvis det kun er 1 lang tur Anonymkode: 15d2c...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howl Skrevet søndag kl 20:01 #6 Del Skrevet søndag kl 20:01 Ja, jeg gjør det. Går én lang tur på ettermiddagen, og utenom det så får hundene være ute i hagen så mye de bare vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:56 #7 Del Skrevet søndag kl 20:56 Jeg gjør dette. Går en lang tur midt på dagen, 2-3 timer, så ofte en kortere tur på kvelden for snusing og do, og ellers slipper jeg bare ut i hagen. Anonymkode: 124f6...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:18 #8 Del Skrevet mandag kl 12:18 Vanskelig å skjønne spørsmålet ditt. Er det flere dager på rad hunden ikke får noe tur annet enn lufting i hagen? Anonymkode: c26b0...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:53 #9 Del Skrevet mandag kl 17:53 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vanskelig å skjønne spørsmålet ditt. Er det flere dager på rad hunden ikke får noe tur annet enn lufting i hagen? Anonymkode: c26b0...fce AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 19.14): flere andre ganger hver dag Les en gang til du Anonymkode: 15d2c...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå