AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:07 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:07 Hvis en mannlig kollega hadde innkalt deg til møte alene med han på valentines dagen, hadde dere da forstått det som "just another meeting" eller hadde dere tatt det som noe mer? Anonymkode: 57daf...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet lørdag kl 18:13 #2 Del Skrevet lørdag kl 18:13 Just another. Uten tvil. Det er bare en vanlig dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:15 #3 Del Skrevet lørdag kl 18:15 MarianneE skrev (1 minutt siden): Just another. Uten tvil. Det er bare en vanlig dag. Har du blitt innkalt til et møte med en mannlig kollega alene, bare du og han, noengang på Valentines dagen? Anonymkode: 57daf...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet lørdag kl 18:16 #4 Del Skrevet lørdag kl 18:16 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du blitt innkalt til et møte med en mannlig kollega alene, bare du og han, noengang på Valentines dagen? Anonymkode: 57daf...d4a Nope. Men jeg har aldri brydd meg om valentinsdagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 18:32 #5 Del Skrevet lørdag kl 18:32 Jeg ville ikke tenkt tanken på at det skulle ha noe som helst betydning. Hadde det ikke vært en åpenbar og plausibel grunn til dette møtet ville jeg kanskje stusset litt og eventuelt etterspurt mål og hensikt, men fortsatt ikke satt det i sammenheng hverken med datoen eller at det skulle ha ikke-profesjonelle årsaker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:33 #6 Del Skrevet lørdag kl 18:33 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har du blitt innkalt til et møte med en mannlig kollega alene, bare du og han, noengang på Valentines dagen? Anonymkode: 57daf...d4a Men altsp, er det et legit møte? Altså et jobbmøte? For valentines var jo en arbeidsdag. Har det skjedd før at du er kalt inn til møte med han alene vanlige dager ogsp? Eller var dette aller første gang? Anonymkode: 9303d...a00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:34 #7 Del Skrevet lørdag kl 22:34 Disse møtene er unødvendige, men de er tilsynelatende jobbrelaterte med agenda uten substans. Hilsen TS Anonymkode: 57daf...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:51 #8 Del Skrevet lørdag kl 22:51 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Disse møtene er unødvendige, men de er tilsynelatende jobbrelaterte med agenda uten substans. Hilsen TS Anonymkode: 57daf...d4a Den beskrivelsen passer dessverre mer enn halvparten av møtene jeg blir kalt inn til. Anonymkode: 9303d...a00 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå