AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:33 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:33 Hva synes dere om denne? swipe for flere bilder https://www.self-portrait.com/products/ss25-blue-rhinestone-gathered-maxi-dress Anonymkode: a86ac...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:41 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:41 Det samme jeg har svart om alle de andre tilnærma identiske kjolene du har posta om. Greier du ikke bestemme deg for en kjole selv så er det ene og alene fordi ingen av de er riktig valg for deg. Anonymkode: f6e52...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet lørdag kl 17:41 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:41 Nydelig, men har ikke du postet flere tråder med disse kjolene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:42 #4 Del Skrevet lørdag kl 17:42 Ekstreme priser for polyester kjoler. Anonymkode: 36231...abd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 17:47 #5 Del Skrevet lørdag kl 17:47 Jeg har ikke vært i et eneste bryllup i Norge hvor den kjolen ville vært et passende antrekk... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:49 #6 Del Skrevet lørdag kl 17:49 Det kommer jo litt an på brudeparet og stilen på brullupet. Kjolen er egentlig fin, men jeg synes den glitrer for mye og viser for mye hud for et bryllup. Anonymkode: 2fd9b...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:47 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:47 Er du helt sikker på at kleskoden er galla? Du vet at det betyr nivået over smoking, altså kjole og hvitt for mennene? Det er uhyre sjelden her til lands. Anonymkode: e2264...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:01 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:01 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er du helt sikker på at kleskoden er galla? Du vet at det betyr nivået over smoking, altså kjole og hvitt for mennene? Det er uhyre sjelden her til lands. Anonymkode: e2264...e32 Jeg er ofte i galla, så ja jeg vet hva galla betyr Anonymkode: a86ac...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:10 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:10 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ofte i galla, så ja jeg vet hva galla betyr Anonymkode: a86ac...201 Da vet du vel også at den kjolen ikke er helt innenfor. Gallakjoler skal ha et stoff med et tungt, eksklusivt preg. Mer type ballkjoler. Imponerende at du er ofte i galla-antrekk, det er jo ikke engang de kongelige. Kan jeg spørre i hvilke sammenhenger? Anonymkode: e2264...e32 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:49 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:49 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Da vet du vel også at den kjolen ikke er helt innenfor. Gallakjoler skal ha et stoff med et tungt, eksklusivt preg. Mer type ballkjoler. Imponerende at du er ofte i galla-antrekk, det er jo ikke engang de kongelige. Kan jeg spørre i hvilke sammenhenger? Anonymkode: e2264...e32 Jeg jobber som plastikkirurg å er derfor ofte i galla/galla kongresser i Norge og utenfor Norge . Anonymkode: a86ac...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet lørdag kl 19:53 #11 Del Skrevet lørdag kl 19:53 Du kan bruke den kjolen til galla, men ikke i et bryllup. Den er for sexy og vil trekke for mye oppmerksomhet der. For du kan vel neppe ha undertøy under. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:47 #12 Del Skrevet søndag kl 13:47 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg jobber som plastikkirurg å er derfor ofte i galla/galla kongresser i Norge og utenfor Norge . Anonymkode: a86ac...201 Plastikkirurger oftere i galla enn kongen? Den var ny 😂 den kjolen der er ikke galla. Polyester er bad taste party, ikke galla. Det burde du som er så ofte på galla vite. Anonymkode: 4e182...8bd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:46 #13 Del Skrevet søndag kl 14:46 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Plastikkirurger oftere i galla enn kongen? Den var ny 😂 den kjolen der er ikke galla. Polyester er bad taste party, ikke galla. Det burde du som er så ofte på galla vite. Anonymkode: 4e182...8bd Her var det mye sjalusi 😊 Anonymkode: a86ac...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:12 #14 Del Skrevet søndag kl 15:12 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Her var det mye sjalusi 😊 Anonymkode: a86ac...201 Sjalusi?! Hvor da? Du er jo helt paranoid jo... Tviler på at du er plastikkirurg. Du høres mer ut som en influenser. Har aldri hørt om noen plastikkirurger som er mer på galla enn de kongelige. De fleste jobber ekstremt mye og har ikke tid til sånt. Og polyester er fortsatt ikke galla. Jeg tviler ikke på at du skal på galla, men folk kommer til å le av deg om du kommer i en polyesterkjole som ser ut som den er kjøpt på temu Anonymkode: 4e182...8bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #15 Del Skrevet søndag kl 18:33 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sjalusi?! Hvor da? Du er jo helt paranoid jo... Tviler på at du er plastikkirurg. Du høres mer ut som en influenser. Har aldri hørt om noen plastikkirurger som er mer på galla enn de kongelige. De fleste jobber ekstremt mye og har ikke tid til sånt. Og polyester er fortsatt ikke galla. Jeg tviler ikke på at du skal på galla, men folk kommer til å le av deg om du kommer i en polyesterkjole som ser ut som den er kjøpt på temu Anonymkode: 4e182...8bd Når sa jeg egentlig at jeg var mer på galla enn kongelige? Hvem er paranoid? Lol, ta deg en bolle Karen. Anonymkode: a86ac...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:14 #16 Del Skrevet mandag kl 08:14 AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 20.49): Jeg jobber som plastikkirurg å er derfor ofte i galla/galla kongresser i Norge og utenfor Norge . Anonymkode: a86ac...201 Jeg tror faktisk du har misforstått, beklager å måtte si det. Nå har jeg for moro skyld googlet en haug med kongresser for plastiske kirurger, og kleskoden for de innimellom kaller «gala dinner» står alltid angitt som «Black tie», altså smoking. Til antrekk smoking går den kjolen fint. Det som på norsk kalles antrekk galla, er det som på engelsk heter «White tie», altså kjole og hvitt. Det fant jeg ingen steder. Anonymkode: e2264...e32 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden Daria skrev (På 15.2.2025 den 18.47): Jeg har ikke vært i et eneste bryllup i Norge hvor den kjolen ville vært et passende antrekk... Det samme tenkte jeg. Kjenner folk som står på lista over Norges rikeste, men ingen hadde den typen kjoler. Mer klassiske pene kjoler med fint snitt. Synes den kjolen var kul jeg altså, men kanskje heller til julebord. Anonymkode: 4f0cd...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden Kjempefin, og kan trygt brukes i et bryllup med kles kode galla. Anonymkode: 8badd...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå