AnonymBruker Skrevet 3. mars #41 Del Skrevet 3. mars Tennplugg skrev (På 27.2.2025 den 19.47): Forutsatt at det er sex (og kun sex) det er snakk om: Jeg er i 50 årene og har møtt menn på 22 år....... Ohh ja…. en frisk ung mann på 22. gud de er ivrig og deilig uff Anonymkode: 40ef0...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #42 Del Skrevet 3. mars Jeg er seksuelt åpen for alt fra 18 til 90. Det betyr ikke at jeg sikter meg inn på samme aldersspenn for forhold. Der er det 25 - 55 jeg foretrekker. K40 Anonymkode: c35f1...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #43 Del Skrevet 4. mars Forhold: maks fem år eldre enn meg, eller fem år yngre. Det er bare en pekepinn, for jeg har skjønt at refleksjonsmessig så er det dette som passer meg best. Ingen fasit. Dette er det jeg har kommet fram til selv. Anonymkode: e8e4c...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 4. mars #44 Del Skrevet 4. mars Synes alltid det er merkelig når noen skal prøve å ha regler som liksom skal gjelde alle. 10 år eldre kan være ubehagelig mye hvis den yngste er i tenåra. Hvis den yngste er i førtiåra er 10 år ingen ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #45 Del Skrevet 5. mars Mann tidlig i 40-årene. går aldri over 30 Så 15-20 år ned Anonymkode: c3b19...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 5. mars #46 Del Skrevet 5. mars Så lenge begge er "gamle nok" er det deres egen sak. Personlig synes jeg det er i meste laget om det er mer enn 10 års forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #47 Del Skrevet 5. mars Max 5 år pluss/minus. Anonymkode: 279e1...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå