AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:28 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:28 Var på date med en mann i går. Har chattet i en uke. Vi har like verdier, ønsker og mål. Han er en kjekk mann og han var veldig rolig, litt beskjeden og hyggelig. jeg er også veldi stille og rolig men vi prater i 4-5 timer. Litt kleint når det ble litt stille men gikk helt fint. Vi er begge i 50-åra. Datet en tidligere hvor kjemien var der fra første sekund. Vi var som magneter på hverandre. Men det forholdet ødela meg psykisk. Manipulasjoner, løgner og av og på fra hans side. Han jeg traff i går ga meg ikke den kjemien men jeg tenker jo at det kan komme… Eller gjør det aldri det hvis den ikke er der fra første stund? Burde jeg spørre om en 2. date? Anonymkode: 8db73...1f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:49 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:49 Jeg vil si at nei, kjemi kan komme. Jeg er mer sånn at jeg ikke må ha negativ kjemi. Altså man merker dersom det aldri kan bli noe. Dersom du ikke merket det kan du godt be om ny date. Anonymkode: fd7cc...4bf 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet lørdag kl 17:52 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:52 Det er jo ikke sånn at absolutt alle som har en partner, forelsket seg ved første øyekast og hadde "kjemi" på flekken. Ofte kommer forelskelsen og kjærligheten krypende etter hvert som man blir kjent med hverandre. Veldig ofte! Jeg ville gitt han minst et par - tre dater til for å finne ut mer 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet lørdag kl 17:59 #4 Del Skrevet lørdag kl 17:59 Hvis du liker han, så ville jeg gått på noen flere dater med han for å se om det begynner å "kile" litt av forventning når du skal treffe han. Det trenger ikke å være "pang" på første date for at det skal funke. En forelskelse kan komme gradvis. Det har jeg erfaring med. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:08 #5 Del Skrevet lørdag kl 20:08 Gaia skrev (2 timer siden): Hvis du liker han, så ville jeg gått på noen flere dater med han for å se om det begynner å "kile" litt av forventning når du skal treffe han. Det trenger ikke å være "pang" på første date for at det skal funke. En forelskelse kan komme gradvis. Det har jeg erfaring med. ❤️ Enig, hvis mye annet stemmer med denne mannen, dvs generell orden på livet sitt, så ville jeg da gitt det et par muligheter til. Sommerfuglene kan være rett rundt hjørnet. Anonymkode: 69978...4c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet lørdag kl 20:37 #6 Del Skrevet lørdag kl 20:37 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var på date med en mann i går. Har chattet i en uke. Vi har like verdier, ønsker og mål. Han er en kjekk mann og han var veldig rolig, litt beskjeden og hyggelig. jeg er også veldi stille og rolig men vi prater i 4-5 timer. Litt kleint når det ble litt stille men gikk helt fint. Vi er begge i 50-åra. Datet en tidligere hvor kjemien var der fra første sekund. Vi var som magneter på hverandre. Men det forholdet ødela meg psykisk. Manipulasjoner, løgner og av og på fra hans side. Han jeg traff i går ga meg ikke den kjemien men jeg tenker jo at det kan komme… Eller gjør det aldri det hvis den ikke er der fra første stund? Burde jeg spørre om en 2. date? Anonymkode: 8db73...1f9 De som jeg vet, som har de tryggeste og fineste forholdene, de enten hatet hverandre/syns den andre var kjedelig første gang de traff hverandre eller syntes at den andre var helt ok. Ting tar gjerne ofte tid til å utvikle seg, og første daten kan ofte være litt klein/rar - jeg tror man vinner mye på å være litt åpen og gi ting litt tid ❤️ Om dere har mye av de samme verdiene, så hadde jeg definitivt satset på date nummer to og tre. Man trenger ikke å føle på sommerfuglene (dvs de som kommer øyeblikkelig) for å elske noen. Endret lørdag kl 20:37 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:31 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:31 Ville gitt en sjanse til. En rolig og beskjeden person kan trenge litt tid for vise hvem han er. Da kan den gode kjemien evt. også komme med tiden Anonymkode: 3f4f5...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:02 #8 Del Skrevet lørdag kl 22:02 Det kommer en del an på situasjon og personlighet. En jeg datet følte jeg ikke all verdens kjemi med. Men vi begge var litt nervøse og stive. Jeg synes jeg så veldig mye i henne i form av samme mentalitet, felles interesser og praten gikk i ett kjør. Men det manglet liksom noe. Det bla andre og tredje date. Men vi kom aldri helt ut av den kleine stemningen. Jeg tror vi burde gjort noe annet, som hadde brutt isen litt bedre. Var litt synd , egentlig. Flott dame. Så traff jeg en som jeg hadde kjempekjemi med fra første minutt.... Dater kan være forskjellige. Anonymkode: c5859...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:18 #9 Del Skrevet lørdag kl 22:18 Jeg har stort sett kun opplevd intense forelskelser med masse følelser fra start... som alltid har endt dårlig. Da jeg begynte å date sist, så opplevde jeg det samme som deg, med to ulike utfall. I det ene tilfellet var det ingen kjemi. Han fortalte at han ofte trengte flere møter for å bli nok kjent til at det skal oppstå kjemi, men der sa magefølelsen at det ikke var riktig person for meg. I det andre tilfellet var det heller ingen gnist eller umiddelbar tiltrekning, men vi kunne snakke i timesvis og det var noe med fyren. Jeg var ikke hans "vanlige type", men han hadde heller aldri møtt noen det klaffet så bra med ellers. Det tok noen måneder, men så kom forelskelsen og kjærligheten snikende. Det har bare blitt sterkere og mer intenst i løpet av disse årene, istedenfor å fade ut. Før ville vi begge ha sagt at det må være en gnist der fra start. Nå har vi begge erfart at gnisten kan komme etter hvert. 🥰 Lykke til! Anonymkode: 59e0c...bba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:53 #10 Del Skrevet lørdag kl 22:53 Når jeg og min kjæreste møttes første gang var det nok mer gnister for ham enn det var for meg. Det var en hyggelig samtale og jeg kjente at jeg hadde lyst til å møte ham igjen selv om det ikke var noen romantisk kjemi fra min side på det tidspunktet. På date nr 3 eksploderte følelsene fra min side og siden har de bare vokst og vokst. Det er ikke sånn at jeg har blitt lei selv om det snart har gått 1,5 år, kjærligheten vokser seg sterkere hver eneste dag ❤️ Anonymkode: a807d...367 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:53 #11 Del Skrevet søndag kl 08:53 For min del er det viktig. Men det er forskjellige former for kjemi. Datet et par stk der kjemien var der, men noe skurret allikevel. Det ble med et par mnd dating. Men kjæresten smalt det på alle nivåer. Vi bare visste det måtte bli oss. Første daten varte et døgn og da vi forlot hverandre så føltes det litt som å miste en liten del av oss selv. Den biten ble bare sterkere og sterkere og nå skal vi kjøpe hus sammen. Anonymkode: f19e4...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:38 #12 Del Skrevet søndag kl 19:38 Nei. Kjemi kan komme. Men gir det max 3 dater. Mange forveksler kjemi med spenning (utrygge følelser kan føles spennende) også. Anonymkode: 2433f...469 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:42 #13 Del Skrevet søndag kl 19:42 Kjemi er så mangt. Dersom det er personkjemi, kan den seksuelle og annet komme. Selv må jeg bli kjent med personen før jeg klarer å kjenne på mer. Anonymkode: 464da...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:02 #14 Del Skrevet søndag kl 21:02 Jeg er veldig følsom og intuitiv, for meg gjennom et helt liv har det alltid vært slik at hvis den ikke er der umiddelbart kommer den aldri, eller mannen er feil for meg uansett hvor fin han ellers er. Trenger overhode ikke bli forelsket første date, men kjemien, den udefinerbare følelsen at her er det noe og gjensidig tiltrekning er viktigste forutsetning for å møtes igjen for meg. Anonymkode: cdc3c...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavendel0 Skrevet søndag kl 21:06 #15 Del Skrevet søndag kl 21:06 Det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:45 #16 Del Skrevet mandag kl 13:45 Det gnistrer overhodet ikke for min samboer og meg lenge. Vi likte hverandre godt, og jeg tenkte som så at jeg nok aldri kom til å bli forelsket i han og at hvis ikke kunne det uansett være hyggelig å ha en «kavaler» å gjøre hyggelige ting ned iblant. Jeg var ikke fysisk tiltrukket av han overhodet. Men… så kom det gradvis og så ble jeg rett og slett helt gal av forelskelse etter lang tid. Nå har vi bodd sammen i tre år og jeg er fortsatt utrolig forelsket og tiltrukket, og syns samtidig han er verdens smarteste og snilleste mann. Så nei, det trekker Abolutt ikke slå gnister med en gang. Anonymkode: 39f45...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:53 #17 Del Skrevet mandag kl 13:53 Da jeg møtte mannen så slo det ikke gnister liksom, men det vekket en slags nysgjerrighet i meg på å bli kjent med han. Jeg merket fort at jeg likte å være sammen med han og at vi kommuniserte bra. Så vi brukte tid på å utvikle dette til et forhold og å bygge et stabilt liv sammen, gikk litt varsomt da jeg har to barn fra tidligere. Nå har vi vært sammen i 10 år og han er en veldig god mann og bonuspappa Anonymkode: 0408a...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:00 #18 Del Skrevet mandag kl 14:00 Nei, selv om det hjelper på. En interesse bør det uansett være. Man merker fort om man liker en person eller ei. Jeg er litt sånn enten eller (liker godt/kan ikke fordra). Det trenger ikke ha noe med utseende å gjøre, men lett å prate med og felles interesser. Anonymkode: 43a7a...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet mandag kl 14:07 #19 Del Skrevet mandag kl 14:07 Nei, kjemi trenger ikke være noe man føler med en gang.... men det hjelper hvis man er biologisk godt kompatible også. Er jo lettere å ville ha sex med noen "bare fordi jeg så deg" og ikke fordi nå er det vel noen dager siden sist, og man har lyst på noe. Lettere å avslutte krangler bare fordi man liker den andre så godt, så nå stopper vi og finner en løsning. Ellers kan det jo ta litt til å OPPDAGE at manhat kjemien med noen, men det er jo veldig mye lettere å gjøre i en situasjon som ikke er kunstig lager, med null press. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden Ja for min del må den det. Jeg har aldri opplevd å bli interessert i noen der kjemien ikke har vært der fra starten av. Merker om jeg vil kysse fyren eller ikke😅 Anonymkode: af7cb...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå