Kara W Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Har sett at flere brudekjolebutikker vil at man skal bestille time. Må man det? Jeg har ikke vært og sett på kjoler enda, og har mest lyst til å få en følelse for hva som finnes (har jo tittet i blader, men det er ikke det samme). Jeg vil kunne titte, og kanskje prøve på, uten å føle noe kjøpspress. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å få kjolen min sydd, så jeg vil jo ikke at de skal bruke masse tid på meg når jeg allikevell ikke kommer til å kjøpe der. Og da føles det ikke riktig å bestille time. Finnes det butikker i Oslo området hvor man kan bare vandre inn og titte? Er i tilegg veldig sjenert, og tror ikke jeg hadde klart å slappe av hvis jeg hadde en fremmed salgsperson konstant trippende etter meg.
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Ta med forlover Jeg måtte bestille time ettersom det var få som jobber der. Men stikk innom et sted og si du bare vil kikke litt.
Gjest Gamle Alex Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Hvis du bare skal kikke trenger du vanlligvis ikke å bestille time , men skal du prøve trenger du hjelp. Det kan være at man bare kan stikke innom midt i uka , men skal du en lørdag må du nok avtale en tid
Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Hvis butikken sier at de vil du skal bestille time, så bør du nok rette deg etter det. Men - for det første var min erfaring at på noen butikker fikk du slett ikke hjelp, selv om man hadde booket time. Det andre er at de fleste forstår at man "bare kikker" i begynnelsen. I tillegg- om du skulle finne noen du vil prøve, er det greit med litt hjelpe. Kjolene henger ofte veldig tett, kanskje pakket inn i plast så det er ikke så lett å finne ta det fram selv - pluss at de krever litt arbeid å få de på seg Jeg er heller ikke begeistrert for å bli "fotfulgt" i butikken, men synes tross alt det var bedre ennå være kjempenervøs for at jeg skulle komme til å ødelegge plaggene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå