Gå til innhold

Zoloft og sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg startet på zoloft for ca 6 uker siden. Jeg har null sexlyst, blir ikke kåt, klarer ikke komme av verken sex eller onanering, jeg er ikke i nærheten engang. Har sex for å glede mannen, for meg har sex blitt et ork. Andre som har det slik? Vet at det er bivirkning av medisinen, men orker ikke ha det slik som jeg har det nå😩 Erfaringer?

Anonymkode: 696c0...0ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skremme deg men slikt kan bli langvarig selv etter du slutter og i verste fall permanent. Les om det på nett.

Hvis du skal kunne leve med tapet av sexlyst og orgasme så må det være verdt det veid opp mot årsaken til hvorfor du startet på antidepressiva.

Hvis selvmordstanker og dyp depresjon er alternativet så er det jo verdt det for mange.

Snakk med legen som har foreskrevet det til deg og hør om du kan forsøke alternativ medikament. Finnes jo noe uten sex bivirkninger.

Anonymkode: d7c68...f01

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg startet på zoloft for ca 6 uker siden. Jeg har null sexlyst, blir ikke kåt, klarer ikke komme av verken sex eller onanering, jeg er ikke i nærheten engang. Har sex for å glede mannen, for meg har sex blitt et ork. Andre som har det slik? Vet at det er bivirkning av medisinen, men orker ikke ha det slik som jeg har det nå😩 Erfaringer?

Anonymkode: 696c0...0ca

Da gir du beskjed til den som skriver ut den medisinen til deg, at bivirkningene ikke er til å leve med. 
Hjelper medisinen mot det den er ment å hjelpe mot? 

Anonymkode: 63f38...022

Skrevet

Ssri, antipsykotikum og lykkepiller er drepen for sexlivet. 

Anonymkode: e768c...edd

Skrevet

Jeg opplevde dette de første månedene. Men så gikk det tilbake til normalen hos meg, heldigvis. Gi det litt tid før du slutter!

Anonymkode: 5c7ae...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...