Rosa Dartle Skrevet lørdag kl 22:52 #41 Del Skrevet lørdag kl 22:52 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jøss. Jeg har tatt en kaffe med nåværende og tidligere kollegaer opptil flere ganger. Vi snakker jobb, prosjekter, personlig utvikling, faglig utvikling. Artig at så mange her tror det betyr at jeg kommer til å knulle de gamle gubbene deres ved første anledning 😂 Anonymkode: 9f3fc...0ed Samme her. Mannen min har også tatt en kaffe med relevante kollegaer eller andre med formål om relasjonsbygging og nettverk. Men det er selvsagt litt forskjell på hvordan det gjøres. Må være åpenhet rundt det. Og i tillegg synes jeg det er forskjell på om jeg drar ut og tar en kaffe med noen etter jobb en dag og om jeg setter av en helgedag til det og kanskje må reise et sted. Sistnevnte har nok aldri skjedd, og jeg ville synes det var rart. Unngår jobbrelaterte greier på helg så langt det lar seg gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:56 #42 Del Skrevet lørdag kl 22:56 Mannen gjør det han vil han. Jeg går ikke rundt og kontrollerer han. Men vi prater sammen om dagene slik at vi får planlagt både middag og andre relevante gjøremål hver dag. Han har en hobby hvor flertallet er kvinner, og om han er igjen for å prate og ta en kaffe så gjør han det. Er jeg ute på hobby eller andre gjøremål kan jeg gjøre det samme. Vi har tillit til hverandre. Vi er også enige om at den andre gjør akkurat det den vil med hvem den vil sålenge det passer inn i dagene våre. Om det man vil er å gjøre noe seksuelt eller lignende med noen andre så kan man det, men da er samtidig vårt forhold over. Det er snakket om alt av grenser tidlig og vi er veldig enige i hovedsak om hva de er. Så begge vet hvor den andre står ift hva som er greit for den andre og ikke mtp at vi er i et forhold. Anonymkode: 939e7...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:48 #43 Del Skrevet søndag kl 00:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette gjør jeg stadig vekk. Hvis jeg ikke får lov til det er det kroken på døra for forholdet. Makan! M49 Anonymkode: 99339...6af Men hvor ofte gjør du dette og hva føler du om disse kvinnene du møter? Har du et helt platonisk syn på de? Bare nygjerrig Anonymkode: fe86f...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:49 #44 Del Skrevet søndag kl 00:49 Stort ja! Mannen tar stadig en kaffe med andre kvinner. Han får et ego-boost av oppmerksomheten fra andre kvinner. Denne ekstra piffen tar han med hjem til meg! Stort pluss for forholdet vårt! Anonymkode: 64dd6...379 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet søndag kl 00:58 #45 Del Skrevet søndag kl 00:58 Nei fysj! Så mange mennesker har vært utro i kafferus, så det kan vi ikke ha noe av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:03 #46 Del Skrevet søndag kl 01:03 Det jobber bare to damer på min manns jobb. Den ene er kusine til en jeg var sammen med og den andre kjenner jeg også fra den tiden så om en av de hadde drukket kaffe med min mann på fritiden hadde jeg hatt 0 problemer med. Anonymkode: c03e8...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:19 #47 Del Skrevet søndag kl 05:19 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Synes du det er innafor at mannen din/kona di inviterer med seg en yngre kollega av motsatt kjønn på kaffe en kveld/helg, bare de to, ikke jobbrelatert? Anonymkode: 86a53...01c Det handler om setting. Hvis dette skjer en lørdags kveld, der din ektemake bruker denne kvelden på en slags kaffedate med en yngre kollega av det motsatte kjønn, så vil jeg påstå at det er grunn til mistanke. Er det en lunsj midt i uka, eller om dette skjer i forbindelse med at de jobber overtid i et prosjekt etc. så er det jo noe helt annet. Hvis en 45-årig ektemann heller vil bruke en lørdagskveld med en 28-årig kvinnelig kollega på en kafé i stedet for med sin egen kone og barn, ja da bør alle alarmklokker gå av. Anonymkode: 41d8c...48a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:31 #48 Del Skrevet søndag kl 06:31 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har ikke hørt om bruk av anekdoter for å illustrere et poeng? Anonymkode: 9f3fc...0ed Selvsagt, men det ser ut til at poenget er «jeg vil ikke ha de gamle mennene uansett» mens spørsmålet er til partnerne til disse mennene. Ikke til den unge dama som drikker kaffe med ham. Derav mitt svar. Anonymkode: 86a53...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:23 #49 Del Skrevet søndag kl 08:23 Vi ville ikke hatt noe problemer med det, men ingen av oss ville prioritert å møte kollegaer på fritiden. Fritiden for oss er hellig med oss, barna, aktiviteter sammen, venner og trening. Venner ja. Vi har lite venner av motsatt kjønn vi møter fysisk for treff. Anonymkode: 91429...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:41 #50 Del Skrevet søndag kl 08:41 Det gjør han av og til. Han forteller det jo til meg. Ok det. Jeg møter også av og til kollegaer utenfor kontoret. . Anonymkode: f9a5e...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:50 #51 Del Skrevet søndag kl 08:50 Det spørs litt. Mannen min er den utro typen som tar all form for kontakt som at de prøver seg på han. Til og med hos frisøren når han får hodebunnsmassasje, så tror han frisøren prøver seg🙄 Anonymkode: 1a692...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:33 #52 Del Skrevet søndag kl 09:33 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Synes du det er innafor at mannen din/kona di inviterer med seg en yngre kollega av motsatt kjønn på kaffe en kveld/helg, bare de to, ikke jobbrelatert? Anonymkode: 86a53...01c Nei, det er ikke greit Anonymkode: 33254...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:13 #53 Del Skrevet søndag kl 10:13 Min eks tok en kaffe med ei han kjente. Det var starten på slutten på forholdet vårt. Ble etterhvert sammen en annen mann og han sa tidlig ifra at han hadde ei god venninne fra barndommen null problem. Anonymkode: ffc9a...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:16 #54 Del Skrevet søndag kl 10:16 Ja, selvsagt. Anonymkode: c7d95...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:47 #55 Del Skrevet søndag kl 10:47 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det skiller seg ut fra hvordan min samboer pleier å være, så jeg hadde nok reagert på det. I løpet av den tiden jeg har kjent han så har han aldri tatt noen kaffe med kun en annen kvinne, så må innrømme at jeg hadde begynt å lure litt. Utenom det så synes jeg at det er hyggelig at han finner på ting med andre, men vi har ikke så mye tid sammen. Så om han veldig ofte skulle begynt å henge med andre kvinner i helgene og på kveldstid, så hadde jeg nok blitt litt misfornøyd med det. Anonymkode: d0755...075 Dette tenker jeg og… Jeg mener vi har det godt sammen, og vi gjør ting hver for oss, og drar på turer med venner hver for oss ett par ganger i året… Mannen min jobber innenfor helse og der han jobber er det 98% kvinner… Han blir jevnlig stående og prate etter jobb med de.. De drar ofte kurs sammen.. Lønningspilsen er ofte bare med han og en haug med kvinner.. Han kan treffe noen av de tilfeldigvis på senteret i helgene og bli stående å prate, evt ta en kaffe, helt ok det og.. Er jeg og/eller barna med så er det ingen stress det heller.. Så jeg har ingen problemer med det…. Men hvis han plutselig skulle begynt å avtale å treffe en av de utenom dette, og utenom jobb, ville det vært veldig utypisk han.. Og jeg hadde da reagert på det… Nettopp fordet det hadde vært veldig ulikt han… Anonymkode: e02fe...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå