AnonymBruker Skrevet 15. februar #21 Del Skrevet 15. februar Ja, og så sender jeg med henne en pakke kondomer og glidekrem så slipper jeg sexpress den kvelden 🤪 Anonymkode: 0cc0f...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #22 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøss. Jeg har tatt en kaffe med nåværende og tidligere kollegaer opptil flere ganger. Vi snakker jobb, prosjekter, personlig utvikling, faglig utvikling. Artig at så mange her tror det betyr at jeg kommer til å knulle de gamle gubbene deres ved første anledning 😂 Anonymkode: 9f3fc...0ed Damer knuller alt og alle. Har du ikke skjønt det? Alle damer er promiskuøse tøser som kaster seg over enhver mann hun kommer i kontakt med. Anonymkode: 3e569...1a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 15. februar #23 Del Skrevet 15. februar En kaffe etter jobb er innafor. Begynner man med kveldstreff og i helgen, nei. Da er det vi som skal være sammen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #24 Del Skrevet 15. februar Spørs om det er med eller uten fløte. Anonymkode: 03a7e...36b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #25 Del Skrevet 15. februar Jeg tar en kaffe i hytt og pine med forskjellige mennesker, kaffe er kaffe. Er ikke en romantisk middag i solnedgangen. Anonymkode: 3a75f...efc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #26 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tar en kaffe i hytt og pine med forskjellige mennesker, kaffe er kaffe. Er ikke en romantisk middag i solnedgangen. Anonymkode: 3a75f...efc En varm kopp omslynget i parken under månen kan være like romantisk. Anonymkode: ea159...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #27 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Damer knuller alt og alle. Har du ikke skjønt det? Alle damer er promiskuøse tøser som kaster seg over enhver mann hun kommer i kontakt med. Anonymkode: 3e569...1a8 Ja vi gjør det. Bekreftet. Anonymkode: ea159...e49 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #28 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Artig at så mange her tror det betyr at jeg kommer til å knulle de gamle gubbene deres ved første anledning 😂 Hvorfor tror du det handler om deg? Anonymkode: 86a53...01c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. februar #29 Del Skrevet 15. februar Helt i orden det, men nå er jeg ikke sykelig sjalu som nekter mannen å ta en kopp kaffe med noen han kjenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. februar #30 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tar en kaffe i hytt og pine med forskjellige mennesker, kaffe er kaffe. Er ikke en romantisk middag i solnedgangen. Anonymkode: 3a75f...efc Det er ikke hva du gjør. Det er med hvem du gjør det med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #31 Del Skrevet 15. februar Nei. Det hadde vært uaktuelt for meg at mannen skulle gått ut på kafé med en kvinnelig kollega alene. Hadde de jobbet sammen i mange år og var venner uavhengig av jobb, så hadde det vært annerledes. Både han og jeg har venner av motsatt kjønn vi omgås, men møter ikke nye bekjentskaper på den måten. Anonymkode: 35425...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #32 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle kollegaer og venner av meg som har utviklet et nytt vennskap til en av det motsatte kjønn har endt opp sammen eller utro med vedkommende. Anonymkode: 3fc4f...09f Nært forhold til en tidligere kollega på 20.året og ennå ikke vært utro. Ikke engang da vi begge var single at vi tenkte på å ødelegge vennskapet vårt. Det gjelder alle mine kolleger jeg har godt nært forhold med. Har ikke vært utro. Anonymkode: 7abe6...f2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 15. februar #33 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes du det er innafor at mannen din/kona di inviterer med seg en yngre kollega av motsatt kjønn på kaffe en kveld/helg, bare de to, ikke jobbrelatert? Anonymkode: 86a53...01c Jeg hadde tenkt : why ? Hvis det er snakk om en kollega , å det er utenom arbeidstid . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 15. februar #34 Del Skrevet 15. februar Stor pike skrev (41 minutter siden): En kaffe etter jobb er innafor. Begynner man med kveldstreff og i helgen, nei. Da er det vi som skal være sammen. Ikke akkurat SKAL , men heller BØR prioriteres . Ville ikke nektet noen noe , men hadde blitt veldig betenkt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #35 Del Skrevet 15. februar Jeg har drukket kaffe med mange personer. Antall sexpartnere kan jeg telle på én hånd. Jeg ser på kaffe og en prat som en uskyldig og platonisk ting både jeg og samboeren min gjør uten at det er noe stor greie. Anonymkode: fdb62...e3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #36 Del Skrevet 15. februar Det skiller seg ut fra hvordan min samboer pleier å være, så jeg hadde nok reagert på det. I løpet av den tiden jeg har kjent han så har han aldri tatt noen kaffe med kun en annen kvinne, så må innrømme at jeg hadde begynt å lure litt. Utenom det så synes jeg at det er hyggelig at han finner på ting med andre, men vi har ikke så mye tid sammen. Så om han veldig ofte skulle begynt å henge med andre kvinner i helgene og på kveldstid, så hadde jeg nok blitt litt misfornøyd med det. Anonymkode: d0755...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #37 Del Skrevet 15. februar Jeg bestemmer da bare over meg selv, hadde aldri vært sammen med noen jeg ikke stolte på. Jeg kan da fint henge med kollegaer (samme hvilket kjønn) og har venner av begge kjønn. Guri. Anonymkode: d9705...5a9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:07 #38 Del Skrevet lørdag kl 22:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor tror du det handler om deg? Anonymkode: 86a53...01c Du har ikke hørt om bruk av anekdoter for å illustrere et poeng? Anonymkode: 9f3fc...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:40 #39 Del Skrevet lørdag kl 22:40 Dette gjør jeg stadig vekk. Hvis jeg ikke får lov til det er det kroken på døra for forholdet. Makan! M49 Anonymkode: 99339...6af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet lørdag kl 22:45 #40 Del Skrevet lørdag kl 22:45 Jeg hadde forventet at han hadde spurt meg og forklart årsaken. Han hadde forventet det samme. Ingen av oss hadde sagt nei om det var en legitim årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå