AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:42 #1 Del Skrevet lørdag kl 16:42 Synes du det er innafor at mannen din/kona di inviterer med seg en yngre kollega av motsatt kjønn på kaffe en kveld/helg, bare de to, ikke jobbrelatert? Anonymkode: 86a53...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:45 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:45 Ja, selvsagt. Jeg har full tillit til han . Anonymkode: 058e8...2ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:46 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes du det er innafor at mannen din/kona di inviterer med seg en yngre kollega av motsatt kjønn på kaffe en kveld/helg, bare de to, ikke jobbrelatert? Anonymkode: 86a53...01c Haha NEI. Anonymkode: 3fc4f...09f 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet lørdag kl 16:49 #4 Del Skrevet lørdag kl 16:49 (endret) Nei. Den dagen han prioriterer å bruke FRITIDEN sin på "kaffe-date" med andre kvinner, kan han pakke og dra. Vi har lite nok tid sammen her hjemme her fra før. Manko på kvalitets/familietid +nca.tusen andre praktiske og logistiske ting vi burde fikset og som skal "gå opp". Endret søndag kl 10:47 av Perle leifer 12 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:50 #5 Del Skrevet lørdag kl 16:50 Selvsagt, ha har fri vilje, og må få lov til å møte hvem faen han vil for en kaffeprat. Anonymkode: 6989d...943 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:50 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:50 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes du det er innafor at mannen din/kona di inviterer med seg en yngre kollega av motsatt kjønn på kaffe en kveld/helg, bare de to, ikke jobbrelatert? Anonymkode: 86a53...01c Det er vel blant de veldig få tilfelle der en kaffe ikke betyr noe mer enn kaffe. Jeg stoler på han. Men hvis jeg skjønner at en mann prøver å sjekke meg så avviser jeg han. Ikke verre enn det. Anonymkode: 304dd...9e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hkk Skrevet lørdag kl 16:52 #7 Del Skrevet lørdag kl 16:52 Nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:52 #8 Del Skrevet lørdag kl 16:52 Alle kollegaer og venner av meg som har utviklet et nytt vennskap til en av det motsatte kjønn har endt opp sammen eller utro med vedkommende. Anonymkode: 3fc4f...09f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:54 #9 Del Skrevet lørdag kl 16:54 Nei, det er ikke greit. Anonymkode: dd991...8c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:54 #10 Del Skrevet lørdag kl 16:54 Kjæresten må gjerne ta en kaffe med hvem hun vil når hun vil. Anonymkode: e470f...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet lørdag kl 16:57 #11 Del Skrevet lørdag kl 16:57 Det er selvfølgelig helt greit. Man har fortsatt behov for venner, selv om man er i et forhold. Jeg er ganske mye på reise i løpet av et år og tanken på at hun skulle sitte hjemme alene hver eneste dag hadde plaget meg mye mer enn om hun tar en kaffe med noen, være seg mann eller kvinne, ung eller gammel. Hun har aldri gitt meg noen grunn til å ikke stole på henne, så hvorfor skulle det være et problem. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle kollegaer og venner av meg som har utviklet et nytt vennskap til en av det motsatte kjønn har endt opp sammen eller utro med vedkommende. Anonymkode: 3fc4f...09f Sier vel mer om den typen folk du omgås enn noe annet. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet lørdag kl 16:58 #12 Del Skrevet lørdag kl 16:58 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:04 #13 Del Skrevet lørdag kl 17:04 Har dere så lite tillit i forholdet så er det skralle saker gitt. Anonymkode: 058e8...2ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:15 #14 Del Skrevet lørdag kl 17:15 Jeg ser jeg må dumpe vennene mine hvis jeg skal inn i et forhold. Jeg har bare kvinnelige gode venner (uten at det er noe seksuelt bak det). Dette er venner som har tålt å bli nedprioritert flere gangrt tidligere. Det ønsker jeg ikke å utsette dem eller meg for igjen. Men det var ikke det tråden handlet om. Jeg tenker at dette er noe man må avklare med sin partner om det er innafor eller ikke. Veldig individuelle følelser i spill. Mvh Blivende enslig mann på 40. Anonymkode: 24d75...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:54 #15 Del Skrevet lørdag kl 17:54 Forskjellen ligger vel i om det er full åpenhet rundt det, eller om man sniker seg rundt. Vært på kaffe med en tidligere venn, hvor dama klikka i vinkel senere når hun fikk høre om det. Jeg trodde ikke han skjulte det for henne, alle partene kjente hverandre så syns det var rart. Det var et par ganger også, men på offentlig sted på dagtid. viste seg at han hadde hatt følelser for meg da så, det var ikke uskyldig fra hans side. Anonymkode: 3bc3f...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet lørdag kl 18:01 #16 Del Skrevet lørdag kl 18:01 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet lørdag kl 18:06 #17 Del Skrevet lørdag kl 18:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du det er innafor at mannen din/kona di inviterer med seg en yngre kollega av motsatt kjønn på kaffe en kveld/helg, bare de to, ikke jobbrelatert? Anonymkode: 86a53...01c M65: Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:08 #18 Del Skrevet lørdag kl 18:08 Selvfølgelig, skjønner ikke hvorfor jeg skulle sagt nei? Vil han ha et forhold til henne, får han jo til det, uansett om jeg sier nei til en kaffe eller ikke. Anonymkode: e3500...57f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:18 #19 Del Skrevet lørdag kl 19:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes du det er innafor at mannen din/kona di inviterer med seg en yngre kollega av motsatt kjønn på kaffe en kveld/helg, bare de to, ikke jobbrelatert? Anonymkode: 86a53...01c Nei egentlig, jeg ser ikke grunn til hvorfor man skulle ha behov for det? Men, nå har jeg erfart dette, så kanskje derfor jeg tenker nei. Men min gjorde det bak min rygg, altså holdt det hemmelig for meg. Å I tillegg hadde mannen min og kollegaen hatt litt vel god kontakt på messenger. Også holdt skjul for meg. Så mulig derfor jeg tenker nei. Anonymkode: e1594...c3f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:22 #20 Del Skrevet lørdag kl 19:22 Jøss. Jeg har tatt en kaffe med nåværende og tidligere kollegaer opptil flere ganger. Vi snakker jobb, prosjekter, personlig utvikling, faglig utvikling. Artig at så mange her tror det betyr at jeg kommer til å knulle de gamle gubbene deres ved første anledning 😂 Anonymkode: 9f3fc...0ed 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå