AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:40 #1 Del Skrevet lørdag kl 16:40 Hva kan det være? Kjente jeg ble livredd får både sykdom og graviditet😱 noen som har hatt det før? Anonymkode: 4b7f8...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet lørdag kl 16:41 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:41 Rett og slett litt blodtilblandet. Ikke farlig isolert sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:08 #3 Del Skrevet lørdag kl 23:08 Ble bare med en dråpe men noen som har hatt samme? Anonymkode: 4b7f8...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:37 #4 Del Skrevet søndag kl 17:37 Jeg har også fått det. Er i førtiårene. Anonymkode: 0db94...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaine Skrevet søndag kl 17:40 #5 Del Skrevet søndag kl 17:40 Spotting (dvs blod i utflod utenfor mensen) er super vanlig, som regel er det ingenting, det bare skjer. Om du har hatt ubeskyttet sex kan du jo være gravid, men om du har beskyttet sex er det vel ekstremt usannsynlig at det er derfor. Samme med sykdom, med mindre det vedvarer lenge eller at det øker i mengde er det mest sannsynlig ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaine Skrevet søndag kl 17:42 #6 Del Skrevet søndag kl 17:42 Har også hatt det flere ganger (selv om det ikke er vanlig for meg heller). Har aldri vært noe som helst i mitt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:42 #7 Del Skrevet søndag kl 17:42 Har nesten alltid rosa utflod, jeg. Når jeg bæsjer renner det massa rosa utflod ut. Anonymkode: 8b984...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå