Singelmam83 Skrevet 15. februar Forfatter #21 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 16.52): Jeg skjønner ikke hvorfor den single skal ekskluderes. Det er jo bare ekstra ensomt, å er man ikke sammen med noen fordi man er glad i dem som person? Parene er ikke lenket ved hofta er de vel? Exn min og jeg hadde ofte med oss vårt 3 hjul, og det var helt normalt og gøy det. Anonymkode: e86a8...535 Ekspander Det er sånne mennesker jeg ønsker å omgåes 💞 Så kanskje jeg omgåes feil mennesker...?🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet 15. februar Forfatter #22 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 16.53): Det må være lov å invitere de man vil. Det må være lov å ikke inkludere alle hver gang. Noen ganger møtes man i mindre grupper eller bare to stk. Hvis du føler deg nedprioritert så kan det hende at du bør finne deg nye venner. Relasjoner er frivillige. Men jeg syns det var dårlig gjort av dem å avlyse julebordet dagen før. Anonymkode: 03ecf...e6f Ekspander Takk for din mening 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #23 Del Skrevet 15. februar Jeg synes det er en rar tankegang at man er tre par på middag, og ikke seks voksne individer, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen som er single ikke kan inviteres med. Man skal da ikke sitte parvis og kline i hver sin krok av sofaen som noen fjortiser? Anonymkode: 2a20d...bd7 10 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #24 Del Skrevet 15. februar Singelmam83 skrev (På 15.2.2025 den 16.46): Du skjønner henne....? På grunnlag av hva? Ekspander Jeg synes du overreagerer fryktelig, og jeg hadde nok også unngått si at jeg skulle på en par-middag eller lignende til en venninne som reagerer så mye som du gjør, for å slippe drama. Du ble ikke invitert med på denne par-eventen... Nei, men det ble heller ingen andre single venner av noen av parene heller... Det er ikke personlig mot deg, men de ønsker gjøre ting som par. Og det bør aksepteres. Å lage drama og begynne konfrontasjon med venninner fordi man ved en anledning ikke ble invitert til en event som var beregnet på par er en kraftig overreaksjon. Anonymkode: 62ff3...00e 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet 15. februar Forfatter #25 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 17.03): Jeg synes du overreagerer fryktelig, og jeg hadde nok også unngått si at jeg skulle på en par-middag eller lignende til en venninne som reagerer så mye som du gjør, for å slippe drama. Du ble ikke invitert med på denne par-eventen... Nei, men det ble heller ingen andre single venner av noen av parene heller... Det er ikke personlig mot deg, men de ønsker gjøre ting som par. Og det bør aksepteres. Å lage drama og begynne konfrontasjon med venninner fordi man ved en anledning ikke ble invitert til en event som var beregnet på par er en kraftig overreaksjon. Anonymkode: 62ff3...00e Ekspander Takk for din mening 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet 15. februar Forfatter #26 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 17.00): Jeg synes det er en rar tankegang at man er tre par på middag, og ikke seks voksne individer, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen som er single ikke kan inviteres med. Man skal da ikke sitte parvis og kline i hver sin krok av sofaen som noen fjortiser? Anonymkode: 2a20d...bd7 Ekspander Takk for din mening! 😊 Og sett utifra min situasjon synes jeg dette ble ekstra hardt. Ingen skal ta hensyn til andres situasjon. Men hun vet godt at jeg hadde trengt en tur ut. Vi er 40+ alle sammen, så nei, ingen skal måtte sitte å kline i hver sin sofakrok 🤣 Men så skal man liksom forstå at "par" har behov for egentid da 😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #27 Del Skrevet 15. februar Singelmam83 skrev (På 15.2.2025 den 16.14): er med to av våres nærmeste venninner, samt to andre par. Ekspander Er det henne + to venninner + to par? Singelmam83 skrev (På 15.2.2025 den 16.14): Alle tre avslo to dager før Ekspander Som jeg forstår av innlegget, er dette de samme. Siden de avslo like før, så tror jeg det kan virke som de egentlig ikke vil være med deg. Har du flere eksempler på dette? Tar de kontakt med deg, eller er det alltid du som tar kontakt med de? Anonymkode: f024d...7c9 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet 15. februar Forfatter #28 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 17.18): Er det henne + to venninner + to par? Som jeg forstår av innlegget, er dette de samme. Siden de avslo like før, så tror jeg det kan virke som de egentlig ikke vil være med deg. Har du flere eksempler på dette? Tar de kontakt med deg, eller er det alltid du som tar kontakt med de? Anonymkode: f024d...7c9 Ekspander Det kan være den harde fakta det 😶 Kanskje like greit å bare "trekke seg unna", så slipper de henge med meg 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #29 Del Skrevet 15. februar Jeg hadde to vennepar sammen med eksen, vi fant på mye gøy sammen da vi var 2 vennegjenger som ble sammen, så alle trivdes i lag. Vi hadde ofte med oss single venner også fordi vi jentene var i en vennegjeng sammen, og samme med guttene. Da det ble slutt mellom meg og eks, ble jeg ikke invitert med lengre, og mistet mye kontakt med hele vennegjengen. Nå når jeg har funnet ny kjæreste, inviterer de oss med, men jeg takker alltid nei. Er jeg kun godtatt med partner er jeg ikke interessert. Anonymkode: 0b067...964 8 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #30 Del Skrevet 15. februar Singelmam83 skrev (På 15.2.2025 den 17.08): Takk for din mening! 😊 Og sett utifra min situasjon synes jeg dette ble ekstra hardt. Ingen skal ta hensyn til andres situasjon. Men hun vet godt at jeg hadde trengt en tur ut. Vi er 40+ alle sammen, så nei, ingen skal måtte sitte å kline i hver sin sofakrok 🤣 Men så skal man liksom forstå at "par" har behov for egentid da 😂 Ekspander Jeg har som ene parten i et par aldri hatt behov for «egentid» med andre par, jeg ønsker å tilbringe tid med folk jeg trives med, om de er del av et par er helt uvesentlig for meg. Jeg ser liksom ikke for meg hva som skulle foregå hvor det er vesentlig at man er del av et par? Det er for eksempel ikke sånn at jeg har opplevd at samtaleemnene under en middag er annerledes dersom det kun er par til stede, og der single eventuelt ville følt seg utenfor av den grunn. Anonymkode: 2a20d...bd7 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #31 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 18.56): Jeg hadde to vennepar sammen med eksen, vi fant på mye gøy sammen da vi var 2 vennegjenger som ble sammen, så alle trivdes i lag. Vi hadde ofte med oss single venner også fordi vi jentene var i en vennegjeng sammen, og samme med guttene. Da det ble slutt mellom meg og eks, ble jeg ikke invitert med lengre, og mistet mye kontakt med hele vennegjengen. Nå når jeg har funnet ny kjæreste, inviterer de oss med, men jeg takker alltid nei. Er jeg kun godtatt med partner er jeg ikke interessert. Anonymkode: 0b067...964 Ekspander Ja hva er det for noe? Er det fordi man ansees som konkurranse når man er singel? Klarer ikke se noe annen grunn, for hvor romantisk klarer dere andre å være når dere er sammen med andre uansett? Anonymkode: e86a8...535 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #32 Del Skrevet 15. februar Singelmam83 skrev (På 15.2.2025 den 17.08): Takk for din mening! 😊 Og sett utifra min situasjon synes jeg dette ble ekstra hardt. Ingen skal ta hensyn til andres situasjon. Men hun vet godt at jeg hadde trengt en tur ut. Vi er 40+ alle sammen, så nei, ingen skal måtte sitte å kline i hver sin sofakrok 🤣 Men så skal man liksom forstå at "par" har behov for egentid da 😂 Ekspander Du virker umoden og lite i stand til å se en sak fra andre sider enn din egen. Innse at andre innimellom synes det er hyggelig å møtes som par. Det handler bl a om dynamikken i gruppa, samtaleemner, at man også kan være kjærester i den settingen osv. Når jeg har hatt kjæreste/samboer og vi har gjort parting, f eks Oslo-tur med middag og show, betyr det at vi samtidig får pleiet kjæresteforholdet. Man oppfører seg gjerne litt annerledes med single tilstede enn bare par. Bare en sånn liten ting som at man holder hender, sånt man egentlig unngår med single tilstede. Anonymkode: 82284...be9 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet 15. februar Forfatter #33 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 19.09): Du virker umoden og lite i stand til å se en sak fra andre sider enn din egen. Innse at andre innimellom synes det er hyggelig å møtes som par. Det handler bl a om dynamikken i gruppa, samtaleemner, at man også kan være kjærester i den settingen osv. Når jeg har hatt kjæreste/samboer og vi har gjort parting, f eks Oslo-tur med middag og show, betyr det at vi samtidig får pleiet kjæresteforholdet. Man oppfører seg gjerne litt annerledes med single tilstede enn bare par. Bare en sånn liten ting som at man holder hender, sånt man egentlig unngår med single tilstede. Anonymkode: 82284...be9 Ekspander Takk for din mening😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #34 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 19.09): Du virker umoden og lite i stand til å se en sak fra andre sider enn din egen. Innse at andre innimellom synes det er hyggelig å møtes som par. Det handler bl a om dynamikken i gruppa, samtaleemner, at man også kan være kjærester i den settingen osv. Når jeg har hatt kjæreste/samboer og vi har gjort parting, f eks Oslo-tur med middag og show, betyr det at vi samtidig får pleiet kjæresteforholdet. Man oppfører seg gjerne litt annerledes med single tilstede enn bare par. Bare en sånn liten ting som at man holder hender, sånt man egentlig unngår med single tilstede. Anonymkode: 82284...be9 Ekspander Hvorfor tror du at single bryr seg om at dere holder hender? Og hva slags samtaleemner er det dere bare har som par? Anonymkode: 2a20d...bd7 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #35 Del Skrevet 15. februar Dette er vel ingen ukjent metode for hvordan kvinner ekskluderer de man ikke ønsker skal inkluderes. - Det dreier seg ofte om utstøting, intriger, ryktemakeri og manipulering, når jenter mobber hverandre Jenters usynlige mobbing Anonymkode: dfdea...192 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #36 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 19.13): Hvorfor tror du at single bryr seg om at dere holder hender? Og hva slags samtaleemner er det dere bare har som par? Anonymkode: 2a20d...bd7 Ekspander Alle single bryr seg selvfølgelig ikke, men folk i par som har litt sosial intelligens unngår jo gjerne slikt for at de single ikke skal bli ukomfortable eller føle seg ekskludert. Anonymkode: 82284...be9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #37 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 19.09): Du virker umoden og lite i stand til å se en sak fra andre sider enn din egen. Innse at andre innimellom synes det er hyggelig å møtes som par. Det handler bl a om dynamikken i gruppa, samtaleemner, at man også kan være kjærester i den settingen osv. Når jeg har hatt kjæreste/samboer og vi har gjort parting, f eks Oslo-tur med middag og show, betyr det at vi samtidig får pleiet kjæresteforholdet. Man oppfører seg gjerne litt annerledes med single tilstede enn bare par. Bare en sånn liten ting som at man holder hender, sånt man egentlig unngår med single tilstede. Anonymkode: 82284...be9 Ekspander Dere er jo ikke i forhold med de andre parene og det er jo ikke sånn at den single kanskje aldri har hatt et kjærlighetsliv før? For alt dere vet kan den single ha det mest spennede sexlivet og partene ikke ha ligger på 2 år, noen av dem. Dere kan for all del være i par, men å ha det som standpunkt syns jeg er ekskluderende og trangsynt. Anonymkode: e86a8...535 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singelmam83 Skrevet 15. februar Forfatter #38 Del Skrevet 15. februar Etter å ha lest mange meninger nå velger jeg faktisk å stå for min egen. Historien er lengre enn fortalt, og kan derfor forstås av alle synspunkter. TUSEN TAKK for alle svar! 😍 Til syvende og sist ble jeg egentlig enig med meg selv!❤️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #39 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 19.19): Alle single bryr seg selvfølgelig ikke, men folk i par som har litt sosial intelligens unngår jo gjerne slikt for at de single ikke skal bli ukomfortable eller føle seg ekskludert. Anonymkode: 82284...be9 Ekspander Merkelig å anta at det bare er single som kan bli ukomfortable. Kanskje andre i par kan føle seg ukomfortable? Da er det vel best å spare håndholdingen til man er alene? Anonymkode: 2a20d...bd7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #40 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 19.23): Dere er jo ikke i forhold med de andre parene og det er jo ikke sånn at den single kanskje aldri har hatt et kjærlighetsliv før? For alt dere vet kan den single ha det mest spennede sexlivet og partene ikke ha ligger på 2 år, noen av dem. Dere kan for all del være i par, men å ha det som standpunkt syns jeg er ekskluderende og trangsynt. Anonymkode: e86a8...535 Ekspander Les svarene mine i denne tråden en gang til. Jeg sier jo klart og tydelig hvorfor man INNIMELLOM synes det er ok å kun være sammen med andre par, ikke at man alltid og bare skal gjøre ting i par. Noen ganger er det par som møtes, andre ganger kun damer og menn hver for seg og atter andre ganger blanda i større eller mindre grupper. Helt fair at akkurat du ikke ser poenget med par-treff, men andre liker det. Voksne folk bestemmer faktisk selv hvem og hvordan de vil omgås. Anonymkode: 82284...be9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå